Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 22 van 31
Pagina 22 van 31 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 31
Re: Hét EK-topic
Dat liedje is echt leuk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Jezus wat een slecht geschreven bericht zeg Vooral dit: "Het onderzoek in het ziekenhuis heeft tot schokkende gevolgen geleden."
nou, die tekst lijkt wel door de google-vertaalmachine gegooid te zijn.
Gast- Gast
Rusland
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Rusland
Kuuuuut, voor wie moet ik dan zijn als NL er onverhoopt ook uit ligt morgen?
Bye bye Kherzakov
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het echt niet leuk! Ik stond voor Zweden, Rusland en natuurlijk Nederland, de eerste twee liggen er al uit en Nederland... Tsja...
Kowalski- Ratel
Oh, ligt Zweden er ook al uit?! Crap, het is bijna knap hoe slecht ik alles heb weten te voorspellen
Bliss- Lady Post-a-lot
Maar als het wonder plaats zal vinden, dan toch prettig tegen de Grieken toch?Bliss schreef:Kowalski schreef:Rusland
Bye bye Kherzakov
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:Maar als het wonder plaats zal vinden, dan toch prettig tegen de Grieken toch?Bliss schreef:Kowalski schreef:Rusland
Bye bye Kherzakov
Tegen de Tsjechen, hoor ik net.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben denk ik maar voor Duitsland vanaf nu hahaha die zijn tenminste sowieso door naar de volgende ronde. Wij gaan morgen naar huis..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik ben denk ik maar voor Duitsland vanaf nu hahaha die zijn tenminste sowieso door naar de volgende ronde. Wij gaan morgen naar huis..
Nee hoor!
Kowalski- Ratel
Dan ben ik maar voor Italië, denk ik. Maar ik heb nog steeds goede hoop voor morgenavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
Kowalski schreef:Printje schreef:Ik ben denk ik maar voor Duitsland vanaf nu hahaha die zijn tenminste sowieso door naar de volgende ronde. Wij gaan morgen naar huis..
Nee hoor!
hahahhaa nou...... winnen tegen Portugal met een verschil van 2 doelpunten?
En daarnaast hebben ze het niet eens meer verdiend om door te gaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Kowalski schreef:Printje schreef:Ik ben denk ik maar voor Duitsland vanaf nu hahaha die zijn tenminste sowieso door naar de volgende ronde. Wij gaan morgen naar huis..
Nee hoor!
hahahhaa nou...... winnen tegen Portugal met een verschil van 2 doelpunten?
En daarnaast hebben ze het niet eens meer verdiend om door te gaan.
Kan me niet schelen! Ik blijf achter Oranje staan!
Kowalski- Ratel
Maar.. Griekenland is dus door op onderling resultaat in de wedstrijd Griekenland-Rusland, terwijl Griekenland een hoger doelsaldo heeft. Dan kan Nederland toch nooit meer door? Als ze morgen al dik winnen, dan heeft Denemarken alsnog het voordeel van onderling resultaat Ned-Den.... Snapt iemand waarom we dan toch nog een kans schijnen te hebben?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Kan iemand me vertellen hoe het in godsnaam werkt met het onderlinge resultaat? Griekenland is door ondanks dat Rusland een beter doelsaldo heeft, waarom moeten wij dan wel met 2-0 winnen? Ik snap er niks van.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Jammer polen naar huis. Nou ja daar waren ze al
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Sterre schreef:Maar.. Griekenland is dus door op onderling resultaat in de wedstrijd Griekenland-Rusland, terwijl Griekenland een hoger doelsaldo heeft. Dan kan Nederland toch nooit meer door? Als ze morgen al dik winnen, dan heeft Denemarken alsnog het voordeel van onderling resultaat Ned-Den.... Snapt iemand waarom we dan toch nog een kans schijnen te hebben?
Nee, het hing ook af van de wedstrijd Tsjechië-Polen. Als dat gelijk was gebleven, dan was Rusland alsnog door, maar helaas scoorden de Tsjechen, waardoor Rusland er dus uit ligt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Sterre schreef:Maar.. Griekenland is dus door op onderling resultaat in de wedstrijd Griekenland-Rusland, terwijl Griekenland een hoger doelsaldo heeft. Dan kan Nederland toch nooit meer door? Als ze morgen al dik winnen, dan heeft Denemarken alsnog het voordeel van onderling resultaat Ned-Den.... Snapt iemand waarom we dan toch nog een kans schijnen te hebben?
Nee, het hing ook af van de wedstrijd Tsjechië-Polen. Als dat gelijk was gebleven, dan was Rusland alsnog door, maar helaas scoorden de Tsjechen, waardoor Rusland er dus uit ligt.
Maar Griekenland en Rusland hebben beide nu 4 punten en Rusland een beter doelsaldo....
Liz- Prater
Bliss schreef:O ja natuurlijk, maar dat is ook een erg matig team. 2 matige teams door.luisa schreef:Maar als het wonder plaats zal vinden, dan toch prettig tegen de Grieken toch?Bliss schreef:Kowalski schreef:Rusland
Bye bye Kherzakov
Tegen de Tsjechen, hoor ik net.
luisa- Prater
Oh huh, dan snap ik het ook niet meer geloof ik...
Bliss- Lady Post-a-lot
Als Nederland met 2-0 van Portugal wint, dan staan zowel Nederland als Denemarken als Portugal op 3 punten (er vanuit gaande dat Duitsland van Denemarken wint).
Nederland heeft als doelsaldo dan 2 voor en 1 tegen (+1), Portugal heeft dan 3 voor en 4 tegen (-1) en Denemarken 3 voor en 3 tegen (0), waardoor Nederland het beste doelsaldo heeft!
Nederland heeft als doelsaldo dan 2 voor en 1 tegen (+1), Portugal heeft dan 3 voor en 4 tegen (-1) en Denemarken 3 voor en 3 tegen (0), waardoor Nederland het beste doelsaldo heeft!
Kowalski- Ratel
Liz schreef:Kan iemand me vertellen hoe het in godsnaam werkt met het onderlinge resultaat? Griekenland is door ondanks dat Rusland een beter doelsaldo heeft, waarom moeten wij dan wel met 2-0 winnen? Ik snap er niks van.
Haha ik vroeg me dus hetzelfde af, maar m'n vriend kwam er net achter: Denemarken heeft verloren van Portugal, en als wij van hen zouden winnen is de cirkel weer rond en telt onderling resultaat niet meer; dan geldt het doelsaldo
Laatst aangepast door Sterre op za 16 jun 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Liz schreef:Bliss schreef:Sterre schreef:Maar.. Griekenland is dus door op onderling resultaat in de wedstrijd Griekenland-Rusland, terwijl Griekenland een hoger doelsaldo heeft. Dan kan Nederland toch nooit meer door? Als ze morgen al dik winnen, dan heeft Denemarken alsnog het voordeel van onderling resultaat Ned-Den.... Snapt iemand waarom we dan toch nog een kans schijnen te hebben?
Maar Griekenland en Rusland hebben beide nu 4 punten en Rusland een beter doelsaldo....
Onderling resultaat. Grieks kan gewonnen van de russen
Edit, lees niet goed.dat was niet de vraag. Antwoord is al gegeven
Laatst aangepast door luisa op za 16 jun 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
luisa- Prater
Kowalski schreef:Als Nederland met 2-0 van Portugal wint, dan staan zowel Nederland als Denemarken als Portugal op 3 punten (er vanuit gaande dat Duitsland van Denemarken wint).
Ja dat snap ik maar Rusland heeft nu 4 punten en +2 en Griekenland heeft 4 punten 0
Dus je zou dan toch zeggen dat Rusland door is? Maar dat ging dus op onderling resultaat??
Liz- Prater
Liz schreef:Kowalski schreef:Als Nederland met 2-0 van Portugal wint, dan staan zowel Nederland als Denemarken als Portugal op 3 punten (er vanuit gaande dat Duitsland van Denemarken wint).
Ja dat snap ik maar Rusland heeft nu 4 punten en +2 en Griekenland heeft 4 punten 0
Dus je zou dan toch zeggen dat Rusland door is? Maar dat ging dus op onderling resultaat??
Maar het gaat tussen Griekenland en Rusland, dus dan telt op dat moment alleen de wedstrijd tussen die twee ploegen, waarbij Griekenland dus +1 heeft en Rusland -1.
Kowalski- Ratel
Pagina 22 van 31 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Het +/- topic