Forummer-vragenlijstje
+17
Lavendel
Blond
Pompoen
Ooh La La!
Burn
Paper Crown
Rush
Kowalski
Antibes
ExpressoB
RYW
Stuiterbal
Raindrop
Snoes
Ibbeltje
Bazinga
Sushi
21 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Forummer-vragenlijstje
Megara schreef:heartsdale schreef:Chance schreef:Nee, niet alleen om die vraagtekens. Ik had ook jou ingevuld. Ik vind je best vreemde topics openen. Daar was mijn mening op gebaseerd. Hoe het met de andere dames zit die je naam hebben genoemd weet ik natuurlijk niet.
Vreemd?
Wat voor jou vreemd is is voor mij misschien normaal.
We zijn allemaal mensen..
Daarom is het ook een mening. Leg het naast je neer of doe er wat mee.
Inderdaad: korte uitleg: in dit topic geven mensen hun mening, dit maakt niet dat het een feit is, maar wel dat mensen er zo over denken.
Pippa: wat leuk dat je mijn nick leuk vindt
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik vraag mij nu echt af wat er mis is met vreemd zijn? Eenieder heeft toch wel wat vreemds? Snap niet dat er zo 'moeilijk' over wordt gedaan? Vreemde post schrijven is toch niet perse slecht? Zie ik het nu raar?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik vraag mij nu echt af wat er mis is met vreemd zijn? Eenieder heeft toch wel wat vreemds? Snap niet dat er zo 'moeilijk' over wordt gedaan? Vreemde post schrijven is toch niet perse slecht? Zie ik het nu raar?
Vreemd vind ik ook echt niet negatief
Ik wordt zo vaak een weirdo genoemd haha. En dat is mijn positieve kant
Gast- Gast
Ik moet dan altijd denken aan de Rivella reclame. Een beetje vreemd maar wel lekker!!Punk'd schreef:Dropdraakje schreef:Ik vraag mij nu echt af wat er mis is met vreemd zijn? Eenieder heeft toch wel wat vreemds? Snap niet dat er zo 'moeilijk' over wordt gedaan? Vreemde post schrijven is toch niet perse slecht? Zie ik het nu raar?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Ik moet dan altijd denken aan de Rivella reclame. Een beetje vreemd maar wel lekker!!Punk'd schreef:Dropdraakje schreef:Ik vraag mij nu echt af wat er mis is met vreemd zijn? Eenieder heeft toch wel wat vreemds? Snap niet dat er zo 'moeilijk' over wordt gedaan? Vreemde post schrijven is toch niet perse slecht? Zie ik het nu raar?
hahaha Inderdaad! Dat zegt mijn vriend dan tegen mij De Schat
Gast- Gast
Ik vind het vooral grappig dat de reacties erop het alleen maar bevestigen .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hadewijch schreef:Ik vind het vooral grappig dat de reacties erop het alleen maar bevestigen .
Gast- Gast
Kowalski schreef:Joh Heartsdale, trek het je niet zo aan joh! Dit is een topic waarin 10000000 forummers worden genoemd, maak je niet zo druk dat je bij iemand op een lijstje staat!
Is ook zo!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Gezelligste forummer: VerryCherry, Pippa, Lejow, Marin, Ibbeltje, Lily, Erin.....
Meest actieve forummer: Lejow
Behulpzaamste forummer: Susan, Pippa, Kenya
Grappigste forummer: Charlie, CKC
Aardigste forummer: Pippa
Forummer met het meeste gezag: Zusje, duh!
Serieuste forummer: Susan
Slimste forummer: Antibes
Onopvallendste forummer: alle forumsters met nicknames die ik niet kan onthouden of natuurlijk de meelezers met een account
Populairste forummer: CKC
Meest sensationele forummer: CBL, er is altijd sensatie op het forum als zij iets post!
Forummer met de leukste nickname:
Forummer met de leukste handtekening: Pfoeh, die ken ik niet allemaal uit mijn hoofd hoor..
Forummer die:
... de meeste rare posts schrijft: Expresso B, Slakje
... de leukste topics opent: Pippa
... de leukste berichten schrijft: Charlie, CKC
... de meeste mensen kent: Marin, Doedel
... het leukste leven heeft: Iedereen heeft denk ik een leuk leven, maar op dit moment (en dan niet alles wat hieraan vooraf is gegaan, want dat was helemaal niet leuk) denk ik dat CKC onwijs happy is, eindelijk de sleutel, man van je dromen en een kleintje op komst! Maar stiekem ben ik ook wel jaloers op alle meiden die heel veel reizen.
... een goede moderator zou zijn: Ik denk Pippa en/of Marin
... goed omgaat met problemen: Susan, Pippa
Forummer die het meest op jou lijkt: Pippa
Grappigste forummer: Charlie, CKC
Forummer met het meeste gezag: Zusje, duh!
Serieuste forummer: Susan
Slimste forummer: Antibes
Onopvallendste forummer: alle forumsters met nicknames die ik niet kan onthouden of natuurlijk de meelezers met een account
Populairste forummer: CKC
Meest sensationele forummer: CBL, er is altijd sensatie op het forum als zij iets post!
Forummer met de leukste nickname:
Forummer met de leukste handtekening: Pfoeh, die ken ik niet allemaal uit mijn hoofd hoor..
Forummer die:
... de meeste rare posts schrijft: Expresso B, Slakje
... de leukste berichten schrijft: Charlie, CKC
... de meeste mensen kent: Marin, Doedel
... het leukste leven heeft: Iedereen heeft denk ik een leuk leven, maar op dit moment (en dan niet alles wat hieraan vooraf is gegaan, want dat was helemaal niet leuk) denk ik dat CKC onwijs happy is, eindelijk de sleutel, man van je dromen en een kleintje op komst! Maar stiekem ben ik ook wel jaloers op alle meiden die heel veel reizen.
Gast- Gast
Zoey schreef:Gezelligste forummer: VerryCherry, Pippa, Lejow, Marin, Ibbeltje, Lily, Erin.....
Haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Charlie schreef:Joh, ik ben zó lollig.
Ben je niet blij met het compliment?
Gast- Gast
Antibes schreef:Zoey schreef:Gezelligste forummer: VerryCherry, Pippa, Lejow, Marin, Ibbeltje, Lily, Erin.....
Haha!
De grap gaat totaal langs me heen.. Behalve dat ik Pippa vaak heb genoemd, omdat ik haar heel lief vind.
Gast- Gast
Zoey schreef:Antibes schreef:Zoey schreef:Gezelligste forummer: VerryCherry, Pippa, Lejow, Marin, Ibbeltje, Lily, Erin.....
Haha!
De grap gaat totaal langs me heen.. Behalve dat ik Pippa vaak heb genoemd, omdat ik haar heel lief vind.
Ik vond het wel grappig, hele waslijst aan positieve eigenschappen: pippa is gezellig, pippa is behulpzaam, pippa is aardig, pippa is een goede moderator, pippa gaat goed om met problemen en oh ja, pippa lijkt op mij..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Zoey schreef:Antibes schreef:Zoey schreef:Gezelligste forummer: VerryCherry, Pippa, Lejow, Marin, Ibbeltje, Lily, Erin.....
Haha!
Ik vond het wel grappig, hele waslijst aan positieve eigenschappen: pippa is gezellig, pippa is behulpzaam, pippa is aardig, pippa is een goede moderator, pippa gaat goed om met problemen en oh ja, pippa lijkt op mij..
Oh haha ja het komt inderdaad zo een beetje gek over.. Maar het is meer dat ik mijzelf herken in Pippa in sommige dingen, en dat heb eigenlijk ik met niet één andere forumster. Niet persé dat ik nou net zo aardig, behulpzaam, etc. ben hoor. Pippa heeft veel meer geduld dan ik en reageert altijd veel vriendelijker. Ik heb een kort lontje..
Gast- Gast
Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Gast- Gast
Zelda schreef:Charlie schreef:Joh, ik ben zó lollig.
Och, natuurlijk liever in dat rijtje dan in een rijtje zoals Heartsdale of ExpressoB.
Maar ik vind het zelf behoorlijk meevallen, net alsof ik de hele dag moppen zit te tappen. In het echt ben ik ook niet zo, vind het wel typisch dat het hier altijd zo schijnt op te vallen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Zelda schreef:Charlie schreef:Joh, ik ben zó lollig.
Och, natuurlijk liever in dat rijtje dan in een rijtje zoals Heartsdale of ExpressoB.
Maar ik vind het zelf behoorlijk meevallen, net alsof ik de hele dag moppen zit te tappen. In het echt ben ik ook niet zo, vind het wel typisch dat het hier altijd zo schijnt op te vallen.
Je komt af en toe met behoorlijk droge en rake opmerkingen, daarom vinden mensen jou grappig denk ik
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen
Gast- Gast
Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?Zoey schreef:Stofzuiger schreef:Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Ik geef het in ieder geval toe van mezelf, er zijn zat forummers die het keihard ontkennen
Gast- Gast
Noem mij maar Mevrouw schreef:Forummer met de leukste handtekening: Bliss. Past haar precies.
Wat een zelfkennis hè?
Ik ben trouwens al tijden benieuwd wie jij eerst was... PM?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zoey schreef:
Ik vind Zoey ook lief, dus vind het alleen maar lief dat ik zo vaak genoemd word
Gast- Gast
Suuske schreef:
Gezelligste forummer: Marin, VeryCherrie
Behulpzaamste forummer: Dat zijn er veel...
Grappigste forummer: Chipp, Charlie
Aardigste forummer: Ibbeltje
Forummer met het meeste gezag: Zusje
Serieuste forummer: Uhm, geen idee...
Slimste forummer: Weet ik ook niet zo 123
Onopvallendste forummer: daar weet ik de naam niet meer van...
Populairste forummer: Zusje misschien?
Meest sensationele forummer: Smikkell, Jop, 2CKC2, RYW (in de zin van 'opvallend')
Forummer met de leukste nickname: Kowalski vind ik wel een leuke!
Forummer met de leukste handtekening: daar zie ik de helft niet van, let er nooit zo op
Forummer die:
... de meeste rare posts schrijft: CBL
... de leukste topics opent: wisselend, let niet op de TO voor ik het topic lees
... de leukste berichten schrijft: Punk'd, Charlie, Zusje, Lejow en vast nog meer
... de meeste mensen kent: Zusje en Marin denk ik
... het leukste leven heeft: Dat kan ik vanaf hier niet zien.
... een goede moderator zou zijn: Stofzuiger
... goed omgaat met problemen: 2CKC2
Forummer die het meest op jou lijkt: Bliss. En ik kan me altijd goed vinden in de posts van YouandI
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Wat heeft dat nu eigenlijk met ontkennen te maken? Dat begrijp ik niet helemaal? Wil je nu van andere mensen horen dat ze mindere kanten hebben?Zoey schreef:Stofzuiger schreef:Valt ook helemaal niet op hoorZoey schreef:Ik heb een kort lontje..
Huh nee hoor, jij leest nu echt een beetje dingen die er niet zijn! Ik zeg alleen maar dat ik van mezelf weet dat ik een kort lontje heb, en dat er andere forummers zijn die dit ook hebben maar dit niet hardop uitspreken over zichzelf. Ik bedoel niet dat iedereen nu van zichzelf moet zeggen wat hij of zij 'mankeert'.. Je kan ook overal iets achter zoeken..
Gast- Gast
Pippa schreef:Zoey schreef:
Ik vind Zoey ook lief, dus vind het alleen maar lief dat ik zo vaak genoemd word
Jippie!
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Hou oud... (vragenlijstje)
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje