Forummer-vragenlijstje
+17
Lavendel
Blond
Pompoen
Ooh La La!
Burn
Paper Crown
Rush
Kowalski
Antibes
ExpressoB
RYW
Stuiterbal
Raindrop
Snoes
Ibbeltje
Bazinga
Sushi
21 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Forummer-vragenlijstje
Uhm daarom schreef ik ook even dat ik het niet begreep? Maar ik zie al in een ander topic waar je op doelt.Zoey schreef:Dropdraakje schreef:Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?Zoey schreef:Stofzuiger schreef:Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen
Huh nee hoor, jij leest nu echt een beetje dingen die er niet zijn! Ik zeg alleen maar dat ik van mezelf weet dat ik een kort lontje heb, en dat er andere forummers zijn die dit ook hebben maar dit niet hardop uitspreken over zichzelf. Ik bedoel niet dat iedereen nu van zichzelf moet zeggen wat hij of zij 'mankeert'.. Je kan ook overal iets achter zoeken..
Gast- Gast
Re: Forummer-vragenlijstje
Dropdraakje schreef:Uhm daarom schreef ik ook even dat ik het niet begreep? Maar ik zie al in een ander topic waar je op doelt.Zoey schreef:Dropdraakje schreef:Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?Zoey schreef:Stofzuiger schreef:Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen
Huh nee hoor, jij leest nu echt een beetje dingen die er niet zijn! Ik zeg alleen maar dat ik van mezelf weet dat ik een kort lontje heb, en dat er andere forummers zijn die dit ook hebben maar dit niet hardop uitspreken over zichzelf. Ik bedoel niet dat iedereen nu van zichzelf moet zeggen wat hij of zij 'mankeert'.. Je kan ook overal iets achter zoeken..
Haha oh sorry ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: