Doutzen Kroes bevallen.
+10
Makamba
LoveMusic
Janelie
Jeanette
nina
Bosjesvrouw
Pussycat
Toet
Mari
Lynn_
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doutzen Kroes bevallen.
Zou je denken? Lijkt mij niets..PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Gast- Gast
Lijkt mij juist wel leuk. Allereerst lijkt het me een heel aardige vrouw en daarnaast interessant om haar leventje eens te zien.Smikkell schreef:Zou je denken? Lijkt mij niets..PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Lijkt mij juist wel leuk. Allereerst lijkt het me een heel aardige vrouw en daarnaast interessant om haar leventje eens te zien.Smikkell schreef:Zou je denken? Lijkt mij niets..PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Aan de ene kant lijkt t me gaaf, aan de andere kant heb ik zoiets van: dalijk wordt je als bediende gezien ofzo..
Gast- Gast
Isabella schreef:Aparte naam.
Phyllon Gorré, klinkt als
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
Gast- Gast
Je zegt "gewoon" Fillen, niet pilon
Laatst aangepast door Darcy op vr 21 jan 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
Dan kun je wel zeggen dat je de k*t van doutzen kroes hebt gezien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het wel een mooie aparte naam.
Maar ben met name benieuwd naar een foto
Maar ben met name benieuwd naar een foto
Gast- Gast
Nou, ik heb wel meer kutten van BN'ers gezien.. net zo lelijk als alle anderen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik heb wel meer kutten van BN'ers gezien.. net zo lelijk als alle anderen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
gelukkig maar.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als er maar een mooi kindje uitkomt toch?Smikkell schreef:Nou, ik heb wel meer kutten van BN'ers gezien.. net zo lelijk als alle anderen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
Gast- Gast
Of twee ..Beauty Addict schreef:Als er maar een mooi kindje uitkomt toch?
Gast- Gast
Haha, ja, hoop niet dat het er bij de bevalling opeens 3 blijken te zijn..Smikkell schreef:Of twee ..Beauty Addict schreef:Als er maar een mooi kindje uitkomt toch?
Gast- Gast
Ach, dat is maar één perswee meer.. Op die hele bevalling maakt dat toch ook niet meer uitBeauty Addict schreef:Haha, ja, hoop niet dat het er bij de bevalling opeens 3 blijken te zijn..Smikkell schreef:Of twee ..Beauty Addict schreef:Als er maar een mooi kindje uitkomt toch?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Dat doet haar moeder al
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom lelijk?Smikkell schreef:Nou, ik heb wel meer kutten van BN'ers gezien.. net zo lelijk als alle anderen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze een redelijk normale kraamvrouw is en ze dus juist wel gebruik wil maken van je kennis en zorg. Maar alle pers die er bij komt kijken en je geheimhoudingsplicht. Nee, ik heb veel liever de standaard gezinnen. Ik heb al eens eerder in een moeizaam gezin gewerkt waarbij ik niet voor iedereen de deur open mocht doen. Ik vind dat niets..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, inderdaad.. Haar moeder is kraamverzorgster...Bosjesvrouw schreef:PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Dat doet haar moeder al
*Leeuwarder courant gelezen zeker?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, inderdaad.. Haar moeder is kraamverzorgster...Bosjesvrouw schreef:PrinsesBo schreef:Als je daar toch kraamverzorgster mag zijn.. dat zou gaaf zijn
Dat doet haar moeder al
*Leeuwarder courant gelezen zeker?
Haar moeder?
Nou dat zou ik dus helemaal niet willen..
Gast- Gast
In het geval van Doutzen misschien wel het meest veilig, maar zelf moet ik er niet aan denken. Ik zou ook niet willen werken bij bekenden.
Gast- Gast
Aparte naam..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kate Middleton aan het bevallen - bevallen van een zoon!
» PiP is bevallen!
» Ik ben bevallen
» Shy is bevallen!
» Ook ik ben bevallen!!
» PiP is bevallen!
» Ik ben bevallen
» Shy is bevallen!
» Ook ik ben bevallen!!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: