Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hét EK-topic

+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers

Pagina 4 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Hét EK-topic - Pagina 4 Empty Re: Hét EK-topic

Bericht  Toet vr 8 jun 2012 - 21:22

Ik wil ook zo veel mogelijk kijken. Ik blijf er niet speciaal voor thuis of zeg er dingen voor af (buiten wedstrijden waar NL speelt dan) maar als het even kan kijk ik.

Dit vind ik echt leuk voetbal om te zien, tussen de landen, zonder dat geld een enorme rol speelt (als in; veel geld = macht = kampioen worden omdat je dure spelers kan kopen, zoals bij Manchester city bij de Engelse competitie)
Gisteren heb ik alleen Polen-Griekenland kunnen kijken, daarna was ik naar een feestje. Mooie wedstrijd, zonde dat polen niet nog ff een doelpuntje heeft kunnen maken, ze hadden het wel verdiend om te winnen. Ik vond die Grieken trouwens echt misselijk spelen, overal nog even een trapje na geven of een arm uitsteken, was me nog niet eerder opgevallen.

Laatst aangepast door Toet op vr 8 jun 2012 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 21:22

Ik zag net een mevrouw van in de 50 in de winkel met de V-dress... Met een witte legging eronder een een wit shirt met lange mouwen No Suspect

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 8 jun 2012 - 21:24

PrinsesBo schreef:Ik zag net een mevrouw van in de 50 in de winkel met de V-dress... Met een witte legging eronder een een wit shirt met lange mouwen No Suspect

lol!

Ik was net bij de supermarkt (met een enorme kater, dat wel). Koop twee pakjes sigaretten, zegt de verkoopster: ''veel plezier he, bij het voetbal!'' Oke ehm, ik snapte er helemaal niks van haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 21:26

Toet schreef:
PrinsesBo schreef:Ik zag net een mevrouw van in de 50 in de winkel met de V-dress... Met een witte legging eronder een een wit shirt met lange mouwen No Suspect

lol!

Ik was net bij de supermarkt (met een enorme kater, dat wel). Koop twee pakjes sigaretten, zegt de verkoopster: ''veel plezier he, bij het voetbal!'' Oke ehm, ik snapte er helemaal niks van haha.

Nou dat is idd heel uhh.. logisch gedacht van die mevrouw?

Gast
Gast

Bericht  Red Velvet vr 8 jun 2012 - 21:36

PrinsesBo schreef:
Toet schreef:

lol!

Hahaha misschien wordt het wel een heule spannende wedstrijd, en denkt zij dat je dan de ene na de andere wegpaft lol!

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 21:42

Ik weet stiekem niet eens hoe laat de wedstrijd is vanavond, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 21:49

Arwyn schreef:Ik weet stiekem niet eens hoe laat de wedstrijd is vanavond, haha.

18.00 uur!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 21:51

Oké, toch wel!
Ach, kan het wel op de achtergrond aanstaan terwijl we eten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Tinus vr 8 jun 2012 - 21:55

Tjonge, wat was Rusland goed gisteren, zeg! Ontzettend sterk team. Ze kunnen eventueel de tegenstanders van NL worden.
Eerst maar eens vanavond winnen, want dat is nog niet zo gemakkelijk hoor. Morten Olsen(trainer van Denemarken) legt nog eens extra druk door te zeggen dat NL de favorieten zijn. Dat voelt ook wel zo, normaal gesproken, maar hier walsen we echt niet zo snel over heen. Op het WK weliswaar met 2-0 gewonnen, maar dat ging ook niet gemakkelijk. We moeten eigenlijk deze wedstrijd gewoon winnen, als je verliest of gelijk speelt wordt het heel lastig met nog wedstrijden tegen Duitsland en Portugal...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Rush vr 8 jun 2012 - 22:09

In de duels van NL tegen Denemarken heeft Denemarken de meeste wedstrijden gewonnen leert de geschiedenis ons, hoorde ik gisteren op de radio. Dus ik denk dat ze DE niet zullen onderschatten, zij kennen de geschiedenis toch ook? laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Bliss vr 8 jun 2012 - 22:12

Ik heb de V-dress ook bij me voor mn moeder :p Al doet ze m ws niet aan, ze kijkt gewoon thuis haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 22:14

Rush schreef:In de duels van NL tegen Denemarken heeft Denemarken de meeste wedstrijden gewonnen leert de geschiedenis ons, hoorde ik gisteren op de radio. Dus ik denk dat ze DE niet zullen onderschatten, zij kennen de geschiedenis toch ook? Hét EK-topic - Pagina 4 394967

De laatste 30 was volgens mij 12 gewonnen, 8 verloren en 10 gelijk.

Ben benieuwd! Als we vanavond verliezen, denk ik niet dat we ver komen Hét EK-topic - Pagina 4 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Toet vr 8 jun 2012 - 22:14

Red Velvet schreef:
PrinsesBo schreef:
Toet schreef:

lol!

Hahaha misschien wordt het wel een heule spannende wedstrijd, en denkt zij dat je dan de ene na de andere wegpaft lol!

Dát zal de logica zijn. Hét EK-topic - Pagina 4 253468018
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush vr 8 jun 2012 - 22:21

Arwyn schreef:
Rush schreef:In de duels van NL tegen Denemarken heeft Denemarken de meeste wedstrijden gewonnen leert de geschiedenis ons, hoorde ik gisteren op de radio. Dus ik denk dat ze DE niet zullen onderschatten, zij kennen de geschiedenis toch ook? Hét EK-topic - Pagina 4 394967

De laatste 30 was volgens mij 12 gewonnen, 8 verloren en 10 gelijk.

Ben benieuwd! Als we vanavond verliezen, denk ik niet dat we ver komen Hét EK-topic - Pagina 4 394967
Oh dan was dat het inderdaad. Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 22:49

Bliss schreef:

Ik heb de V-dress ook bij me voor mn moeder :p Al doet ze m ws niet aan, ze kijkt gewoon thuis haha.

Met die leeftijd kan het ook goed hoor, maar doe er wel wat fatsoenlijks bij aan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 2:23

Zag het een paar keer voorbij komen, maar Nederland kan in de finale nooit Duitsland treffen, hooguit in de halve finale.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 2:34

Jaya schreef:Zag het een paar keer voorbij komen, maar Nederland kan in de finale nooit Duitsland treffen, hooguit in de halve finale.

Hoezo niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 2:34

PrinsesBo schreef:
Jaya schreef:Zag het een paar keer voorbij komen, maar Nederland kan in de finale nooit Duitsland treffen, hooguit in de halve finale.

Hoezo niet?

Er kunnen nooit 2 teams uit éen poule in de finale komen.

De beste van poule A en B staat in de finale tegenover de beste van poule C en D.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 9 jun 2012 - 2:58

Zooo we zijn er (bijna) klaar voor! Kom recht van mijn werk en ben zwaar verrot, maar dat maakt niet uit! Ik gooi een geluksvogeltje om mijn nek, zet mijn oranje zonnebril op en gaan met die banaan!

Hup Holland!!Hét EK-topic - Pagina 4 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Plien84 za 9 jun 2012 - 3:05

Dit is dus niet waar, nederland en Duitsland kunnen elkaar juist pas in de finale weer treffen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 3:38

Plien84 schreef:

Dit is dus niet waar, nederland en Duitsland kunnen elkaar juist pas in de finale weer treffen.

Nee hoor. Er kunnen nooit twee teams uit dezelfde poule in de finale komen te staan.

Gast
Gast

Bericht  Davinia za 9 jun 2012 - 3:55

Helaas ben ik ziek en moet ik deze wedstrijd alleen kijken, op de bank en onder een dekentjeHét EK-topic - Pagina 4 1270000679

Had eigenlijk groot feest op voetbalveld met een bbq en dj en al mn vrienden en vriendinnen, maar ik ga het echt niet trekken. Jammer hoor!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 4:07

Nu kijk ik toch heel anders naar de huizen en mensen om me heen.. laughcry

http://www.nieuwslijst.nl/amersfoort_utrecht/ek-humor:-erectie-onder-15-cm,-oranje-vlaggetjes-uit!_a3901269.html?l=section&p=0

Laatst aangepast door Smikkell op za 9 jun 2012 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 4:07

Jaya schreef:
Plien84 schreef:

Nee hoor. Er kunnen nooit twee teams uit dezelfde poule in de finale komen te staan.
laughcry laughcry

Gast
Gast

Bericht  Plien84 za 9 jun 2012 - 4:12

Smikkell schreef:
Jaya schreef:
Plien84 schreef:

Hét EK-topic - Pagina 4 394967 Hét EK-topic - Pagina 4 394967

Vul op deze site maar even NL en duitsland in, dan zul je zien dat het kan. 2 uit 1 poule kunnen niet tegen elkaar staan in de HALVE finale

http://www.ek2012speelschema.net/

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud