Knutselhulp gevraagd vaderdag
+3
Blond
Ibbeltje
Poubelle
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knutselhulp gevraagd vaderdag
Ik heb groep 5/6 en met m'n groep wil ik deze week een vaderdagcadeau maken.
Ik kom zelf niet verder dan een sleutelhanger knutselen of een oorkonde 'voor de beste/ liefste vader' maken.
Hebben jullie nog tips en ideeën?
Ik kom zelf niet verder dan een sleutelhanger knutselen of een oorkonde 'voor de beste/ liefste vader' maken.
Hebben jullie nog tips en ideeën?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Knutselhulp gevraagd vaderdag
Medailles maken met mijn vader is nummer 1
Pff kom ook ff niet verder.
Pff kom ook ff niet verder.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bij ons in groep 5/6 maken ze een koeltasje met een zelfontworpen flesje "bier" erin. Met groep 3/4 ga ik een schilderij maken voor in de garage/schuur/hobbykamer.
Gast- Gast
Ik heb ooit op school een baksteen beschilderd en daar zat een kaartje aan vast met 'je bent een kei van een vader!"
Gast- Gast
Dat is ook leuk Razz.
Mijn zusje heeft vroeger eens een sleutelrekje voor vaderdag gemaakt, plaatje hout mooi beschilderd en daar had de juf later een aantal spijkertjes half ingeslagen om de sleutels aan op te hangen. Erg leuk, hij hangt nog steeds in de hal nu zo'n 12 jaar later!
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik heb ooit op school een baksteen beschilderd en daar zat een kaartje aan vast met 'je bent een kei van een vader!"
Dat heb ik met mijn kleuters in Curaçao gedaan. Grote lol want sommige kinderen kwamen echt met enorme stenen aan .
Ik vind dat trouwens wel echt te kinderachtig voor kinderen uit groep 5/6.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Jackie schreef:Mijn zusje heeft vroeger eens een sleutelrekje voor vaderdag gemaakt, plaatje hout mooi beschilderd en daar had de juf later een aantal spijkertjes half ingeslagen om de sleutels aan op te hangen. Erg leuk, hij hangt nog steeds in de hal nu zo'n 12 jaar later!
OH ook leuk!
Zo'n sleutelrek is inderdaad ook leuk.
Ik heb vorig jaar onderzetters gemaakt. Van dik karton (kan ook van hout), dit de kinderen laten versieren en vervolgens plakfolie er overheen gedaan.
Van 4 kurken en een groter karton een houdertje erbij gemaakt waar de onderzetters precies in pasten.
Een koffiepad houder van een lege pringlesbus
Een spaarvarken van papiermache, met dit als basis
Oranje pakket
Erg toepasselijk dit jaar
Kids een tegeltje mee laten nemen en ze er iets moois/liefs voor papa op laten schrijven
Droppot voor in de auto
Ik heb vorig jaar onderzetters gemaakt. Van dik karton (kan ook van hout), dit de kinderen laten versieren en vervolgens plakfolie er overheen gedaan.
Van 4 kurken en een groter karton een houdertje erbij gemaakt waar de onderzetters precies in pasten.
Een koffiepad houder van een lege pringlesbus
Een spaarvarken van papiermache, met dit als basis
Oranje pakket
Erg toepasselijk dit jaar
Kids een tegeltje mee laten nemen en ze er iets moois/liefs voor papa op laten schrijven
Droppot voor in de auto
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Een cd branden vol liedjes over vaders en de kinderen het hoesje laten versieren. Ik had 2 jaar terug twee keuze cd's, een normale papa cd en een WK-versie.
Een linnen tas laten versieren met textielstiften, met de erop: Papa je bent fanTAStisch!
Een linnen tas laten versieren met textielstiften, met de erop: Papa je bent fanTAStisch!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Een vriendin gaat een mooi EK schema maken met alle wedstrijden erop. Misschien een leuke aanvulling voor bij het EK pakket.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:Ik heb ooit op school een baksteen beschilderd en daar zat een kaartje aan vast met 'je bent een kei van een vader!"
Dit heb ik vroeger ook eens aan mijn papa gegeven, ik zat toen in groep 4, dus een jaar of 7, Nu ben ik 25 en papa heeft de kei nog steeds op de vensterbank liggen!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden in de kinderopvang - knutselhulp gezocht!
» Vaderdag
» Vaderdag
» Vaderdag - what to get him this year
» 1e moeder/vaderdag
» Vaderdag
» Vaderdag
» Vaderdag - what to get him this year
» 1e moeder/vaderdag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: