Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 23 van 31
Pagina 23 van 31 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 31
Re: Hét EK-topic
Sterre schreef:Maar.. Griekenland is dus door op onderling resultaat in de wedstrijd Griekenland-Rusland, terwijl Griekenland een hoger doelsaldo heeft. Dan kan Nederland toch nooit meer door? Als ze morgen al dik winnen, dan heeft Denemarken alsnog het voordeel van onderling resultaat Ned-Den.... Snapt iemand waarom we dan toch nog een kans schijnen te hebben?
Daarom moet Ned volgens mij ook min 2 doelpunten maken. Ik snap er ook allemaal niets van hoor..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Liz schreef:Kan iemand me vertellen hoe het in godsnaam werkt met het onderlinge resultaat? Griekenland is door ondanks dat Rusland een beter doelsaldo heeft, waarom moeten wij dan wel met 2-0 winnen? Ik snap er niks van.
Haha ik vroeg me dus hetzelfde af, maar m'n vriend kwam er net achter: Denemarken heeft verloren van Portugal, en als wij van hen zouden winnen is de cirkel weer rond en telt onderling resultaat niet meer; dan geldt het doelsaldo
Hehe ik snap het, dankje!!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Maura schreef:Was het hier al bekend dat Gomez doping heeft gebruikt?
Dat was een hoax toch?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Maura schreef:Was het hier al bekend dat Gomez doping heeft gebruikt?
Dat was een hoax toch?
Geen idee. Mijn tante kwam er vanmiddag mee (was op het nieuws op de radio). En ik heb het eigenlijk gelijk opgezocht. Van wat ik weet zou hij HA-51 hebben gebruikt. Een stof dat ook voorkomt in medicijnen dat Astma-patienten gebruiken. Het zou het uithoudingsvermogen verbeteren.
Hoax heb ik nog niet gevonden. Al zou dat wel aannemelijk zijn. En ook beter voor NL.
Gast- Gast
Ik zag het vanochtend vroeg via nujij langskomen. Dubieus artikel, het is daar nu ook al verwijderd geloof ik. Stonden rare dingen in, dat hij onwel geworden was en hoofd van UEFA ofzo hem onderzocht had. Beetje vreemd allemaal, lijkt me een ongefundeerde roddel.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Ik zag het vanochtend vroeg via nujij langskomen. Dubieus artikel, het is daar nu ook al verwijderd geloof ik. Stonden rare dingen in, dat hij onwel geworden was en hoofd van UEFA ofzo hem onderzocht had. Beetje vreemd allemaal, lijkt me een ongefundeerde roddel.
Toen ik het hoorde heb ik eerst de Telegraaf geopend om te kijken of ik er iets over vond. Niets. Daarna gezocht via Google.nl en daar vond ik het item via Fok nieuws. Het kan heel goed een hoax zijn. Bedenk ik me nu. Televaag zou de eerst zijn om daar een item aan te wijden.
Geef me een losersmiley!
Gast- Gast
Lenthe schreef:
en deze vond ik ook wel grappig
Haha, die is prachtig.. Werkten sowieso niet die geluksvogeltjes, anders was er wel ergens een kansje meer gelukt.
Antibes- Ratel
Jullie hebben hem vast al bij de NOS gezien, maar toch:
Antibes- Ratel
Die staat paar pagina's terug al, Smartie... Nu ga ik echt een loser smiley zoeken!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Die staat paar pagina's terug al, Smartie... Nu ga ik echt een loser smiley zoeken!
Had ik al wel verwacht. Maar graag, ik verdien hem.
Gast- Gast
Iedereen al klaar voor vanavond? Waar gaan jullie de laatste wedstrijd kijken? Ik ga zo naar mijn ouders voor vaderdag en of ik kijk daar of we gaan in de kroeg kijken.
Ik vind het toch spannend. Ook al is het vrijwel kansloos, er is een kans!
Ik vind het toch spannend. Ook al is het vrijwel kansloos, er is een kans!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga gewoon lekker de kroeg in!!!!
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga het weer in de kroeg kijken en ben ook al hartstikke zenuwachtig! Stom he!?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ga NIET de kroeg in en doe NIET mijn oranje jurkje aan. Misschien dat het helpt.
Gast- Gast
Dit is de eerste wedstrijd van Oranje dit EK dat ik niet hoef te werken, dus wie weet winnen ze vandaag wel. Ik kijk gewoon lekker thuis, met lekkere hapjes en drankjes erbij. Ik ben ook niet overdreven oranje uitgedost.
Gast- Gast
Het zal je maar gebeuren dat je met 2-0 wint en Duitsland wint ook...Dan staat het hele land weer op z'n kop geloof ik!
Ik kijk gewoon thuis, heb totaal geen verwachtingen, dus misschien winnen we dan wel!
Ik kijk gewoon thuis, heb totaal geen verwachtingen, dus misschien winnen we dan wel!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zo, opstelling bekend..! Geen Heitinga, van Bommel en Affelay! Ipv Vlaar, vd Vaart en Huntelaar. Aanvallend dus, hopelijk is dit in het spel terug te zien.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Heb je haar weer met d'r worst
Kowalski- Ratel
En met Sneijder aan de bal winnen we van Portugal... Lalalalalalalala!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:En met Sneijder aan de bal winnen we van Portugal... Lalalalalalalala!
Gast- Gast
spannend , zag deze foto net op internet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 23 van 31 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het +/- topic
» TLC-topic