Doutzen Kroes bevallen.
+10
Makamba
LoveMusic
Janelie
Jeanette
nina
Bosjesvrouw
Pussycat
Toet
Mari
Lynn_
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doutzen Kroes bevallen.
Ambivalence schreef:
Ja, en dat is weer leaf in het engels en dat is weer fries voor lief En dat zal vast de reden zijn voor deze ietwat aparte naam
Haha,nerdie. Wat leuk dat je dat allemaal weet. Zou grappig zijn als dat ook hun manier van denken was en dat zij zo op deze naam zijn gekomen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hmmm rare naam.. 8 pond is een vrij groot kind hoor.. 6 pond uitpersen lijkt me al heftig genoeg! Pfff
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Tot je het een volgende keer mag doenHazeltje schreef:8 Pond uitpersen valt best mee hoor
Gast- Gast
Storm schreef:Tot je het een volgende keer mag doenHazeltje schreef:8 Pond uitpersen valt best mee hoor
Daar denk ik nog eventjes niet aan
Bovendien, als ik er weer zo weinig van mee krijg als bij H dan zal ik me er bar weinig van herinneren
Gast- Gast
Hahaha, ja dat is waar.Hazeltje schreef:Storm schreef:Tot je het een volgende keer mag doenHazeltje schreef:8 Pond uitpersen valt best mee hoor
Bovendien, als ik er weer zo weinig van mee krijg als bij H dan zal ik me er bar weinig van herinneren
Wat wordt H. alweer groot zeg, jeetje
Gast- Gast
haha ik kan me niet voorstellen dat het meevalt weet je dat??
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Storm schreef:Hahaha, ja dat is waar.Hazeltje schreef:Storm schreef:Tot je het een volgende keer mag doenHazeltje schreef:8 Pond uitpersen valt best mee hoor
Wat wordt H. alweer groot zeg, jeetje
Ja echt he...
Alweer bijna een jaar. Ze staat nu los en probeert ook te lopen...
Dag baby...
@ Loura: Van mij is ook niet helemaal eerlijk hoor.
Ik heb bijna niks van mijn bevalling mee gekregen
De dagen erna waren wel pijnlijk maar goed, dat hoort er een beetje bij
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Storm schreef:Tot je het een volgende keer mag doenHazeltje schreef:8 Pond uitpersen valt best mee hoor
Mijn zoontje was 9 pond en ik vond die bevalling minder heftig dan bij mijn dochtertje, ruim 7 pond.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Elodie schreef:Mijn zoon woog 6 pond en dat vond ik ook al een heel karwei...
Aahh nu heb ik volgens mij een idee wie jij bent!!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Elodie schreef:Mijn zoon woog 6 pond en dat vond ik ook al een heel karwei...
Aahh nu heb ik volgens mij een idee wie jij bent!!
Nee.. daarom niet
Omdat je een zoon hebt en ik diegene die-ik-denk-die-je-was al een tijdje niet meer heb gezien
Was je een lekkere chocoladereep?
Gast- Gast
Ahaa ok, vandaar. Ja ik was zo'n lekkere chocoladereep dat ik elke keer honger van mn eigen naam kreeg en dat is niet handig he
Gast- Gast
De eerste naam vind ik wel meevallen, maar die tweede naam? Bijzonder.
Gast- Gast
Ja, een achternaam kan je nou eenmaal niet kiezen heTea-Leaf schreef:De eerste naam vind ik wel meevallen, maar die tweede naam? Bijzonder.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, een achternaam kan je nou eenmaal niet kiezen heTea-Leaf schreef:De eerste naam vind ik wel meevallen, maar die tweede naam? Bijzonder.
Gorré is toch niet zijn achternaam?
Gast- Gast
Jawel Ik moest ook googlen hoor, ik wist het ook niet. Hij heet eigenlijk Sunnery James Gorré.
Gast- Gast
Darcy schreef:Jawel Ik moest ook googlen hoor, ik wist het ook niet. Hij heet eigenlijk Sunnery James Gorré.
Oh haha, ik dacht dat James zijn achternaam was. Dan heb ik niks gezegd
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Ja, een achternaam kan je nou eenmaal niet kiezen heTea-Leaf schreef:De eerste naam vind ik wel meevallen, maar die tweede naam? Bijzonder.
Gorré is toch niet zijn achternaam?
Jawel, Sunnery heeft bij mijn man op school gezeten vandaar dat ik het weet. En zijn exvriendin is een collega van mijn man geweest, hij had alles met die ex op rolletjes. Een huis etc tot Doutzen kwam..
Gast- Gast
Zo, dat is ook lekker lullig voor die ex! Ik ben nooit zo goed op de hoogte van de celebs, ik lees wel eens wat maar niet veel.
Gast- Gast
Hahaha, ja het is zijn achternaam.. Nou moet ik zeggen dat alle stukjes die ik heb gelezen het lieten lijken alsof de baby 2 namen heeft, maar dat is dus gewoon de achternaam..
Zo heet Doutzen nu vast ook
Zo heet Doutzen nu vast ook
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kate Middleton aan het bevallen - bevallen van een zoon!
» Ik ben bevallen
» Ik ben bevallen!
» Mel is bevallen!!
» Bevallen
» Ik ben bevallen
» Ik ben bevallen!
» Mel is bevallen!!
» Bevallen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: