Forummer-vragenlijstje
+17
Lavendel
Blond
Pompoen
Ooh La La!
Burn
Paper Crown
Rush
Kowalski
Antibes
ExpressoB
RYW
Stuiterbal
Raindrop
Snoes
Ibbeltje
Bazinga
Sushi
21 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Forummer-vragenlijstje
Powerbabe schreef:Hahaha zero. Shit man ik ben jou vergeten. Jij bent ook grappig.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Nou zeg... Oke prima als jullie dat vinden.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien moet ik dan bij onopvallende forummer?
Ik ben ook wel een beetje een spook, vind ik zelf. Af en toe hoor je een gegrinnik op het forum, maar het is weg voor je weet waar het precies vandaan kwam
mwhuahahhahahahahaah
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Nou zeg... Oke prima als jullie dat vinden.
Hahahahahahaha ik denk dat ik mijne moet aanpassen
@Zero; ik slim? :/ Had daar nog eerder Bert van Marwijk verwacht..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:ExpressoB schreef:Nou zeg... Oke prima als jullie dat vinden.
Hahahahahahaha ik denk dat ik mijne moet aanpassen
@Zero; ik slim? :/ Had daar nog eerder Bert van Marwijk verwacht..
Bert, slim? Come on, hij stelde wéér van Persie op.
Gast- Gast
True. Die was er trouwens klaar mee, hoorde ik.
Bazinga- Ratel
" Jongen, daar wordt je nou een grote van Pers van! Niet zo klagen! "
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ben ik de enige die het zielig vindt voor van persie?
Ik vond 't eerst ook zielig, maar toen las ik dat hij per dag € 17.560,00 verdient en vervloog al het meelij..
Bazinga- Ratel
O, voor dat bedrag per dag mogen ze van mij ook wel paar spotprenten maken. Ik verdien het ongeveer per jaar...Jop schreef:Powerbabe schreef:Ben ik de enige die het zielig vindt voor van persie?
Ik vond 't eerst ook zielig, maar toen las ik dat hij per dag € 17.560,00 verdient en vervloog al het meelij..
Gast- Gast
Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Ik heb juist het idee dat steeds meer mensen zich vreselijk ergeren aan Marin, of is dat alleen achter de schermen?
Ik heb juist het idee dat steeds meer mensen zich vreselijk ergeren aan Marin, of is dat alleen achter de schermen?
Gast- Gast
Noem mij maar Mevrouw schreef:Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Niet haten.. Bewaar dat voor van Persie, die is rijk
Bazinga- Ratel
Ja, Nouja, net als Bert, die arme man zal vannacht niet zo lekker slapen. En dat allemaal om een potje achter een bal aan rennen. Maar goed, voor dat bedrag mag hij niet klagen nee haha.Jop schreef:Powerbabe schreef:Ben ik de enige die het zielig vindt voor van persie?
Gast- Gast
Het zal er vanaf hangen wie je het vraagt. Ik vind eigenlijk een negatief-forumlijstje veel spannender en interessanter, maar helaas..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Jop schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Gast- Gast
kom maar op!Antibes schreef:Het zal er vanaf hangen wie je het vraagt. Ik vind eigenlijk een negatief-forumlijstje veel spannender en interessanter, maar helaas..
Gast- Gast
Jop schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Ik wou dat ik net zo rijk werd van het verpesten als ver Perstie.
Gast- Gast
Zero schreef:Jop schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Nice. Heel lang over na moeten denken?
Bazinga- Ratel
Ik zou ook spontaan bibber benen krijgen als het halve land van te voren al denkt dat je er niks van gaat bakken.
Gast- Gast
Ach, die helft heeft hij op hun wenken bediend. Nobel ros.Powerbabe schreef:Ik zou ook spontaan bibber benen krijgen als het halve land van te voren al denkt dat je er niks van gaat bakken.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:kom maar op!Antibes schreef:Het zal er vanaf hangen wie je het vraagt. Ik vind eigenlijk een negatief-forumlijstje veel spannender en interessanter, maar helaas..
Ik slaap al bijna joh, wekker over 6 uur! En volgens mij is het ooit eerder gedaan, maar duurde dat niet lang..
Ik zou irritantste, arrogantste, burgerlijkste, asociaalste, verwendste etc... forummer echt zoveel interessanter vinden. Ik bedoel, we weten inmiddels wel dat jij en Ecrits mooi zijn, Nour en Susan slim en Zusje oppermachtig..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Powerbabe schreef:Ik zou ook spontaan bibber benen krijgen als het halve land van te voren al denkt dat je er niks van gaat bakken.
Ja, WIJ zouden bibbers krijgen (omdat we ook niet kunnen voetballen) maar volgens mij liep de helft van Oranje beetje mooi en technisch te spelen, omdat we wel 2e van de wereld zijn. Om vervolgens te verliezen van Legoland...
Bazinga- Ratel
Nouja ik snap het ook wel. Halve forum is dan meteen in rep en roer en positief is natuurlijk wel een stuk gezelliger. En zelfs als het een positief lijstje is vatten mensen het op als een belediging Hahaha!Antibes schreef:Powerbabe schreef:kom maar op!Antibes schreef:Het zal er vanaf hangen wie je het vraagt. Ik vind eigenlijk een negatief-forumlijstje veel spannender en interessanter, maar helaas..
Ik slaap al bijna joh, wekker over 6 uur! En volgens mij is het ooit eerder gedaan, maar duurde dat niet lang..
Ik zou irritantste, arrogantste, burgerlijkste, asociaalste, verwendste etc... forummer echt zoveel interessanter vinden. Ik bedoel, we weten inmiddels wel dat jij en Ecrits mooi zijn, Nour en Susan slim en Zusje oppermachtig..
Gast- Gast
Jop schreef:Zero schreef:Jop schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Marin populair? Ik denk dat Bert van Marwijk op dit moment nog populairder is dan Marin.
Nice. Heel lang over na moeten denken?
Nee, dat is net zo iets als Klaas-Jan Stuntelaar ; het vraagt er om...
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Hou oud... (vragenlijstje)
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Hou oud... (vragenlijstje)