Mail van Marktplaats
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mail van Marktplaats
Ik weet even niet in welke subforum ik deze moet plaatsen. Maar ik kreeg daarnet dit mailtje van marktplaats, over een gebruiker genaamd HenkKooistra. Misschien hebben jullie er wel wat aan.
Beste ,
We willen u graag informeren over het volgende.
Onlangs heeft u een reactie gehad van gebruiker ‘HenkKooistra’ op uw advertentie: Compactcamera Sony Cybershot. We hebben over deze gebruiker meerdere tips en/of klachten ontvangen van andere Marktplaats gebruikers. Marktplaats heeft daarom besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee worden tevens al zijn advertenties en/of biedingen verwijderd. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.
Verder geven wij u voor de toekomst de volgende tips mee:
- Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies met wie u zaken doet.
- Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel.
- Controleer de persoonsgegevens (zoals het bankrekeningnummer) via internet.
- Stuur geen producten op naar het buitenland (zeker niet landen als Nigeria) zolang het geld nog niet op uw bankrekening staat.
- Voor meer tips bekijk onze veilig handelen pagina: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
Wij wensen u veel succes op Marktplaats!
Met vriendelijke groet,
Beste ,
We willen u graag informeren over het volgende.
Onlangs heeft u een reactie gehad van gebruiker ‘HenkKooistra’ op uw advertentie: Compactcamera Sony Cybershot. We hebben over deze gebruiker meerdere tips en/of klachten ontvangen van andere Marktplaats gebruikers. Marktplaats heeft daarom besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee worden tevens al zijn advertenties en/of biedingen verwijderd. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.
Verder geven wij u voor de toekomst de volgende tips mee:
- Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies met wie u zaken doet.
- Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel.
- Controleer de persoonsgegevens (zoals het bankrekeningnummer) via internet.
- Stuur geen producten op naar het buitenland (zeker niet landen als Nigeria) zolang het geld nog niet op uw bankrekening staat.
- Voor meer tips bekijk onze veilig handelen pagina: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html
Wij wensen u veel succes op Marktplaats!
Met vriendelijke groet,
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mail van Marktplaats
ik denk dat er wel veel meer Henk Kooistra's zijn...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Megara schreef:In elk geval netjes dat ze zo'n mail rondsturen.
+1
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Megara schreef:In elk geval netjes dat ze zo'n mail rondsturen.
Ja vind ik ook! Goed dat ze er alert op zijn, heb ook dergelijke rare dingen meegemaakt en dan krijg je een waarschuwing.
Ook van andere verkoopsites, speurders bijv. die doet het ook.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» You've got mail
» Iphone (mail)
» (hot)mail op nokia....
» Hoe begin je een mail?
» Mail of msn contact.
» Iphone (mail)
» (hot)mail op nokia....