Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ontharen jullie je benen?

+31
Esperanza
loura
Janelie
_Nina
_Lacey_
Davinia
SuperGrover
heartsdale
Mees
Annemoontje
Ella
Lenthe
Makamba
Arwyn
_Lana_
norah
Caresses
Muus
Blond
Rush
Discordia
Sorrento
Leine
Pompoen
Flippin' Bitch
Sushi
Verde
Toet
Jerry
Highway
ExpressoB
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ontharen jullie je benen?

Bericht  _Nina di 12 jun 2012 - 6:53

Met die scheermesjes met zeep, bedoelen jullie dan de wilkinson intuition? Die heb ik en die scheren echt goddelijk haha. 1x gesneden maar dat valt goed te voorkomen als je goed oplet.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ontharen jullie je benen?

Bericht  Esperanza di 12 jun 2012 - 6:58

Met een scheermesje en douchegel (dove) doe ik ook m'n oksels mee, terwijl ik een hele gevoelige huid heb, dit werkt bij mij het beste.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Kaboutertje di 12 jun 2012 - 9:04

Ontharingscreme prikt altijd heel erg bij mij, doe het dus maar niet meer zo.. Scheer gewoon, lekker makkelijk. Gebruik hiervoor Nivea shower & shave douchegel, fijn spul! smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Angela_1986 di 12 jun 2012 - 9:08

Ik scheer met 'n scheermesje van Gilette, welk type weet ik zo niet. Scheergel ofzo gebruik ik niet, scheer me tijdens het douchen onder het water.
Als ik me snij dan is het bij m'n enkels als ik net 'n nieuw mesje heb en 'even snel' ga scheren.

Een keer in de zoveel tijd gebruik ik Veet ontharingscreme, het duurt dan wat langer voordat ik weer stoppeltjes heb. Maar ik vind het zo'n gedoe, heb er geen geduld voor en het stinkt naar permanentvloeistof laughcry dus vandaar dat ik het maar af en toe gebruik Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sushi di 12 jun 2012 - 9:16

PurpleSparkle schreef:Met een eenvoudig scheermesje en douchegel, altijd tijdens het douchen. Zo ook mijn oksels en onderarmen.

Waarom scheer je je onderarmen? Voelt dat niet heel naar als je daar stoppeltjes krijgt?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 9:47

Mees schreef:
Powerbabe schreef:Ik epileer mijn benen met een epilady en de korte haartjes die dan niet mee gaan scheer ik. Maar dat is steeds minder nodig.

+1

Dit doe ik ook. Alleen haal ik de haartjes die niet mee willen er uit met een pincet.

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella di 12 jun 2012 - 10:31

Ik gebruik ook een scheermesje (Wilkinson volgens mij) en wat douchegel of conditioner.

Hoelang moeten je haren ongeveer zijn voordat je ze kunt harsen?!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  _Lana_ di 12 jun 2012 - 19:30

Suuske schreef:
PurpleSparkle schreef:Met een eenvoudig scheermesje en douchegel, altijd tijdens het douchen. Zo ook mijn oksels en onderarmen.

Waarom scheer je je onderarmen? Voelt dat niet heel naar als je daar stoppeltjes krijgt?

Ik scheer ook altijd mijn armen, boven- en onderarmen, ik heb anders gewoon ontzettende donkerzwarte haren en dat vind ik lelijk.
Sowieso scheer ik me om de dag, anders heb ik echt stoppels.
Het is heel vervelend, maar het is niet anders.

Daarom ben ik ook benieuwd naar die waxstrips Wink , iemand nog een atwoord daarop?
En hoe lang blijven de haartjes dan weg?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Jerry wo 13 jun 2012 - 3:07

PrimaBella schreef:Ik gebruik ook een scheermesje (Wilkinson volgens mij) en wat douchegel of conditioner.

Hoelang moeten je haren ongeveer zijn voordat je ze kunt harsen?!

Volgens Veet hoeven de haartjes maar een paar millimeter lang te zijn smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry wo 13 jun 2012 - 3:12

Gewoon met een scheermesje en van die mousse.
Ik heb één keer ontharingscrème gebruikt, na twee minuten intrekken had ik al brandwonden op mijn benen. Dat spul gebruik ik dus nooooooooit meer.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: