Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was daar opeens.... Storm...

+10
kajaka88
VanillaRose
Snoes
Marin
Leine
Ibbeltje
SnowWhite
TukTuk
Mees
Kowalski
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En toen was daar opeens.... Storm...  - Pagina 2 Empty Re: En toen was daar opeens.... Storm...

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 23:57

Het waait hier nu ook nog behoorlijk hard. Ik durf nauwelijks te gaan paardrijden eigenlijk... Het beest is sowieso de laatste dagen bijna niet te handelen, laat staan als het zo hard waait. Elk takje, grassprietje en steentje is dan eng.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was daar opeens.... Storm...  - Pagina 2 Empty Re: En toen was daar opeens.... Storm...

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 23:59

Gisteren zei iemand van de 3j's op twitter dat het een mooie dag was.... Voor November. :P Moest ik wel om lachen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 0:01

Het is ook gewoon herfstig. Het lijkt wel of we in Nederland nog maar één seizoen hebben: herfst, met zo nu en dan een zomerse of een winterse dag tussendoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 0:01

Youandi schreef:Het is ook gewoon herfstig. Het lijkt wel of we in Nederland nog maar één seizoen hebben: herfst, met zo nu en dan een zomerse of een winterse dag tussendoor.

Herfst is mijn lievelingsseizoen. Dus ik hou van Holland. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 0:04

Maura schreef:
Youandi schreef:Het is ook gewoon herfstig. Het lijkt wel of we in Nederland nog maar één seizoen hebben: herfst, met zo nu en dan een zomerse of een winterse dag tussendoor.

Herfst is mijn lievelingsseizoen. Dus ik hou van Holland. Very Happy

Die vreugde deel ik niet geheel met je. Doe mij maar voorjaar smile

Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet ontevreden ben over het weer. Meestal is er elke dag wel een droog moment te vinden dat je even naar buiten kan. Zo lang dat kan, is het leven goed te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 0:11

Mijn toenmalige baas, ik was toen 17 en hij 67 jaar, zei altijd tegen me in de herfst:"Doe nou eens niet zoveel haarlak in je haar. Want zonder haarlak, kun je de wind door je haren laten waaien en de zorgen vergeten. Met haarlak blijven die zorgen gewoon zitten.". En het werkt, haha. En toen was daar opeens.... Storm...  - Pagina 2 827601

Volgens mij heeft die beste man heel veel impact op mijn denkwijze gehad. Hij zei ook altijd:"Eerst in de mond, dan om de kont". Met andere woorden, zorg dat je altijd goed te eten hebt, dat andere komt wel als je geld overhebt.

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 za 9 jun 2012 - 1:32

Het waait hier ook behoorlijk. Op het balkon hebben wij een schommelbank staan en di klapt heen en weer en maakt natuurlijk ook geluid. Er is niks wat ik eraan kan doen maar ik kan me voorstellen dat de buren me graag willen killen. Het mag van mij dus snel minder worden!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: