Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zaterdag!

+17
Arwyn
Sushi
Rouxxxe
Angela_1986
Rovine
slaatje
Leine
Melis1985
Bosjesvrouw
banjer49
SoGood
Caramba
Snoes
Parisienne
Stuiterbal
Ibbeltje
Silver
21 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Goedemorgen zaterdag!

Bericht  Silver vr 8 jun 2012 - 17:31

Goodmorning!

Oef wat is het nog vroeg! Gister een bruiloft gehad, en is een beetje laat geworden.. Straks even werken, gelukkig maar tot 10u kan ik daarna mooi even bijslapen, vanmiddag even met mijn moeder te winkelen, en vanavond voetbal kijken met de hele vriendenploeg. :cheering:

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Fijne dag allemaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Re: Goedemorgen zaterdag!

Bericht  Ibbeltje vr 8 jun 2012 - 18:14

Goedemorgen,

Goed geslapen hier, wakker geworden met een zonnetje. Hopelijk is die er rond 9 uur ook nog, want dan ga ik er met iemand op uit, wandelen en foto's maken onderweg. Degene met wie is ga kent wel leuke plekken om heen te gaan dus ben benieuwd. Heb er zin in.
En vanavond feestje bij Zelda!! Very Happy

FF dan ben je wel vroeg wakker ja als je pas laat ging slapen Very Happy
Werken tot 10 is nog wel te doen. Veel plezier daarna met je moeder en met het voetbal kijken.

Fijne dag!

Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 8 jun 2012 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Stuiterbal vr 8 jun 2012 - 18:18

Goedemorgen. Slecht in slaap gekomen en weer vroeg wakker. Nog ruim voor dat mijn zoon wakker was.

Dadelijk de stad in en vanmiddag even met dropdraakje shoppen.
Dan zoonlief naar opa en oma en vanavond en vannacht ga ik feesten. Even alles van me af gooien en het leuk hebben.

Feestje bij Zelda !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Parisienne vr 8 jun 2012 - 18:42

Goedemorgen allemaal!

Hier een redelijke nacht gehad, maar ben opgestaan met ontzettende hoofdpijn. Hoop niet dat het vandaag nog verder doorzet, want we hebben vandaag familiedag. Een drukke dag met zo'n 80 mensen. Vanmiddag wat activiteiten, daar nog een bbq en voetbal kijken uiteraard. Eigenlijk is het vanaf 10.30 uur, maar we gaan een paar uurtjes later. Anders wordt het een te lange dag voor haar. Vriend moet werken, dus N. en ik gaan alleen.

Fijne dag allemaal en een gezellige voetbal-avond toegewenst! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 18:58

Goedemorgen!

Ik heb niet zo'n goede nachtrust gehad. Viel pas heel laat in slaap en werd al veel te vroeg weer wakker.
Vandaag gaat mijn vriend met een vriend verder met de renovatiewerken in ons huis. Ik ga snel boodschappen doen, de badkamer poetsen en verder niet veel.

Vanavond waarschijnlijk feestje van Zelda!

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 18:59

Goedemorgen,

Ook ik wakker geworden van de hoofdpijn. Bah
Zometeen boodschappen doen want ik moet vandaag een lunch verzorgen en ook natuurlijk regelen dat er hapjes zijn voor tijdens De Wedstrijd van vanavond.

Dan straks die lunch klaarmaken en wegbrengen en vanmiddag nog wat opruimen en werk doen en dan lekker voetbal kijken,

Iedereen veel plezier en ook een gezellig feestje bij Zelda dan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 19:02

Goedemorgen!

Ik ga zo eerst sporten, douchen en aankleden. Daarna nog wat opruimen en naar een campingwinkel met mijn vriend en ouders. Als we terug zijn, gaan we voetbal kijken en eten. Vanavond heb ik geen plannen. Ik denk dat we thuis blijven.

Een fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 19:09

Hier ook een erg kort nachtje *gaap* Zoonlief is vanacht huilend wakker geworden en ik wist eigenlijk al waarom. Hij hij voor de eerste keer gerirriteerde billen en dat dat natuurlijk pijn. Bij verschonen is het ook erg zielig want het doet zichbaar (en hoorbaar) veel pijn Sad Hij wilde daarna maar niet gaan slapen en is uiteindelijk tussen ons in beland maar ook daar duurde het lang voordat hij sliep. En vanochtend was het 6.45 toen hij weer wakker werd en dat zijn we echt niet van hem gewend. Meestal slaapt hij namelijk tot een uurtje of 8.30/9.00. Nu zit hij heel lief met zijn flesje drinken en zijn fruit op de bank tv te kijken en over een uurtje ga ik 'm wegbrengen naar zijn oma. De plannig was eigenlijk pas om 11.00 uur maar hij gaat nu eerder zodat ik nog even 2,5 uur kan slapen laughcry

Want vanmiddag ga ik met een vriendinnetje naar de Musical The Little Mermaid, daarna gaan we een hapje eten, dan weer richting huis en daarna door naar een feestje van een andere vriendin

Fijne dag allemaal !

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 8 jun 2012 - 19:31

Goedemorgen,

Ik heb lekker vrij het weekend. Straks even naar de pup van mijn pa, even uitlaten, pa zelf is aan het werk.
Daarna gaan wij naar Roden, Vrijbuiter, en als we daar weer klaar zijn gaan we weer langs mijn pa en nemen we de pup mee naar ons.

Vanavond bruiloft en denk dat wij geen voetbal gaan kijken, maar wat niet is kan nog komen.

Fijne dag iedereen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SoGood vr 8 jun 2012 - 19:36

Goedemorgen! Hier ook een kort nachtje, ik sliep alleen.
Vandaag een hele dag studeren. Straks met mijn zus de stad in om voetbal te kijken en daarna hebben we gereserveerd bij een sushi restaurant. I love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  banjer49 vr 8 jun 2012 - 20:07

goedenmorgen!!! heb heerlijk geslapen. Zometeen kijken naar mijn nieuwe auto, mijn auto was gisteren niet door apk gekomen Goedemorgen zaterdag! 1371890812 . Voor de rest niet veel doen, vanavond naar cafe voetbal kijken, ben er nu al zenuwachtig van.

Fijne dag allemaal!!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Bosjesvrouw vr 8 jun 2012 - 20:09

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk (bij) geslapen.
Straks ff boodschappen halen vanmiddag ff winkelen.
Ik hoop dat het weer hier wat beter wordt. Vanavond bbq met vrienden
en voetbal kijken.

Fijne dag allemaal!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis1985 vr 8 jun 2012 - 20:11

Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen.
Ga straks naar de kapper, daarna boodschappen doen en even over de markt en vanavond voetbal kijken.

Fijne dag allemaal!

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Leine vr 8 jun 2012 - 20:12

Goedemorgen!

Ik heb ook niet veel geslapen. Zit nu in de trein richting U.trecht, even op de lapjesmarkt kijken en daarna misschien nog even de stad in. smile

Fijne dag allemaal!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 20:17

Goedemorgen,

Ik heb prima geslapen. Twee keer wakker geworden, dat wel. Maar een van die keren was een smsje van mijn vriend. Dat ie weer veilig in het hotel was. Dat heeft ie elke nacht gedaan, dat vind ik toch wat prettiger om te weten dat alles goed is. Straks ga ik de benedenverdieping nog even poetsen en zuigen. Daarna ga ik naar een vriendin en dan met nog een andere vriendin voetbal kijken in de kroeg. Ga het niet te laat maken na afloop, want wil morgen fit zijn als mijn schat thuiskomt I love you Fijne dag allemaal en een alvast een goede wedstrijd Goedemorgen zaterdag! 3711883763
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rovine vr 8 jun 2012 - 20:40

Goedemorgen!

Was al om halfacht wakker omdat ze dan al voor de deur konden staan met mijn nieuwe wasmachine. Ben al 2 dagen verkouden en voelde me vanochtend ook niet zo jofel, dus heb in mijn bed liggen wachten. Afgelopen dagen ging het ook op en neer met hoe ik me voelde, dus ik hoop dat ik me tegen de middag wat beter ga voelen. Nu lig ik lekker op de bank met een dekentje over me heen, leuke kleren uit te zoeken. Als ik me vanmiddag beter voel ga ik nog even boodschappen doen en even de stad in voor wat kleine spulletjes die ik echt mis in huis nu.
Vanavond de verjaardag van Zelda, ik prop me nu vol vitamientjes (nu yoghurt met mango en aardbei, voor de lunch groentesoep uit de vriezer) in de hoop dat ik vanavond weer een beetje opgelapt ben.

Fijne dag allemaal!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Angela_1986 vr 8 jun 2012 - 20:40

Goeiemorgen,

Ik heb niet echt overdreven veel geslapen, was ook om 7.45 uur wakker en sindsdien ook niet écht meer geslapen maar voel me toch verbazingwekkend wakker... scratch

Heb wel weer wat last van m'n heup dus doe maar even rustig aan vanmorgen want vanmiddag en vanavond moet ik nog genoeg staan en lopen. We gaan ook voetbal kijken in de kroeg, tussendoor/daarna nog eten en hopelijk de overwinning vieren :cheering:

Wat leuk om te lezen dat er zoveel meiden van hier bij Zelda uitgenodigt zijn, gezellig! Veel plezier!

Fijne dag allemaal!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Rouxxxe vr 8 jun 2012 - 20:50

Goeienmorgen!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Straks moeten m'n vriend en ik echt goed boodschappen doen, we hebben echt bijna niks meer in huis haha. Aan het einde van de middag komen m'n schoonzus en haar vriend hier, gaan we samen voetbal kijken, wat eten en ik gok dat ze daarna nog gezellig blijven borrelen.

Fijne dag all!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sushi vr 8 jun 2012 - 20:53

Goedemorgen!
Ik ga zometeen uitgebreid opruimen en schoonmaken. Daarna boodschappen doen en vanmiddag/vanavond komt er een vriendin naar me toe die blijft eten en slapen, dus dat is gezellig smile
Fijne dag allemaal!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 21:00

Goedemorgen,

Hier prima geslapen en inmiddels alweer een uurtje aan het werk. De tijd is wel eens langzamer gegaan, dus tot nu toe ben ik tevreden Wink
Vandaag nog even boodschappen doen en dat was het wel!

Fijne dag allemaal smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Annemoontje vr 8 jun 2012 - 21:25

Goedemorgen!

Toen straks mijn tas ingepakt. Ik ga een weekendje naar Utrecht met een vriendin. Vanavond staat de musical Miss Saigon op ons programma. En vanmiddag lekker winkeltjes kijken. Maar eerst straks gezellig samen met de trein.

Een fijne dag allemaal!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  dolfijntje24 vr 8 jun 2012 - 21:35

Goeiemorgen. Al een wasje gedaan en opgehangen en net gesport. Helemaal niet zo lang, maar zweet me kapot. Had een workout op youtube gedaan die nogal intensief was. Ik dacht een wat minder intensieve te doen omdat ik afgelopen heel erg verkouden was. Straks lunchen met mijn vriend en daarna geen plannen. Wilde ook nog in huis stofzuigen. Vanavond voetbal kijken.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Oasis vr 8 jun 2012 - 21:37

Goedemorgen,

Ben al eventjes wakker. Net een positief mailtje gehad van school, dus heb nu zin iedereen een dikke zoen te geven Very Happy!
Ben heel opgelucht haha! Vandaag schrijf ik 2 recensies af, en daarna ga ik met mijn vriend even dagje Belgie doen Wink.
Vanavond misschien naar de bioscoop daar, of thuis een filmpje kijken.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 22:41

Goedemorgen!

Heb eigenlijk best redelijk geslapen. Had verwacht dat ik veel wakker zou worden van de keelpijn/m'n darmen maar dat ging allemaal vanochtend pas mis gelukkig. Lig nu nog steeds in bed. Ben beetje ziekjes en beetje 'bluh'. Ga er vanmiddag wel een keer uit, haha. Moet nog wel wat sollicitaties versturen en wil even een hoofdstuk van m'n studie afmaken. En misschien nog wat huishoudelijke dingetjes doen. Gaat iedereen ook voetbal kijken? Ik zie wel of ik er zin in heb of niet....

Fijn Oasis! En veel plezier!
En Annemoontje; gaaf! Wil eigenlijk ook nog wel naar die musical, maar ze stoppen al bijna he?

Iedereen een leuke dag vandaag en veel plezier / succes met wat je gaat doen.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 8 jun 2012 - 23:05

Goedemorgen!
Voel me nog niet echt uitgerust, was gisteren naar een veel te gezellig feestje en pas na zessen thuis... Vandaag hoef ik gelukkig niet zo veel, vanavond voetbal kijken en daarna op tijd naar bed Wink Moet morgen uitgerust zijn voor de Ladies Run...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: