Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone (mail)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone (mail) Empty Iphone (mail)

Bericht  Hoochie do 14 jun 2012 - 2:57

Ik heb een Iphone 4S en hierop kijk ik ook mijn mail (hotmail), maar na ongeveer een week verdwijnt een mail uit die mailbox, op de computer kan ik ze wel gewoon blijven zien, maar van mijn telefoon verdwijnen ze. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen, want ik wil ze er gewoon in laten staan.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone (mail) Empty Re: Iphone (mail)

Bericht  Tyrael do 14 jun 2012 - 3:00

Instellingen --> email -->hotmail --> geavanceerd (bijna onderaan het scherm) --> verwijder op nooit zetten
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Hoochie do 14 jun 2012 - 3:05

Tyrael schreef:Instellingen --> email -->hotmail --> geavanceerd (bijna onderaan het scherm) --> verwijder op nooit zetten

Bedankt voor je reactie. Bij mij staat er geen geavanceerd onderaan. Ik heb alleen synchroniseren email en verwijder account staan. Misschien moet ik synchroniseren email op geen limiet zetten, want die staat nu op 1 week zie ik.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Tyrael do 14 jun 2012 - 3:06

Oh dat zou ook kunnen, ik heb namelijk de iPhone 4 dus daar zal wel verschil inzitten.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Bericht  Hoochie do 14 jun 2012 - 3:10

Tyrael schreef:Oh dat zou ook kunnen, ik heb namelijk de iPhone 4 dus daar zal wel verschil inzitten.

Oh ok dat zal het verschil misschien zijn. nou ik ga het wel even proberen of dit het is, bedankt in ieder geval.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Caro do 14 jun 2012 - 3:33

Tussen de software tussen de iPhone 4 en 4S zit geen verschil hoor! Je moet idd even je synchronisatie van je mappen op een breder tijdsvlak zetten. Dan heb je nergens meer last van :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Tyrael do 14 jun 2012 - 4:00

Caro schreef:Tussen de software tussen de iPhone 4 en 4S zit geen verschil hoor! Je moet idd even je synchronisatie van je mappen op een breder tijdsvlak zetten. Dan heb je nergens meer last van :-)

Klopt idd, ze hebben dezelfde ios erop natuurlijk.

@Hoochie: wat ik bedoel staat echt onder Hotmail, jij bent wss onder de algemene instellingen van mail op de iPhone aan het kijken maar je moet eerst nog op je Hotmail-account klikken en dan zie je dus wel geavanceerd staan (balkje boven rode verwijder account knop) en daar kun je dus instellen dat je berichten nooit verwijderd wilt hebben.
Anders synchroniseer je wel alles (over een breder tijdsvlak), maar dan verwijderd de iPhone na een week alsnog de berichten.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Bericht  Gigi_ do 14 jun 2012 - 4:08

Je kunt ook instellen hoeveel berichten je wilt laten zien.. bijvoorbeeld de laatste 50, 100 of 200. Misschien dat het daar aan ligt?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud