Valentijn
+30
Dennenappel
Gizmo
Rev3rie
Kabouter
Niekske
Lynn_
Susan
xxDila
Roze Roos
Zwerver
Blond
Mari
Suus
Merai
Jeanette
Caro
VeryCherry
Flippin' Bitch
Raindrop
LoveMusic
Bliss
Joli86
SoGood
studiebol
Qiara
Leska
Caroow
Try
Olijfje
Angela_1986
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Valentijn
Uitgemolken koemelk vind ik wel lekker.Kabouter schreef:Ik vind Valentijn maar uitgemolken..en ik houd niet van uitgemolken.
Wij doen er niet aan. Ik vind het meer een winkeliersdagje. Lekker geld uitgeven met ons alle.
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik na jaren van Valentijntopics waarin echt íedereen roept liever onverwacht cadeautjes te kopen en Valentijn maar commercieel/Amerikaans/nep/gemaakt te vinden, ik het wel een keer enorm verfrissend zou vinden als iemand gewoon een grote roze hartjeskaart, een rode roos en een teddybeer voor haar vriend zou kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Jen_ schreef:Smikkell schreef:Dat dacht ik ook al..Caro schreef:Isabella schreef:Wij gaan waarschijnlijk lekker uit eten samen; en anders uitgebreid koken, gewoon omdat we het leuk vinden, niet om de dag verder! En denk dat ik een kleinigheidje koop
Dan doe je dat toch juist wél omdat het valentijnsdag is? Of plan jij al je etentjes met je vriend drie weken van te voren? .
+1!
We gaan 1x per week uit eten; dus dan plannen we dat gewoon op die dag, omdat je allemaal leuke menu's enz hebt
zo vaak uit eten:O.. is het dan nog wel leuk?
Gast- Gast
Ik ben dit jaar een weekend weg met Valentijnsdag, we zijn een dag later 10 jaar bij elkaar en wilden daar toch iets mee doen dus afgelopen weekend geboekt.
Het kan zijn dat ik een kaartje geef ofzo, maar ik verwacht er zelf weinig van.
Of er moet een aanzoek komen, daar zeg ik geen nee tegen
Ik wil trouwens de 15e wel uit eten gaan.
Het kan zijn dat ik een kaartje geef ofzo, maar ik verwacht er zelf weinig van.
Of er moet een aanzoek komen, daar zeg ik geen nee tegen
Ik wil trouwens de 15e wel uit eten gaan.
Gast- Gast
Nee, mijn vriend is waarschijnlijk dan weg. En hij vindt erg commerciëel... ik vind het weer een goed excuus om lekker te gaan tapassen ofzo, heerlijk!
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Susan schreef:Ik moet zeggen dat ik na jaren van Valentijntopics waarin echt íedereen roept liever onverwacht cadeautjes te kopen en Valentijn maar commercieel/Amerikaans/nep/gemaakt te vinden, ik het wel een keer enorm verfrissend zou vinden als iemand gewoon een grote roze hartjeskaart, een rode roos en een teddybeer voor haar vriend zou kopen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Wij houden je niet tegen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Susan schreef:Ik moet zeggen dat ik na jaren van Valentijntopics waarin echt íedereen roept liever onverwacht cadeautjes te kopen en Valentijn maar commercieel/Amerikaans/nep/gemaakt te vinden, ik het wel een keer enorm verfrissend zou vinden als iemand gewoon een grote roze hartjeskaart, een rode roos en een teddybeer voor haar vriend zou kopen.
Eens. Elk jaar is het weer hard schoppen tegen Valentijnsdag, dat het zo commercieel is. Aan de reacties hier te zien zou je gaan denken dat niemand er wat aan doet, maar hoe komen de winkels dan zo vol...
Mijn vriend en ik doen er wel aan. Ik vind het juist wel leuk, al die spulletjes in de winkel. Wekt ook altijd weer een beetje de vlindertjes op. Vorig jaar hadden vriend en ik onze eerste Valentijn samen. En hij heeft me flink verrast, dat had ik niet verwacht. Chocola, valentijnsfilm, uit eten....
Ik vond het helemaal geweldig. Volgens mij zou iedereen dat stiekem wel vinden....
Uiteraard hoeft het niet altijd zo uitgebreid, maar ik doe altijd wel iets.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Angela_1986 schreef:Susan schreef:Ik moet zeggen dat ik na jaren van Valentijntopics waarin echt íedereen roept liever onverwacht cadeautjes te kopen en Valentijn maar commercieel/Amerikaans/nep/gemaakt te vinden, ik het wel een keer enorm verfrissend zou vinden als iemand gewoon een grote roze hartjeskaart, een rode roos en een teddybeer voor haar vriend zou kopen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Wij houden je niet tegen!
Oh, ik heb vaak zat iets aan Valentijn gedaan, ik heb er ook absoluut geen hekel aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Misschien.. Zien wel eventjes. Moet net wat leuks tegenkomen, maar ga er niet specifiek naar op zoek. Het is dan ook mijn eerste stage dag, dus ik zal 's avonds wel kapot zijn.
Gast- Gast
Tot nu toe heeft mijn vriend mij altijd iets gegeven met valentijn en ik hem niks Ik heb er niks mee en ik vergeet het gewoon ook. Ik heb 'm wel trouwens het eerste jaar een kaart gegeven maar dat was het dan ook haha
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Roze Roos schreef:Voorgaande jaren stuurde ik mijn vrijgezelle vriendinnen nog wel eens kaartjes, gewoon omdat dat leuk was.. Nu met een date/vriendje? weet ik het niet, duurt ook nog ff!
Volgens mij hoef jij je geen 'zorgen' te maken over Valtentijn dit jaar
Hahaha je weet maar nooit he, commercieel gedoe ofzo
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, kan precies mijn stukje staan, alleen heb ik zelfs geen kaart gegeven! Stiekem vind ik het wel leuk om iets te krijgen.Razz_ schreef:Tot nu toe heeft mijn vriend mij altijd iets gegeven met valentijn en ik hem niks Ik heb er niks mee en ik vergeet het gewoon ook. Ik heb 'm wel trouwens het eerste jaar een kaart gegeven maar dat was het dan ook haha
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Gizmo schreef:Susan schreef:Ik moet zeggen dat ik na jaren van Valentijntopics waarin echt íedereen roept liever onverwacht cadeautjes te kopen en Valentijn maar commercieel/Amerikaans/nep/gemaakt te vinden, ik het wel een keer enorm verfrissend zou vinden als iemand gewoon een grote roze hartjeskaart, een rode roos en een teddybeer voor haar vriend zou kopen.
Eens. Elk jaar is het weer hard schoppen tegen Valentijnsdag, dat het zo commercieel is. Aan de reacties hier te zien zou je gaan denken dat niemand er wat aan doet, maar hoe komen de winkels dan zo vol...
Mijn vriend en ik doen er wel aan. Ik vind het juist wel leuk, al die spulletjes in de winkel. Wekt ook altijd weer een beetje de vlindertjes op. Vorig jaar hadden vriend en ik onze eerste Valentijn samen. En hij heeft me flink verrast, dat had ik niet verwacht. Chocola, valentijnsfilm, uit eten....
Ik vond het helemaal geweldig. Volgens mij zou iedereen dat stiekem wel vinden....
Uiteraard hoeft het niet altijd zo uitgebreid, maar ik doe altijd wel iets.
Eens meg Gizmo en Susan. Het lijkt soms wel hip te zijn om hard te roepen dat je niks met Valentijnsdag hebt. Ik vind 'zeggen dat Valentijnsdag stom en commercieel is' meer uitgemolken dan Valentijnsdag zelf, inmiddels...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dennenappel schreef:Haha, kan precies mijn stukje staan, alleen heb ik zelfs geen kaart gegeven! Stiekem vind ik het wel leuk om iets te krijgen.Razz_ schreef:Tot nu toe heeft mijn vriend mij altijd iets gegeven met valentijn en ik hem niks Ik heb er niks mee en ik vergeet het gewoon ook. Ik heb 'm wel trouwens het eerste jaar een kaart gegeven maar dat was het dan ook haha
Je hebt er niks mee, maar zou het stiekem wel leuk vinden om wat te krijgen? Lekker tegenstrijdig... Kom er dan gewoon voor uit dat je het wel leuk vindt. En als je hem wat geeft, krijg je misschien wel eens wat terug...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Nee, vind het zo'n commerciele onzin! ( ookal vinden sommige dit uigemolken haha) Ik moet ook gewoon een slaapdienst werken op 14-2.
Gast- Gast
Misschien, gewoon voor de lol
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nee ik doe er ook niks aan. Misschien een kaartje maar verder niks.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, uitgebreid koken en misschien een lief kaartje.
Ondanks dat het commercieel is, vind ik het wel leuk.
Ondanks dat het commercieel is, vind ik het wel leuk.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Krijg jij wat met Valentijn??
» Simpel toetje (Valentijn)
» doen jullie aan valentijn?
» Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk
» Krijg jij wat met Valentijn??