Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forummer-vragenlijstje

+17
Lavendel
Blond
Pompoen
Ooh La La!
Burn
Paper Crown
Rush
Kowalski
Antibes
ExpressoB
RYW
Stuiterbal
Raindrop
Snoes
Ibbeltje
Bazinga
Sushi
21 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 Empty Re: Forummer-vragenlijstje

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 7:16

Zoey schreef:
Dropdraakje schreef:
Zoey schreef:
Stofzuiger schreef:
Zoey schreef:Ik heb een kort lontje.. Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 2474380249
Valt ook helemaal niet op hoor Laughing

Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen Wink
Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?

Huh nee hoor, jij leest nu echt een beetje dingen die er niet zijn! Ik zeg alleen maar dat ik van mezelf weet dat ik een kort lontje heb, en dat er andere forummers zijn die dit ook hebben maar dit niet hardop uitspreken over zichzelf. Ik bedoel niet dat iedereen nu van zichzelf moet zeggen wat hij of zij 'mankeert'.. Je kan ook overal iets achter zoeken.. Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 1270000679
Uhm daarom schreef ik ook even dat ik het niet begreep? Maar ik zie al in een ander topic waar je op doelt. smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 Empty Re: Forummer-vragenlijstje

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 7:17

Dropdraakje schreef:
Zoey schreef:
Dropdraakje schreef:
Zoey schreef:
Stofzuiger schreef:
Zoey schreef:Ik heb een kort lontje.. Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 2474380249
Valt ook helemaal niet op hoor Laughing

Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen Wink
Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?

Huh nee hoor, jij leest nu echt een beetje dingen die er niet zijn! Ik zeg alleen maar dat ik van mezelf weet dat ik een kort lontje heb, en dat er andere forummers zijn die dit ook hebben maar dit niet hardop uitspreken over zichzelf. Ik bedoel niet dat iedereen nu van zichzelf moet zeggen wat hij of zij 'mankeert'.. Je kan ook overal iets achter zoeken.. Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 1270000679
Uhm daarom schreef ik ook even dat ik het niet begreep? Maar ik zie al in een ander topic waar je op doelt. Forummer-vragenlijstje - Pagina 6 561177

Haha oh sorry ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: