Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie hoe dit precies moet..

Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit precies moet.. Empty Weten jullie hoe dit precies moet..

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 3:19

.. een jas water afstotend maken met een flesje wat je bij je wasmiddel moet voegen?

Ik heb zonder na te denken de gebruiksaanwijzing van het flesje weggegooid en kom er niet helemaal uit via internet.

Ben hem nu eerst zo aan het wassen.

Klopt het dat je daarna een kort wasprogramma moet draaien van een halfuurtje met het gehele flesje erin?
Waar doe je het flesje in , in het gewone wasmiddel bakje? of in het wasverzachter bakje?
en kan dit niet fout gaan?

sorry voor de vragen hoor.

alvast bedankt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit precies moet.. Empty Re: Weten jullie hoe dit precies moet..

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 3:20

Is er niets op internet te vinden? Veel producten hebben daar ook een handleiding staan.

Gast
Gast

Weten jullie hoe dit precies moet.. Empty Re: Weten jullie hoe dit precies moet..

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 3:24

ja heb wel iets gevonden hoor maar dat is van een ander flesje dan wat ik heb.

Ik heb namelijk die van het kruidvat eigen merk en snap het niet mega goed.

dit heb ik gevonden van een ander flesje:

Wasmachine methode: Flacon goed schudden. Wastemperatuur instellen op max. 40 oC maar let altijd op het wasvoorschrift van het textiel. Geen wasmiddel en wasbollen gebruiken. Inhoud waterdicht niet vlak voor het (weg-)pompen van spoelwater toevoegen, maar altijd tijdens een lang (hoofd-) wasprogramma, van minstens een kwartier: na deze inwerktijd mag er gerust nagespoeld worden. Zie ook: “Let op” (vooral het gedeelte over strijken).

Voorladers: * Leg het volkomen schone wasgoed in trommel en start het hoofdwasprogramma. * Na circa 15 minuten de gehele inhoud Citin Waterdicht oplossen in een 1/2 liter water: spoel dit (met bijvoorbeeld een gieter) via het schone wasbakje in de wasmachine.
Bovenladers: * Giet eerst gehele inhoud Citin waterdicht in trommel. * Leg daarna het volkomen schone wasgoed in trommel en start het hoofdwasprogramma.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: