Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was daar opeens.... Storm...

+10
kajaka88
VanillaRose
Snoes
Marin
Leine
Ibbeltje
SnowWhite
TukTuk
Mees
Kowalski
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En toen was daar opeens.... Storm...  Empty En toen was daar opeens.... Storm...

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:17

Het rommelt hier al de hele dag. En net, toen ik een stukje aan het wandelen was, begon het opeens heel erg hard te waaien/stormen, te regenen en te donderen. Ik hoorde wel iets omvallen, maar was er kennelijk niet helemaal met mijn gedachten bij, want toen ik me omdraaide, ik was al bijna de straat uit, zag ik opeens een mevrouw op de grond liggen met haar fiets. Bovenop haar en haar fiets een reclamezuil, die kennelijk was omgevallen. Gelukkig was er hulp van de medewerkers van de betreffende winkel, anders was ik wel even teruggelopen om haar te helpen. Ook zo dom dat de mevrouw op de fiets me helemaal niet is opgevallen. En toen was daar opeens.... Storm...  1270000679

Is het bij jullie ook storm geweest? Of raar weer vandaag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was daar opeens.... Storm...  Empty Re: En toen was daar opeens.... Storm...

Bericht  Kowalski vr 8 jun 2012 - 4:20

Hier in Eindhoven is het de hele dag al beetje raar weer! Het ene moment een dikke bui, het volgende moment een heerlijk zonnetje... Koud is het iig niet! Het waait trouwens ook hard, ik stond net bij de bushalte en viel zowat om laughcry
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

En toen was daar opeens.... Storm...  Empty Re: En toen was daar opeens.... Storm...

Bericht  Mees vr 8 jun 2012 - 4:22

Kowalski schreef:Hier in Eindhoven is het de hele dag al beetje raar weer! Het ene moment een dikke bui, het volgende moment een heerlijk zonnetje... Koud is het iig niet! Het waait trouwens ook hard, ik stond net bij de bushalte en viel zowat om laughcry

Dat dus..behalve dat ik niet bij de bushalte stond, maar bijna niet vooruit kwam op mijn fiets.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  TukTuk vr 8 jun 2012 - 4:23

Hier in G.eel is het wisselend zonnig en dan weer een regenbui. Geen storm gelukkig!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:24

Hier in Overijssel is het heel raar weer vandaag. De dag begon zonnig, warm zelfs. De hele ochtend zo geweest, toen begin vd middag bewolkt en een bui. Toen weer zonnig. Toen weer een korte hevige bui. Nu weer heerlijk zonnig en 'indetuinzitweer'

En toen was daar opeens.... Storm...  878948377

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite vr 8 jun 2012 - 4:26

Hier is het flink aan het waaien (lees: storm). Hoor de wind fluiten langs de ramen!
Zojuist naar de supermarkt gelopen, mijn haar vloog alle kanten op.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:27

Ik dacht even.. dat Zelda haar oude naam weer had aangenomen En toen was daar opeens.... Storm...  827601

Maar uhh, ja hier is het ook vreemd weer. Alle weertypes al gehad: zon, regen, hagel, onweer, harde wind. Maar de temperatuur is wel aangenaam eigenlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 8 jun 2012 - 4:27

Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:27

Het was hier echt van korte duur. Het begon opeens heel erg hard te waaien, regen erbij en toen de donder. En na de donder werd het weer droog, de wind ging iets liggen en nu schijnt de zon en is het lekker weer. En toen was daar opeens.... Storm...  3079029344

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 8 jun 2012 - 4:30

Ibbeltje schreef:Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.

Hard genoeg om mij op mijn bips te krijgen laughcry
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Leine vr 8 jun 2012 - 4:34

Nou behoorlijk hard! Het giert hier echt.. Oh en de hele lege flessen voorraad van m'n buurman vliegt al de hele middag over het balkon.. laughcry
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Ibbeltje vr 8 jun 2012 - 4:48

Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Hier, omgeving van Eindhoven, regen en dan weer droog en dan weer regen. Het waait ook best wel maar niet heel hard of zo.

Hard genoeg om mij op mijn bips te krijgen En toen was daar opeens.... Storm...  394967

Dan waait/waaide het echt harder bij jullie. Hier waaiide je niet om. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin vr 8 jun 2012 - 4:50

Ja hier op de fiets was het net ook al pret.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 4:51

AngelNyn schreef:Hier in G.eel is het wisselend zonnig en dan weer een regenbui. Geen storm gelukkig!
Hé, zit jij in G.eel op kamers? In België? Dat is niet zo ver van mij! smile Hier dus hetzelfde weer als bij jou!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  VanillaRose vr 8 jun 2012 - 4:52

Hier waait het ook heel hard, al bijna de hele middag. Heb m'n net geplante plantjes maar van het balkon naar binnen gehaald, straks knakken ze Wink.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  kajaka88 vr 8 jun 2012 - 4:53

Inderdaad vreemd weer.. Tot de middag was het prachtig. Heb nog hardgelopen, al vroeg ik me op de terugweg wel af of het heen ook al zo waaide.. Toen ineens tegen uur of 2 begon het heel hard te regenen en onweren.. Daarna was het weer mooi weer met zon wilde nog een stukje gaan fietsen. Blij dat ik dat niet gedaan heb want tegen half 5 ging het weer goed tekeer hier.. Nu is het weer droog en schijnt de zon...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  M@niek vr 8 jun 2012 - 6:17

Hier stormt het ook verschrikkelijk. Op de brug waaide het echt heel erg.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stuiterbal vr 8 jun 2012 - 6:37

Hier ook storm ...... Enorme storm. Mijn kind pffff

Maar ff serieus het is aan hem te merken dat er iets op komst is jemig het kind is druk !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 6:49

Stella_ schreef:

Maar ff serieus het is aan hem te merken dat er iets op komst is jemig het kind is druk !
Ja hier ook, niet normaal. Lijkt wel een stuiterbal laughcry of het aan het weer ligt weet ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 8 jun 2012 - 6:50

Zelda schreef:
Stella_ schreef:

Ja hier ook, niet normaal. Lijkt wel een stuiterbal En toen was daar opeens.... Storm...  394967 of het aan het weer ligt weet ik niet.

Of ze voelen het enthousiasme van julliie wbt feestje Zelda morgen en voetbal morgen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal vr 8 jun 2012 - 7:20

Meestal als het weer omslaat merk je dat wel echt aan de kinderen. Ik zie het ook heel erg op mijn werk terug.
En S is al een stuiterbal dus je kunt je voorstellen dat ik BLIJ ben dat hij nu in bed ligt :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:07

Dan is het stilte voor de storm, stella want hier schijnt het zonnetje toch echt, wel een paar druppels gevallen maar ik merk nog niks van storm. Jammer vind het altijd wel wat hebben. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:10

Naamsverandering of hebben we twee personen met dezelfde avatar?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 23:32

Maura schreef:Naamsverandering of hebben we twee personen met dezelfde avatar?

Volgens mij naamsverandering, want het onderschrift is hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink vr 8 jun 2012 - 23:54

Hier waaide het gister verschrikkelijk hard! Op internet bij Weerplaza zag ik windkracht 7 en we wonen niet eens langs de kust (in het midden van het land). Vanmorgen waaide het trouwens alweer erg hard en nu ook nog wel (windkracht 5). Ik hoop dat het gauw stopt, het lijkt wel herfst En toen was daar opeens.... Storm...  1270000679

Gister was ik trouwens in Brabant en daar was het weer ook bizar. Eerst gewoon nog warm/benauwd, later ging het waaien en stortregenen. Toen werd het weer droog en later werd het weer waaien en stortregenen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: