Wat maakt jouw vriend/man onvervangbaar?
+9
Mamsie
Jente10
Merai
mzcharlotte
Guus
Mari
Susan
SarahKey
TGR
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat maakt jouw vriend/man onvervangbaar?
Susan schreef:Het eerste wat bij mij opkomt is dat hij de vader van mijn kinderen is.
Dat kwam ook als eerste bij mij op....
Gast- Gast
Mijn vriend is onvervangbaar, omdat we elkaar aanvullen, omdat we verschrikkelijk debiel en raar kunnen doen met elkaar, omdat we dezelfde interesses delen en dezelfde (flauwe) humor hebben.
Omdat hij me aan het lachen maakt, omdat we samen kunnen huilen, samen kunnen praten.
Eigenlijk gewoon om wie hij is, en omdat hij er altijd voor me is...
Zijn werk is zeker wel belangrijk voor me.
Hij heeft het onwijs naar z'n zin op zijn werk, gaat er met plezier heen en geniet van de verantwoordelijkheden die hij heeft.
Dit vind ik fijn voor hem, want ik zie wat het met hem doet.
Omdat hij me aan het lachen maakt, omdat we samen kunnen huilen, samen kunnen praten.
Zijn werk is zeker wel belangrijk voor me.
Hij heeft het onwijs naar z'n zin op zijn werk, gaat er met plezier heen en geniet van de verantwoordelijkheden die hij heeft.
Dit vind ik fijn voor hem, want ik zie wat het met hem doet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Mijn vriend is onvervangbaar, omdat we elkaar aanvullen, omdat we verschrikkelijk debiel en raar kunnen doen met elkaar, omdat we dezelfde interesses delen en dezelfde (flauwe) humor hebben.
Dit stukje had ik ook kunnen schrijven. Wij zijn als het ware twee dikke sukkels, die echt humor hebben om de domste dingen. Daar hou ik van!
Gast- Gast
Mijn vriend is ergens wel vervangbaar. Het is nou eenmaal een feit dat 1 op de 3 huwelijke strand (als dat niet al veel meer tegen de 1 op de 2 ligt), en veel van die mensen krijgen toch een nieuwe partner. En mensen die samenwonen of een relatie hebben zonder samen te wonen gaan denk ik nog vaker uit elkaar. Deze mensen blijven vaak niet voor de rest van hun leven alleen, dus de man/vrouw is dan wel vervangbaar.
Ik zou mijn vriend absoluut niet willen missen op dit moment! Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar. Maar ik word uiteraard ook wel weer gelukkig met een andere partner, als dat zo zou moeten zijn.
Ik zou mijn vriend absoluut niet willen missen op dit moment! Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar. Maar ik word uiteraard ook wel weer gelukkig met een andere partner, als dat zo zou moeten zijn.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Omdat hij is wie hij is. En omdat ik daarom van hem hou.
Gast- Gast
Eens met Sunprincess, ik geloof ook niet in onvoorwaardelijke liefde (of ik ben er nog niet helemaal over uit), en ik geloof ook dat mijn vriend vervangbaar is.
Maar waarom ik dat niet wil is omdat hij ervoor zorgt dat ik me speciaal voel, ik heel erg met hem kan lachen om hele stomme dingen, hij is precies zoals ik mijn ''perfecte man'' zou omschrijven, zorgt dat ik doorzet op de momenten dat ik zou willen opgeven, ik vind dat we precies genoeg van elkaar verschillen en op elkaar lijken om de relatie goed te houden.
Maar waarom ik dat niet wil is omdat hij ervoor zorgt dat ik me speciaal voel, ik heel erg met hem kan lachen om hele stomme dingen, hij is precies zoals ik mijn ''perfecte man'' zou omschrijven, zorgt dat ik doorzet op de momenten dat ik zou willen opgeven, ik vind dat we precies genoeg van elkaar verschillen en op elkaar lijken om de relatie goed te houden.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Mijn vriend is onvervangbaar omdat ik zóveel van hem houd!! Als ik me rot voel kan hij dat in 1 knuffel totaal laten verdwijnen. Dat geeft mij een veilig gevoel! Daarnaast vind ik hem super sexy!
Roze25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Hoe heet jouw vriend?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Hoe heet jouw vriend?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: