Babyzwemmen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyzwemmen
Ik heb groen licht van het ZH om te gaan babyzwemmen met B , dus nu een paar vragen voor de ladies die babyzwemmen met hun kleintje.
- In wat voor zwembad is het (is het extra verwarmd ofzo?)?
- Hoe lang duurt de les
- Wat doe je allemaal
- Hoeveel betaal je?
Ik heb hier al een paar zwembaden gevonden die het doen, maar bij de ene (als ik goed gekeken heb) is het maar een kwartiertje en betaal je 6,50!!!!!!!!!!!!!
- In wat voor zwembad is het (is het extra verwarmd ofzo?)?
- Hoe lang duurt de les
- Wat doe je allemaal
- Hoeveel betaal je?
Ik heb hier al een paar zwembaden gevonden die het doen, maar bij de ene (als ik goed gekeken heb) is het maar een kwartiertje en betaal je 6,50!!!!!!!!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Babyzwemmen
Toen wij het met B deden gingen we in een extra verwarmd bad. Dit was eigenlijk een therapeutisch bad.
De les duurde een half uur met daarna nog een kwartier vrij spelen
We zongen veel liedjes, gingen onder water met ze, ze mochten op een plankje van kurk door het water hupsen etc.
Ik geloof dat wij iets van 70 euro per kwartaal betaalden.
Wij zijn er uiteindelijk mee gestopt omdat het steeds onder de slaaptijd van B viel en we de rest van de dag met een humeurig kind zaten en ik het dat niet waard vond.
De les duurde een half uur met daarna nog een kwartier vrij spelen
We zongen veel liedjes, gingen onder water met ze, ze mochten op een plankje van kurk door het water hupsen etc.
Ik geloof dat wij iets van 70 euro per kwartaal betaalden.
Wij zijn er uiteindelijk mee gestopt omdat het steeds onder de slaaptijd van B viel en we de rest van de dag met een humeurig kind zaten en ik het dat niet waard vond.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik vergeet helemaal te vertellen dat het super is dat jullie groen licht hebben gekregen!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Ik vergeet helemaal te vertellen dat het super is dat jullie groen licht hebben gekregen!
Het is hier in het zwembad vanaf 3 maanden, dus wil wel wachten tot ze dat gecorrigeerd is.
Nu nog een leuk en betaalbaar zwembad vinden haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fijn dat je kan gaan zwemmen, Ik ben met M pas met 8 maanden begonnen.
- In wat voor zwembad is het (is het extra verwarmd ofzo?)?Sportschool met zwembad. water temp 32 graden
- Hoe lang duurt de les 30 minuten precies
- Wat doe je allemaal liedjes zingen. Van de kant het water in, op drijvertjes liggen, aan de lijn, door het tunneltje van de juf. en onderwater naar mama zwemmen.
- Hoeveel betaal je? 19.50 per maand.
- In wat voor zwembad is het (is het extra verwarmd ofzo?)?Sportschool met zwembad. water temp 32 graden
- Hoe lang duurt de les 30 minuten precies
- Wat doe je allemaal liedjes zingen. Van de kant het water in, op drijvertjes liggen, aan de lijn, door het tunneltje van de juf. en onderwater naar mama zwemmen.
- Hoeveel betaal je? 19.50 per maand.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben met N. een paar keer naar het Oostelijk Zwembad geweest (Rotterdam-Kralingen), is voor mij vlakbij. Hebben ze een klein bad wat altijd verwarmd is, heerlijk dus qua temperatuur! De 'les' duurt ongeveer een half uurtje, daarna heb je nog de tijd om even gewoon lekker te dobberen in het water met je kleintje. Je hebt totaal een uur dat je in het water mag zijn. Het kost 6,40 per keer, maar volgens mij kan je ook een soort rittenkaart kopen, maar daarover zou je even extra info moeten vragen.
Hier even een link:
http://www.sportfondsen.nl/index.php?sid=65&mod_id=24692
Ik ga soms ook hier met N., anders gaan we een keer samen!
Hier even een link:
http://www.sportfondsen.nl/index.php?sid=65&mod_id=24692
Ik ga soms ook hier met N., anders gaan we een keer samen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
- In wat voor zwembad is het (is het extra verwarmd ofzo?)?Sportschool met zwembad. met babyzwemmen is het extra verwarmt
- Hoe lang duurt de les 45 minuten
- Wat doe je allemaal liedjes zingen. Van de kant het water in, op drijvertjes liggen, door het tunneltje van de juf. en onderwater naar mama zwemmen op je buik/rug drijven met behulp van mama. (Alex kan al los zwemmen met bandjes maar das iets anders )
- Hoeveel betaal je? 30 euro per maand.
- Hoe lang duurt de les 45 minuten
- Wat doe je allemaal liedjes zingen. Van de kant het water in, op drijvertjes liggen, door het tunneltje van de juf. en onderwater naar mama zwemmen op je buik/rug drijven met behulp van mama. (Alex kan al los zwemmen met bandjes maar das iets anders )
- Hoeveel betaal je? 30 euro per maand.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagjes over babyzwemmen
» vraagjes babyzwemmen
» voor het eerst babyzwemmen
» Zwembad en babyzwemmen Landal Vennenbos
» vraagjes babyzwemmen
» voor het eerst babyzwemmen