Wat maakt jouw vriend/man onvervangbaar?
+9
Mamsie
Jente10
Merai
mzcharlotte
Guus
Mari
Susan
SarahKey
TGR
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat maakt jouw vriend/man onvervangbaar?
Wat heeft hij, wat je niet (zomaar) met een andere man gaat hebben?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wat maakt jouw vriend/man onvervangbaar?
Dé klik
En dat had ik nog nooit eerder gehad bij een jongen (toen nog )
En dat had ik nog nooit eerder gehad bij een jongen (toen nog )
Goh, zoveel... De aantrekkingskracht die ik voor hem voel, zijn intelligentie, humor, nuchterheid, 'raarheid' die erg op de mijne lijkt, zijn geduld en begrip voor mij, dat hij zo lief is... en dan vooral de combinatie van al die dingen.
Gast- Gast
Het eerste wat bij mij opkomt is dat hij de vader van mijn kinderen is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Het eerste wat bij mij opkomt is dat hij de vader van mijn kinderen is.
Daar doe ik het toch niet voor. Dat had je ook met een andere man kunnen delen.
TGR- Kletskop
De vraag was toch niet waarom ik voor hem heb gekozen? De vraag was wat hem onvervangbaar maakt. Dat hij de vader van Ezra en Yrsa is, is zonder meer helemaal uniek, dat zal geen enkele andere man ooit zijn. Dat is ook niet zomaar iets, ik vind het heel bijzonder als ik terugdenk aan het moment dat ik hem voor het eerst zag en dat ik toen nog niet wist dat ik zojuist de vader van mijn kinderen had ontmoet. Daar denk ik nog vaak aan terug.
Verder is je partner onvervangbaar door de intieme band, de liefde en de klik die je met elkaar hebt. Ik denk niet dat hij of ik of wie dan ook op de wereld eigenschappen of gewoontes heeft die helemaal uniek zijn.
Verder is je partner onvervangbaar door de intieme band, de liefde en de klik die je met elkaar hebt. Ik denk niet dat hij of ik of wie dan ook op de wereld eigenschappen of gewoontes heeft die helemaal uniek zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat mijn vriend onvervangbaar maakt.. Nou, hemzelf.. Als ik 'm moest vervangen, dan zou ik hém kwijt zijn en dat wil ik niet. Want met hem is het gewoon het leukst!
Gast- Gast
Zijn humor en positiviteit... eigenlijk het totaalpakket... ik wil hem echt niet kwijt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Omdat hij mij leert wat onvoorwaardelijk voor iemand kiezen is.
Gast- Gast
Hoe belangrijk is (plezier in) zijn werk voor jou?
TGR- Kletskop
Belangrijk, omdat het voor hem ook belangrijk is. Hij haalt veel plezier en voldoening uit zijn werk en is er echt in geïnteresseerd. Dat maakt hem blij en dus voor mij ook gezelliger. Zou het voor ons beiden niet leuk vinden als hij elke dag chagrijnig uit z'n werk kwam. WAT hij verder precies doet maakt mij verder niet uit, als hij net zoveel lol had met een baan in een ander vakgebied was het ook prima geweest.TGR schreef:Hoe belangrijk is (plezier in) zijn werk voor jou?
Gast- Gast
Wat mijn vriend onvervangbaar maakt is zijn band met mij, het van elkaar houden en het vertrouwen dat hij en dat gevoel er morgen nogsteeds zijn. Hij zorgt voor die rust, het vertrouwen en de veiligheid. En waarom ik nou juist zo van hem hou, tsja om de kleine dingen eigenlijk, om het gevoel wat ik krijg van bij hem zijn. En het gevoel als ik hem moet missen. Omdat ik geniet van de momenten samen en ookal is het inmiddels heel 'gewoon' alle kleine dingen zoals zijn ogen, zijn grapjes, zijn arm om mij heen op het juiste moment, het naast hem wakkerworden en lachen om dezelfde dingen, vallen mij op en dat alles samen zorgt voor het gevoel wat ik heb wat hem onmisbaar maakt voo mij.
Kijk ik geloof heus wel dat als ik hem niet had leren kennen ik iets soortgelijks over iemand anders had kunnen schrijven, maar ik heb hem wel leren kennen en daar ben ik heel blij om want nu kan ik mij niets meer voorstellen bij het dagelijks leven zonder hem.
Ik vind het heel belangrijk dat hij het naar zijn zin heeft op zijn werk, hij heeft dat ruim een jar totaal niet gehad en dat zorgt er toch voor dat hij ook in zijn vrije tijd minder geniet. Ik vond het moeilijk om te zien dat hij met tegenzin ergens naartoe gaat, en hij heeft datzelfde bij mij. Ik denk dat het altijd moeilijk is om te zien dat diegene van wie je houd het ergens niet leuk heeft.
Kijk ik geloof heus wel dat als ik hem niet had leren kennen ik iets soortgelijks over iemand anders had kunnen schrijven, maar ik heb hem wel leren kennen en daar ben ik heel blij om want nu kan ik mij niets meer voorstellen bij het dagelijks leven zonder hem.
Ik vind het heel belangrijk dat hij het naar zijn zin heeft op zijn werk, hij heeft dat ruim een jar totaal niet gehad en dat zorgt er toch voor dat hij ook in zijn vrije tijd minder geniet. Ik vond het moeilijk om te zien dat hij met tegenzin ergens naartoe gaat, en hij heeft datzelfde bij mij. Ik denk dat het altijd moeilijk is om te zien dat diegene van wie je houd het ergens niet leuk heeft.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wat hij doet maakt me vrij weinig uit, wel ben ik blij dat hij uit zijn 80 uurige werkweek horeca ritme is, omdat we nu veel meer tijd hebben om te genieten en dat vind ik net zo belagrijk als een baan waar je geniet
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Zijn eindeloze geduld met mij en alles wat hij mij over mij heeft geleerd/laten zien. Hij heeft momenteel geen plezier in zijn werk en daardoor is hij minder vrolijk. Hij doet alles eraan om iets anders te vinden en uiteindelijk wil hij de horeca helemaal uit. Ik moedig hem alleen aan om daar de tijd voor te nemen om te kiezen, zodat hij niet zomaar ergens inspringt (hij is wel erg impulsief, wat hem ook weer leuk maakt).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
TGR schreef:Hoe belangrijk is (plezier in) zijn werk voor jou?
Wat heeft dit met je eerste vraag te maken?
Onvervangbaar vind ik overigens een groot woord of mag ik dat niet denken? Ik hou van mijn vriend en hij als persoon is niet vervangbaar maar het is niet dat ik geen leven meer zou hebben zonder hem.
Gast- Gast
Wat ZvB zegt, hij is als persoon onvervangbaar, omdat ik niemand anders wil dan hem. Waarom ik hem zo leuk vind is weer een ander verhaal.
Gast- Gast
Maar dat was toch ook de vraag? Wat ga je met een ander niet zo snel hebben? De redenen waarom mijn vriend onvervangbaar is, wil nog niet zeggen dat ik nooit meer zonder hem kan. Ik zou me prima redden, maar wíl dat inderdaad niet.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
freakielief schreef:Goh, zoveel... De aantrekkingskracht die ik voor hem voel, zijn intelligentie, humor, nuchterheid, 'raarheid' die erg op de mijne lijkt, zijn geduld en begrip voor mij, dat hij zo lief is... en dan vooral de combinatie van al die dingen.
Hier herken ik me helemaal in!
Zijn werk is zijn grootste hobby (hij is muzikant), dat is dan ook belangrijk voor mij. Ik merk in alles dat dit zijn grote passie is en vind het heerlijk om hem daar zo van te zien genieten.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Mijn man is niet onvervangbaar. Misschien wel voor mijn kinderen maar ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde.
Ik wil hem niet vervangen omdat hij mij voor 100% accepteerd zoals ik ben en mij helemaal vrij laat in wat ik wil en wie ik wil zijn.
Ook is hij ontzettend lief en geduldig en heel erg trouw.
Ik wil hem niet vervangen omdat hij mij voor 100% accepteerd zoals ik ben en mij helemaal vrij laat in wat ik wil en wie ik wil zijn.
Gast- Gast
Mijn vriend is de vader van mijn kind en de liefde van m'n leven. Ik wil dan ook de rest van m'n leven bij hem zijn. En daarom is hij onvervangbaar.
edit : klinkt wel heel kwijlerig dit haha, maar ik meen het wel
edit : klinkt wel heel kwijlerig dit haha, maar ik meen het wel
Gast- Gast
Dat ik helemaal mijzelf kan en durf te zijn bij hem, vooral doordat wij erg op elkaar lijken en hij mij daardoor ook goed begrijpt en die herkenning is wel heel fijn.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Gewoon om wie hij is.
Daarbij zijn we zó ongelofelijk het zelfde dat het soms bijna eng is. We denken, vinden, zeggen bijna altijd het zelfde.
Alles tussen ons loopt eigenlijk vanzelf.
Van de week bijvoorbeeld, hij was 's avonds beneden op de wc en het licht was uit en de deur op een kier. Ik denk ik kijk ff door t kiertje en ja hoor sta ik oog in oog met mijn vriend, die keek dus ook even door het kiertje.
Daarbij zijn we zó ongelofelijk het zelfde dat het soms bijna eng is. We denken, vinden, zeggen bijna altijd het zelfde.
Alles tussen ons loopt eigenlijk vanzelf.
Van de week bijvoorbeeld, hij was 's avonds beneden op de wc en het licht was uit en de deur op een kier. Ik denk ik kijk ff door t kiertje en ja hoor sta ik oog in oog met mijn vriend, die keek dus ook even door het kiertje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hier ook.Mamsie schreef:Gewoon om wie hij is.
Gast- Gast
Ik ben het wel een met Princess Leia... Hij is wel vervangbaar maar ik wil hem niet vervangen omdat hij zo perfect met mij om kan gaan.
Gast- Gast
Eens. En hoe belangrijk zijn werk voor mij is? Totaal onbelangrijk, als ie t maar naar zn zin heeft.Sunprincess schreef:Mijn man is niet onvervangbaar. Misschien wel voor mijn kinderen maar ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Hoe heet jouw vriend?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» NAV Wat maakt jouw boos/chagerijnig vandaag?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Hoe heet jouw vriend?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: