Goedemorgen Vrijdag!
+16
Kowalski
heartsdale
Rose
Snoes
ExpressoB
Marin
Mida4you
Stuiterbal
Minx
Poisongirl
Arwyn
banjer49
Ibbeltje
GeKKiE
Zwerver
Japie
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Vrijdag!
Goedemorgen,
Hebben jullie goed geslapen? Ik heb heerlijk geslapen, kon er alleen moeilijk uit komen. Vandaag een dagje werken en vanavond ga ik naar de film. Maak het niet te laat, want morgen moet ik nog een dag werken. Kort weekend voor mij dit keer.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie goed geslapen? Ik heb heerlijk geslapen, kon er alleen moeilijk uit komen. Vandaag een dagje werken en vanavond ga ik naar de film. Maak het niet te laat, want morgen moet ik nog een dag werken. Kort weekend voor mij dit keer.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen Vrijdag!
Goedemorgen,
Ik kom net bij spoedeisende hulp weg voor een vriendin van mij. Ik ga zo een man op halen en die komt gezellig bij mij slapen Daarna lekker slapen. Ben erg moe na zo'n lange nacht. Hebben 4 uur lang in het ziekenhuis gezeten.
De rest werkse!!
Ik kom net bij spoedeisende hulp weg voor een vriendin van mij. Ik ga zo een man op halen en die komt gezellig bij mij slapen Daarna lekker slapen. Ben erg moe na zo'n lange nacht. Hebben 4 uur lang in het ziekenhuis gezeten.
De rest werkse!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat was een lange nacht dan. Gaat het weer goed met je vriendin?
Japie- Kletskop
Ze is naar huis gestuurd met pijnstillers omdat ze niks konden vinden, maar ze heeft echt heel veel pijn. Moet na 2 dagen beter gaan, zo niet moet ze alsnog terug komen. Afwachten dus. We werden wel snel en serieus geholpen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Good morning!
Ik tel de uren af tot het weekend is!
Ik blijf gewoon moe, zo druk zijn de kinderen op school en zo druk heb ik het zelf met school!
En dan regent het ook weer, kunnen mijn kleuters niet buiten spelen.
Dan schiet allemaal ook niet op!
Fijne dag allemaal!
Ik tel de uren af tot het weekend is!
Ik blijf gewoon moe, zo druk zijn de kinderen op school en zo druk heb ik het zelf met school!
En dan regent het ook weer, kunnen mijn kleuters niet buiten spelen.
Dan schiet allemaal ook niet op!
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ga vandaag een halve dag werken. Vanmiddag ga ik mijn hond bij mijn ouders ophalen en een beetje opruimen. Vanavond blijf ik een avond thuis.
Een fijne dag!
Ik ga vandaag een halve dag werken. Vanmiddag ga ik mijn hond bij mijn ouders ophalen en een beetje opruimen. Vanavond blijf ik een avond thuis.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb zo raar geslapen. Ik droomde dat ik mijn onderbeen gebroken had en serieus ik kon de pijn voelen werdt wakker met pijn in mijn been. Verder een werkdagje en dan weeeeekend! Met een verjaardag van mijn nicht. Hopelijk is het weer een beetje te doen want ik heb zin in veel zon! Fijne dag allemaal en een fijn weekend!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Mwa, redelijk geslapen. Nog altijd erg verkouden. Morgen eens kijken wat ik kan halen om te stomen of zo om mijn neus open te krijgen. Vandaag lange dag werken en verder niks, Ben laatste dagen erg moe na het werken.
Fijne dag!
Mwa, redelijk geslapen. Nog altijd erg verkouden. Morgen eens kijken wat ik kan halen om te stomen of zo om mijn neus open te krijgen. Vandaag lange dag werken en verder niks, Ben laatste dagen erg moe na het werken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
goedenmorgen!!
heb wel lekker geslapen beetje te kort, vandaag dagje werken van 8 tot 5, en dan snel naar huis en dan weekendje naar mijn family toe aan andere kant van het land zin in!!
fijne dag allemaal!!
heb wel lekker geslapen beetje te kort, vandaag dagje werken van 8 tot 5, en dan snel naar huis en dan weekendje naar mijn family toe aan andere kant van het land zin in!!
fijne dag allemaal!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Ik ga vandaag stagejuf zijn.. Bij een kleutergroep waar ik al een aantal week 1 dag in de week werk
Ach ja, dat wilden ze graag omdat ik in een juli een week daar ga werken en aangezien ik verder niet zo veel kleuterervaring heb, doe ik het maar. Kan er altijd wat van leren.
Daarna nog even boodschappen doen voor komende week en morgen gaan we een dagje weg
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag stagejuf zijn.. Bij een kleutergroep waar ik al een aantal week 1 dag in de week werk
Ach ja, dat wilden ze graag omdat ik in een juli een week daar ga werken en aangezien ik verder niet zo veel kleuterervaring heb, doe ik het maar. Kan er altijd wat van leren.
Daarna nog even boodschappen doen voor komende week en morgen gaan we een dagje weg
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen!
Alle 2 mijn ogen zijn ontstoken echt zwaar vervelend en pijnlijk....ik ga om 8 uur maar even de dokter bellen voor een afspraak,want ik zie er niet uit.
Ik heb een ontbijtje gemaakt en de tafel gedekt voor mijn vriend en een vriend van hem, die komt zo hier en dan gaan ze een weekendje naar Purmerend. Ga zo koffie zetten en de croissantjes en pistoletjes in de oven doen.
Vanmiddag nog mijn zoontje naar de peuterspeelzaal brengen.
Fijne dag allen!
Alle 2 mijn ogen zijn ontstoken echt zwaar vervelend en pijnlijk....ik ga om 8 uur maar even de dokter bellen voor een afspraak,want ik zie er niet uit.
Ik heb een ontbijtje gemaakt en de tafel gedekt voor mijn vriend en een vriend van hem, die komt zo hier en dan gaan ze een weekendje naar Purmerend. Ga zo koffie zetten en de croissantjes en pistoletjes in de oven doen.
Vanmiddag nog mijn zoontje naar de peuterspeelzaal brengen.
Fijne dag allen!
Gast- Gast
Aah wat ben je toch een schat Zelda. Zo lief van jou om dat te doen voor je vriend en zijn vriend
Balen van je ogen Ziet er vaak niet uit idd als ze ontstoken zijn (hebben kindjes op mijn werk soms en dan zien ze er zo zielig uit)
Balen van je ogen Ziet er vaak niet uit idd als ze ontstoken zijn (hebben kindjes op mijn werk soms en dan zien ze er zo zielig uit)
Dank je ja ze moeten een heel eind rijden en dan vind ik het fijner als ze goed ontbeten hebben. Ik vind het ook leuk om te doen.Ibbeltje schreef:Aah wat ben je toch een schat Zelda. Zo lief van jou om dat te doen voor je vriend en zijn vriend
Nee ik heb 2 hele dikke ogen en ik moest gisteravond werken, dus werd de hele avond raar aangekeken, haha. Balen..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb goed maar kort geslapen. De hele week al dus uit bed komen was amper te doen! Het is dat ik een hoorgesprek heb met een klant straks anders was ik lekker thuis gebleven..
Vanavond ga ik lekker uiteten en misschien nog een drankje doen met Bliss en Marin. En de rest van het weekend ga ik slapen :-D
Ik heb goed maar kort geslapen. De hele week al dus uit bed komen was amper te doen! Het is dat ik een hoorgesprek heb met een klant straks anders was ik lekker thuis gebleven..
Vanavond ga ik lekker uiteten en misschien nog een drankje doen met Bliss en Marin. En de rest van het weekend ga ik slapen :-D
Gast- Gast
Zelda schreef:Dank je ja ze moeten een heel eind rijden en dan vind ik het fijner als ze goed ontbeten hebben. Ik vind het ook leuk om te doen.Ibbeltje schreef:Aah wat ben je toch een schat Zelda. Zo lief van jou om dat te doen voor je vriend en zijn vriend
Nee ik heb 2 hele dikke ogen en ik moest gisteravond werken, dus werd de hele avond raar aangekeken, haha. Balen..
Ja vind ik ook dat ze dan wel goed ontbeten moet hebben EN ja leuk zo zorgen, vind ik ook. lekkere dingen op tael en zo.
Ja balen van je ogen. Hopelijk ben je er gauw van af.
Zwerver schreef:Ze is naar huis gestuurd met pijnstillers omdat ze niks konden vinden, maar ze heeft echt heel veel pijn. Moet na 2 dagen beter gaan, zo niet moet ze alsnog terug komen. Afwachten dus. We werden wel snel en serieus geholpen!
Wel goee dat ze haar serieus namen. Is altijd fijn als je je zo beroerd voelt.
Japie- Kletskop
Goedemorgen.
Hier slecht geslapen, ben nog steeds ziek. Blijf dus thuis vandaag en blijf lekker in bed liggen.
Hier slecht geslapen, ben nog steeds ziek. Blijf dus thuis vandaag en blijf lekker in bed liggen.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik ga zo mijn bed uit. Douchen en dan richting de logopedist. Daarna met mijn moeder mee om de overschrijvingsformulieren voor de voetbal weg te brengen en dan vanavond verjaardag mijn vader is vandaag 49 geworden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goedemorgen. Ik weet niet zo goed hoe ik me voel. Beetje wisselend tussen verdriet en kracht pfff
Ik moet zo naar de huisarts voor de hooikoorts. Ik denk dat ik nu maar eens een allergie test ga laten doen. En daarna poetsen. Vanmiddag komt mijn ex. Bah stom woord.
Vanavond alles eruit sporten maar !
Ik moet zo naar de huisarts voor de hooikoorts. Ik denk dat ik nu maar eens een allergie test ga laten doen. En daarna poetsen. Vanmiddag komt mijn ex. Bah stom woord.
Vanavond alles eruit sporten maar !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stelle een hele dikke knuff van mij voor jou!!
Dank je Ibbel !
Stuiterbal- Kletskop
Morning..
Ik hoor buiten een heleboel regen, Bah! Ik ga vandaag naar Den Haag, shoppen! Kan ik meteen langs Marin spullen ophalen en daten met Zusje en haar polaroid testen Ik wil hem zelf ook al maanden.
Ik vind shoppen in de regen alleen niet zo leuk...
Weet iemand in Den Haag een leuke plek om te lunchen?
Fijne en hopelijk droge dag allemaal...
Ik hoor buiten een heleboel regen, Bah! Ik ga vandaag naar Den Haag, shoppen! Kan ik meteen langs Marin spullen ophalen en daten met Zusje en haar polaroid testen Ik wil hem zelf ook al maanden.
Ik vind shoppen in de regen alleen niet zo leuk...
Weet iemand in Den Haag een leuke plek om te lunchen?
Fijne en hopelijk droge dag allemaal...
Gast- Gast
Thnx mup ik ben blij als het 30 juni is
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!