Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ontharen jullie je benen?

+31
Esperanza
loura
Janelie
_Nina
_Lacey_
Davinia
SuperGrover
heartsdale
Mees
Annemoontje
Ella
Lenthe
Makamba
Arwyn
_Lana_
norah
Caresses
Muus
Blond
Rush
Discordia
Sorrento
Leine
Pompoen
Flippin' Bitch
Sushi
Verde
Toet
Jerry
Highway
ExpressoB
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ontharen jullie je benen?

Bericht  Caresses ma 11 jun 2012 - 21:13

norah schreef:ik wil heel graag epileren maar mijn haartjes zijn te licht en dun die pakt hij dus niet... hmmmm
en zelfs bij scheren pakt hij ze soms niet dus binnenkort waxen maar eens proberen

Bij mij pakt hij om dezelfde reden ook niet alle haartjes, maar dat werk ik handmatig bij met een pincet.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ontharen jullie je benen?

Bericht  _Lana_ ma 11 jun 2012 - 21:20

Rush schreef:
Chipp schreef:Veet ontharingscreme, speciaal voor luie mensen Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 2 281626781
Zoiets inderdaad. Werkt prima! Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 2 281626781

Dit lijkt mijn ideaal, maar het werkt bij mij dus voor geen meter. De helft van de haren blijft gewoon zitten.
Nu moet ik wel zeggen, dat ik hele donkere stugge haren heb.

Nu scheer ik het dus gewoon met een venusmesje.
Misschien ga ik die waxstrips een keer proberen.
Welke gebruiken jullie dan?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sushi ma 11 jun 2012 - 21:54

Jerry schreef:
Suuske schreef:Ik heb laatst mijn benen geharst met van die strips van Veet.
Fantastisch! Het deed even pijn, maar mijn benen waren (en zijn!! (na twee weken)) nog hartstikke glad.
Ik ga dit voortaan doen. Ik heb er geen omkijken meer naar.

Tipje: kruidvat eigen merk werken bij mij net zo goed als Veet en zijn 'n stukkie goedkoper Hoe ontharen jullie je benen? - Pagina 2 561177

Dat geloof ik best Wink

Ik had drie doosjes Veet van 18 strips per doosje gekocht bij de Op=Op Voordeelshop. Kostte me een tientje, dus vandaar dat ik daar voor heb gekozen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Arwyn ma 11 jun 2012 - 22:00

Meestal gewoon met een scheermesje.
Ik heb laatst die warme wasroller van Veet gekocht en een keer geprobeerd, maar dat ging nog niet helemaal goed. Zal dat binnenkort weer eens proberen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 22:13

Ik laat ze harsen, ideaal smile

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 11 jun 2012 - 22:15

Scheermes en scheergel! Heb één keer zo'n ontharingscréme gebruikt, maar mijn huid was zo geirriteerd en leek wel in brand te staan. Voor mij geen ontharingscréme meer dus.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lenthe ma 11 jun 2012 - 22:17

Scheermesje van Wilkinson voor gevoelige huid, met een eigen merk scheergel, ook voor gevoelige huid.
Ik heb bijna nooit last van mezelf snijden, alleen als ik zelf onvoorzichtig doe. Misschien komt het door de haarstructuur? Ik heb dunne, redelijk blonde haartjes.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Toet ma 11 jun 2012 - 23:40

Sabgirl schreef:Tot nu toe altijd gewoon met scheermes en scheergel. Heb me al wel eens afgevraagd of zo'n mesje met zeep zo goed werkt als ze beloven, maar ik hoor positieve geluiden? Schuimt het dan ook of merk je weinig van de zeep?

Ik vroeg me dat voorheen ook af en dacht eigenlijk dat het niet zou werken, toch eens geprobeerd en nu wil ik nooit meer anders. Het gaat niet echt schuimen, er komt gewoon iets vloeibaars van die zeepjes waardoor het heel makkelijk over je lichaam glijdt. Ik zou zeggen; gewoon een keer proberen als ze ergens in de aanbieding zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ella di 12 jun 2012 - 0:00

Scheergel en scheermesjes van quatro (of hoe het precies mag heten)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 0:33

Ik epileer mijn benen met een epilady en de korte haartjes die dan niet mee gaan scheer ik. Maar dat is steeds minder nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 0:38

Met een scheermesje en cremespoeling Exclamation .

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 0:55

Charlie schreef:Met een scheermesje en cremespoeling Exclamation .

Haha ik gebruik ook cremespoeling.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 0:56

Scheermesje met badschuim!

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje di 12 jun 2012 - 2:13

Ik epileer mijn benen met een epilator vam Braun, dit doe ik al een paar jaar. Maar mijn haartjes zijn nu zo licht en dun geworden, dat hij lang niet alle haartjes mee pakt.
Ook kan ik elke week wel mijn benen bijwerken, want het groeit echt zo hard terug.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Mees di 12 jun 2012 - 3:09

Powerbabe schreef:Ik epileer mijn benen met een epilady en de korte haartjes die dan niet mee gaan scheer ik. Maar dat is steeds minder nodig.

+1
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  heartsdale di 12 jun 2012 - 3:12

Ahum vaak stiekem met het scheermesje van mijn vriend word alles zo lekker glad van....
Maar hij ondekt het vaak en word dan boos haha krijgt ie uitslag van enzo, ik snap het ook wel maar ik doe het toch altijd Laughing

En toch houd ie van me haha!!

Over ontharingscreme en strips kan ik niet..
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  SuperGrover di 12 jun 2012 - 3:20

Gewoon met een scheermesje van Venus en scheerschuim. Nooit last van. En anders kun je het altijd nog laten groeien en invlechten Very Happy
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lana_ di 12 jun 2012 - 3:24

heartsdale schreef:Ahum vaak stiekem met het scheermesje van mijn vriend word alles zo lekker glad van....
Maar hij ondekt het vaak en word dan boos haha krijgt ie uitslag van enzo, ik snap het ook wel maar ik doe het toch altijd Laughing

En toch houd ie van me haha!!

Over ontharingscreme en strips kan ik niet..

Dan koop je dat scheermesje toch ook voor jezelf? Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ di 12 jun 2012 - 3:26

Ik heb trouwens ook zo'n epilady thuis, maar ik vind het heel knap dat jullie dat kunnen. Volgens mij heb ik niet zo'n lage pijngrens, maar dit vond ik echt, op z'n zachtst gezegd NIET prettig.
Iemand een tip daarvoor?
En hoe lang blijven de haren dan weg?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Davinia di 12 jun 2012 - 3:29

Het ligt eraan.. Het liefste hars ik het met Veet harsstrips. Maar soms heb ik het net gedaan, komen er al kleine haartjes en wordt het ineens korte broeken weer. Als m'n haartjes dan nog niet lang genoeg zijn, dan scheer ik het. En soms heb ik ook helemaal geen zin in harsen en dan scheer ik het ook.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 5:13

Met een eenvoudig scheermesje en douchegel, altijd tijdens het douchen. Zo ook mijn oksels en onderarmen.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 12 jun 2012 - 6:40

Met een epileerapparaat. En als het even snel snel moet met een scheermesje en badschuim.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  _Nina di 12 jun 2012 - 6:42

Met een scheermesje onder de douche. Eerst electrisch maar zo'n mesje bevalt me 1000x beter.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Janelie di 12 jun 2012 - 6:45

Met een scheermesje van Gilette zonder scheerschuim of iets dergelijks. Als ik dat wel gebruik dan snij ik me juist.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  loura di 12 jun 2012 - 6:47

Scheermesje met mouse onder de douche, krijg ik het mooiste resultaat en het is lekker snel. Alleen heb ik mezelf laatst zo erg opengesneden dat het zwaar is gaan ontsteken op mijn enkel omdat het een open wond was. Ik moest helemaal naar de dokter voor een penicilline keur en kon er bijna niet meer op lopen... Dus om te zeggen dat het nou zo veilig is??? Heb er gewoon een litteken van over gehouden :s Maarja haastige spoed is zelden goed he Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: