Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

+12
Purpleflower
Snoes
Sanne
Flower_L
Paper Crown
Flip Fluitketel
Ugly Betty
Annemie
Dora
slaatje
Makamba
Pussycat
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan - Pagina 2 Empty Re: Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

Bericht  nillis vr 8 jun 2012 - 0:48

Wij hebben voor een tweede kindje wel heel bewust gewacht tot T 1 jaar was, want was bij T gelijk in de eerste maand jarig en was bang dat ik weer zo snel zwanger zou zijn. Nu duurt het al 7 maand en geen zwangerschap en dan denk ik waren we maar eerder begonnen, maar ben daar heel rustig onder. Er is nog steeds niet veel leeftijdsverschil. Moet alleen geen jaar meer duren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan - Pagina 2 Empty Re: Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

Bericht  slaatje vr 8 jun 2012 - 0:54

nillis schreef:Wij hebben voor een tweede kindje wel heel bewust gewacht tot T 1 jaar was, want was bij T gelijk in de eerste maand jarig en was bang dat ik weer zo snel zwanger zou zijn. Nu duurt het al 7 maand en geen zwangerschap en dan denk ik waren we maar eerder begonnen, maar ben daar heel rustig onder. Er is nog steeds niet veel leeftijdsverschil. Moet alleen geen jaar meer duren.

Jarig of zwanger?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan - Pagina 2 Empty Re: Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

Bericht  Wennes vr 8 jun 2012 - 7:57

Wij hebben er bij B 1 1/2 jaar over gedaan. Ik heb wel gewacht om ervoor te gaan tot ik er zelf helemaal klaar voor was.
Maar goed ook, want we wilden in nov voor de tweede gaan en ik was in okt al zwanger! 1x onveilig bleek gewoon raak te zijn!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan - Pagina 2 Empty Re: Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

Bericht  M@niek vr 8 jun 2012 - 9:18

Als we voor leeftijd gaan dan moeten we nu echt gaam beginnen, mijn man is al 41. Maar goed je kunt er niet vanuit gaam dat het weer zolang gaat duren. Maar wil je eigenlijk wachten?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan - Pagina 2 Empty Re: Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum