Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intake bij verlos..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Intake bij verlos.. Empty Intake bij verlos..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:02

Ik had eigenlijk morgen mijn intake bij de vk maar dan willen we naar de Efteling Embarassed dus ik de afspraak verschoven maar blijkt het een afspraak te zijn van 45 min...dat had ik dus totaal niet gedacht bij een tweede zwangerschap.

Ik heb eigenlijk geen vragen/opmerkingen en sommige dingen heb ik voor mezelf al gewoon besloten (met manlief) ik wil meteen flesvoeding geven en een ziekenhuisbevalling.

Welke meiden met een tweede zwangerschap hadden ook toch een 'lange' intake? Ik vind het zo raar omdat ze al mijn overige gegevens ook nog gewoon hebben. Maar goed we wachten natuurlijk verder gewoon af maar had niet ingeschat dat het bij een tweede ook weer 45 min zou zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intake bij verlos.. Empty Re: Intake bij verlos..

Bericht  Twellie ma 11 jun 2012 - 10:38

Ja, ik had dat ook. Even hard nadenken waar het ook al weer over ging: we gingen in elk geval alle persoonlijke gegevens weer doorlopen. Of we nog steeds hetzelfde werk hadden, hetzelfde telefoonnummers enzovoorts en dat duurde al heel lang. Verder volgens mij gewoon een normale controle (zonder hartje luisteren) en een doorverwijzing voor een echo.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Intake bij verlos.. Empty Re: Intake bij verlos..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:40

oke dank je wel tuinstoel! Echo heb ik al vastliggen, dat doen ze namelijk ook gewoon daar, alleen niet op dezelfde dag.

haha ik zie het dan wel. Ik ben meer van het tempo, ik weet het wel hahaha Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intake bij verlos.. Empty Re: Intake bij verlos..

Bericht  Wennes ma 11 jun 2012 - 18:52

Bij mij namen ze ook alle gegevens door of alles nog klopte.
We bespraken ook dingen over mijn vorige bevalling en regelde gelijk dat ik voor de zekerheid een baarmoederhalsmeting bij de gyn kon krijgen.

Printje, als jij na 20 minuten weer buiten staat is dat toch ook prima. Het is een standaard tijd die ze neerzetten en beter teveel dan te weinig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intake bij verlos.. Empty Re: Intake bij verlos..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum