En toen was daar opeens.... Storm...
+10
kajaka88
VanillaRose
Snoes
Marin
Leine
Ibbeltje
SnowWhite
TukTuk
Mees
Kowalski
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En toen was daar opeens.... Storm...
Het rommelt hier al de hele dag. En net, toen ik een stukje aan het wandelen was, begon het opeens heel erg hard te waaien/stormen, te regenen en te donderen. Ik hoorde wel iets omvallen, maar was er kennelijk niet helemaal met mijn gedachten bij, want toen ik me omdraaide, ik was al bijna de straat uit, zag ik opeens een mevrouw op de grond liggen met haar fiets. Bovenop haar en haar fiets een reclamezuil, die kennelijk was omgevallen. Gelukkig was er hulp van de medewerkers van de betreffende winkel, anders was ik wel even teruggelopen om haar te helpen. Ook zo dom dat de mevrouw op de fiets me helemaal niet is opgevallen.
Is het bij jullie ook storm geweest? Of raar weer vandaag?
Is het bij jullie ook storm geweest? Of raar weer vandaag?
Gast- Gast
Re: En toen was daar opeens.... Storm...
Hier in Eindhoven is het de hele dag al beetje raar weer! Het ene moment een dikke bui, het volgende moment een heerlijk zonnetje... Koud is het iig niet! Het waait trouwens ook hard, ik stond net bij de bushalte en viel zowat om
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Hier in Eindhoven is het de hele dag al beetje raar weer! Het ene moment een dikke bui, het volgende moment een heerlijk zonnetje... Koud is het iig niet! Het waait trouwens ook hard, ik stond net bij de bushalte en viel zowat om
Dat dus..behalve dat ik niet bij de bushalte stond, maar bijna niet vooruit kwam op mijn fiets.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Hier in G.eel is het wisselend zonnig en dan weer een regenbui. Geen storm gelukkig!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in Overijssel is het heel raar weer vandaag. De dag begon zonnig, warm zelfs. De hele ochtend zo geweest, toen begin vd middag bewolkt en een bui. Toen weer zonnig. Toen weer een korte hevige bui. Nu weer heerlijk zonnig en 'indetuinzitweer'
Gast- Gast
Hier is het flink aan het waaien (lees: storm). Hoor de wind fluiten langs de ramen!
Zojuist naar de supermarkt gelopen, mijn haar vloog alle kanten op.
Zojuist naar de supermarkt gelopen, mijn haar vloog alle kanten op.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik dacht even.. dat Zelda haar oude naam weer had aangenomen
Maar uhh, ja hier is het ook vreemd weer. Alle weertypes al gehad: zon, regen, hagel, onweer, harde wind. Maar de temperatuur is wel aangenaam eigenlijk
Maar uhh, ja hier is het ook vreemd weer. Alle weertypes al gehad: zon, regen, hagel, onweer, harde wind. Maar de temperatuur is wel aangenaam eigenlijk
Gast- Gast
Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het was hier echt van korte duur. Het begon opeens heel erg hard te waaien, regen erbij en toen de donder. En na de donder werd het weer droog, de wind ging iets liggen en nu schijnt de zon en is het lekker weer.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.
Hard genoeg om mij op mijn bips te krijgen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Nou behoorlijk hard! Het giert hier echt.. Oh en de hele lege flessen voorraad van m'n buurman vliegt al de hele middag over het balkon..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Kowalski schreef:Ibbeltje schreef:Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.
Hard genoeg om mij op mijn bips te krijgen
Dan waait/waaide het echt harder bij jullie. Hier waaiide je niet om.
Ja hier op de fiets was het net ook al pret.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hé, zit jij in G.eel op kamers? In België? Dat is niet zo ver van mij! Hier dus hetzelfde weer als bij jou!AngelNyn schreef:Hier in G.eel is het wisselend zonnig en dan weer een regenbui. Geen storm gelukkig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier waait het ook heel hard, al bijna de hele middag. Heb m'n net geplante plantjes maar van het balkon naar binnen gehaald, straks knakken ze .
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Inderdaad vreemd weer.. Tot de middag was het prachtig. Heb nog hardgelopen, al vroeg ik me op de terugweg wel af of het heen ook al zo waaide.. Toen ineens tegen uur of 2 begon het heel hard te regenen en onweren.. Daarna was het weer mooi weer met zon wilde nog een stukje gaan fietsen. Blij dat ik dat niet gedaan heb want tegen half 5 ging het weer goed tekeer hier.. Nu is het weer droog en schijnt de zon...
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hier stormt het ook verschrikkelijk. Op de brug waaide het echt heel erg.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook storm ...... Enorme storm. Mijn kind pffff
Maar ff serieus het is aan hem te merken dat er iets op komst is jemig het kind is druk !
Maar ff serieus het is aan hem te merken dat er iets op komst is jemig het kind is druk !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ja hier ook, niet normaal. Lijkt wel een stuiterbal of het aan het weer ligt weet ik niet.Stella_ schreef:
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja hier ook, niet normaal. Lijkt wel een stuiterbal of het aan het weer ligt weet ik niet.Stella_ schreef:
Of ze voelen het enthousiasme van julliie wbt feestje Zelda morgen en voetbal morgen
Meestal als het weer omslaat merk je dat wel echt aan de kinderen. Ik zie het ook heel erg op mijn werk terug.
En S is al een stuiterbal dus je kunt je voorstellen dat ik BLIJ ben dat hij nu in bed ligt
En S is al een stuiterbal dus je kunt je voorstellen dat ik BLIJ ben dat hij nu in bed ligt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dan is het stilte voor de storm, stella want hier schijnt het zonnetje toch echt, wel een paar druppels gevallen maar ik merk nog niks van storm. Jammer vind het altijd wel wat hebben.
Gast- Gast
Naamsverandering of hebben we twee personen met dezelfde avatar?
Gast- Gast
Maura schreef:Naamsverandering of hebben we twee personen met dezelfde avatar?
Volgens mij naamsverandering, want het onderschrift is hetzelfde.
Gast- Gast
Hier waaide het gister verschrikkelijk hard! Op internet bij Weerplaza zag ik windkracht 7 en we wonen niet eens langs de kust (in het midden van het land). Vanmorgen waaide het trouwens alweer erg hard en nu ook nog wel (windkracht 5). Ik hoop dat het gauw stopt, het lijkt wel herfst
Gister was ik trouwens in Brabant en daar was het weer ook bizar. Eerst gewoon nog warm/benauwd, later ging het waaien en stortregenen. Toen werd het weer droog en later werd het weer waaien en stortregenen.
Gister was ik trouwens in Brabant en daar was het weer ook bizar. Eerst gewoon nog warm/benauwd, later ging het waaien en stortregenen. Toen werd het weer droog en later werd het weer waaien en stortregenen.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Storm in je hoofd
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» HOERA !!!!! Storm is Jarig !!!
» Ook al schijnt de zon, over drie kwartier word het storm.:)
» Het Help-Storm-Een-Nieuwe-Avatar-Zoeken topic!
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» HOERA !!!!! Storm is Jarig !!!
» Ook al schijnt de zon, over drie kwartier word het storm.:)
» Het Help-Storm-Een-Nieuwe-Avatar-Zoeken topic!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: