Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 20 van 31
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Re: Hét EK-topic
Die dronken kerels begrijpen het heus niet, die roepen alleen maar dingen als WE ZIJN ER BIJ EN DAT IS PRIHIMA en HUNTELAAAAAAAAR. Misschien dat ze het morgen tegen het middaguur begrijpen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hm bij mij in de straat wordt vuurwerk afgestoken. Whyyy?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Hm bij mij in de straat wordt vuurwerk afgestoken. Whyyy?
Misschien zijn dat stiekem Duitsers.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
RYW schreef:Maura schreef:RYW schreef:It's me schreef:Maar dan snap ik nog steeds niet wat Nederland daarmee te maken heeft, want in beide gevallen ligt Nederland er gewoon uit toch?RYW schreef:Zoals ik het lees zouden bij gelijkspel tussen NL en Duitsland in de laatste wedstrijd Duitsland en Denemarken er allebei baat bij hebben om gelijk te spelen tegen elkaar, want dan gaan ze beiden door. Ze zouden dus lekker rustig aan doen om blessures en energie te sparen voor de volgende ronde, en afspreken het 0-0 te houden waardoor zij beiden door zijn en NL en Portugal niet.
Als Duitsland nu wint, dan heeft Duitsland daar niet per se baat bij om gelijk te spelen, zal dan met reservespelers spelen die willen laten zien wat ze waard zijn en zullen dan ook willen winnen.
Lees ik het goed?
Nee, zei die man net op tv, als Duitsland wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal, dan staan NL, Portugal en Denemarken gelijk (allemaal 1x gewonnen) en dan gaan ze doelpunten tellen.
Precies, maar Duitsland kan wel verliezen van Denemarken, als vriendendienst, maar zouden ze het daarop wagen? Duitsland heeft niets te verliezen, maar ik geloof wel dat ze aardig loyaal zijn t.o.v. Nederland. Deeltje Fairplay.
Edit; Als Portugal dan toch nog wint van Nederland. Dan is het Portugal 6, Duitsland 7 en ligt Denemarken er ook sowieso uit. Ook met gelijkspel. 4 pnt namelijk.
Waarom vecht Nederland altijd zo laat in de wedstrijd....
Ja, en omdat Portugal tegen Nederland eerder is dan Denemarken tegen Duitsland kunnen ze dat rustig afwachten
Wedstrijden beginnen beide 20.45
Gast- Gast
Sterre schreef:Hm bij mij in de straat wordt vuurwerk afgestoken. Whyyy?
Hier ook!
Gast- Gast
Susan schreef:Die dronken kerels begrijpen het heus niet, die roepen alleen maar dingen als WE ZIJN ER BIJ EN DAT IS PRIHIMA en HUNTELAAAAAAAAR. Misschien dat ze het morgen tegen het middaguur begrijpen.
Hahaha ja, klinkt waarschijnlijker ja.
Maar twee jaar geleden in de kroeg wist een behoorlijk beschonken meneer me toch vrij exact uit te leggen waarom het een bewuste actie was was dat speler X een overtreding maakte en een gele kaart kreeg, want die werden kwijtgescholden na de zoveelste ronde en daarom kon die voetballer op dat moment die overtreding maken ook al had hij al een kruisje achter zijn naam. Vond ik een indrukwekkend verhaal, gezien de staat waarin hij was
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Voor mij heeft Nederland al verloren en kunnen ze beter de wedstrijd tegen Portugal niet spelen. 0 pnt en 1 doelpunt. Nee, daar winnen we het mee.
En dan kan iedereen roepen dat we het nog redden, maar dat geloof ik niet.
Duitsland 6 pnt - 3 doelpunten
Portugal 3 pnt - 3 doelpunten
Denemarken 3 punten - 3 doelpunten
Nederland 0 punten - 1 doelpunten.
Dus we moeten winnen met minstens 3-0 van portugal (Dus NL 3 punten - 4 doelpunten. En duitsland gewoon winnen van Denemarken met minstens 1-0. (Duitsland 9 punten - 4 doelpunten, Denemarken 3 punten - 3 doelpunten)
Ist al een beetje logisch?Van mij uit waarschijnlijk niet, maar ik deed een poging
Dus we moeten winnen met minstens 3-0 van portugal (Dus NL 3 punten - 4 doelpunten. En duitsland gewoon winnen van Denemarken met minstens 1-0. (Duitsland 9 punten - 4 doelpunten, Denemarken 3 punten - 3 doelpunten)
Ist al een beetje logisch?
Gast- Gast
Susan schreef:Sterre schreef:Hm bij mij in de straat wordt vuurwerk afgestoken. Whyyy?
Of Nederlanders die stiekem aanwezige Duitsers ontdekt hebben
RYW- Ratel
RYW schreef:Susan schreef:Sterre schreef:Hm bij mij in de straat wordt vuurwerk afgestoken. Whyyy?
Of Nederlanders die stiekem aanwezige Duitsers ontdekt hebben
is het wel vuurwerk???
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik ving net ergens op dat alleen de onderlinge doelpunten tellen, dus alles tegen Duitsland niet. Maakt dat het nog positiever?Maura schreef:Voor mij heeft Nederland al verloren en kunnen ze beter de wedstrijd tegen Portugal niet spelen. 0 pnt en 1 doelpunt. Nee, daar winnen we het mee.
Ist al een beetje logisch?Van mij uit waarschijnlijk niet, maar ik deed een poging
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Leine schreef:Ik ving net ergens op dat alleen de onderlinge doelpunten tellen, dus alles tegen Duitsland niet. Maakt dat het nog positiever?Maura schreef:Voor mij heeft Nederland al verloren en kunnen ze beter de wedstrijd tegen Portugal niet spelen. 0 pnt en 1 doelpunt. Nee, daar winnen we het mee.
Duitsland mag met 20-0 winnen van Denemarken. Dat maakt voor de poule waar in we zitten niets uit (want ze zijn al de winnaars en NL kan ze sowieso in deze poule niet meer verslaan). Maar elke tegendoelpunt die Duitsland krijgt, moet Nederland bij scoren. Op dit moment moet Nederland met 3-0 winnen van Portugal. Maakt Denemarken twee doelpunten, dan moet Nederland opeens winnen met 5-0. Etc.
Gast- Gast
Dat maakt dat Nederland op dit moment staat op -1 (die van Denemarken), Denemarken staat op 0 (3 tegen van Portugal, 2 voor tegen Portugal en eentje tegen Nederland) en Portugal staat nu op +1 (3 voor tegen Denemarken, 2 tegen van Denemarken).
Dus NL moet met meer dan 2 doelpunten verschil winnen tegen Portugal.
RYW- Ratel
RYW schreef:Dat maakt dat Nederland op dit moment staat op -1 (die van Denemarken), Denemarken staat op 0 (3 tegen van Portugal, 2 voor tegen Portugal en eentje tegen Nederland) en Portugal staat nu op +1 (3 voor tegen Denemarken, 2 tegen van Denemarken).
Jij telt net even anders, maar het komt op hetzelfde neer en het klopt dus!
Gast- Gast
Maura schreef:Leine schreef:Ik ving net ergens op dat alleen de onderlinge doelpunten tellen, dus alles tegen Duitsland niet. Maakt dat het nog positiever?Maura schreef:Voor mij heeft Nederland al verloren en kunnen ze beter de wedstrijd tegen Portugal niet spelen. 0 pnt en 1 doelpunt. Nee, daar winnen we het mee.
Duitsland mag met 20-0 winnen van Denemarken. Dat maakt voor de poule waar in we zitten niets uit (want ze zijn al de winnaars en NL kan ze sowieso in deze poule niet meer verslaan). Maar elke tegendoelpunt die Duitsland krijgt, moet Nederland bij scoren. Op dit moment moet Nederland met 3-0 winnen van Portugal. Maakt Denemarken twee doelpunten, dan moet Nederland opeens winnen met 5-0. Etc.
Nee, want alle doelpunten tegen of van Duitsland tellen dan niet mee. Dus als Denemarken verliest met 11-10, dan maakt het niks uit, als ze maar verliezen. Als het op doelpunten aankomt gaan alleen het verschil tussen Nederland en Portugal nog belangrijk worden.
RYW- Ratel
Dat bedoelde ik idd RYW, had alleen even niet alle getallen op een rijtje..
Leine- Prater
RYW schreef:Maura schreef:Leine schreef:Ik ving net ergens op dat alleen de onderlinge doelpunten tellen, dus alles tegen Duitsland niet. Maakt dat het nog positiever?Maura schreef:Voor mij heeft Nederland al verloren en kunnen ze beter de wedstrijd tegen Portugal niet spelen. 0 pnt en 1 doelpunt. Nee, daar winnen we het mee.
Nee, want alle doelpunten tegen of van Duitsland tellen dan niet mee. Dus als Denemarken verliest met 11-10, dan maakt het niks uit, als ze maar verliezen. Als het op doelpunten aankomt gaan alleen het verschil tussen Nederland en Portugal nog belangrijk worden.
Als denemarken tien voor heeft en Nederland slechts 1 met hetzelfde aantal punten, dan gaat Denemarken gewoon door.
Gast- Gast
Maura schreef:RYW schreef:Dat maakt dat Nederland op dit moment staat op -1 (die van Denemarken), Denemarken staat op 0 (3 tegen van Portugal, 2 voor tegen Portugal en eentje tegen Nederland) en Portugal staat nu op +1 (3 voor tegen Denemarken, 2 tegen van Denemarken).
Niet helemaal 5-0 hoeft volgens mij niet als Duitsland met 2-0 wint. Doelpunten tegen Duitsland tellen namelijk niet mee zeiden ze net, omdat die al door zijn.
Ik vind het wel lollig om dit zo te ontrafelen
RYW- Ratel
Maura, het gaat alleen om de onderlinge wedstrijden van de landen met hetzelfde aantal punten, dus Denemarken - Portugal - Nederland.
Leine- Prater
RYW schreef:Maura schreef:RYW schreef:Dat maakt dat Nederland op dit moment staat op -1 (die van Denemarken), Denemarken staat op 0 (3 tegen van Portugal, 2 voor tegen Portugal en eentje tegen Nederland) en Portugal staat nu op +1 (3 voor tegen Denemarken, 2 tegen van Denemarken).
Niet helemaal 5-0 hoeft volgens mij niet als Duitsland met 2-0 wint. Doelpunten tegen Duitsland tellen namelijk niet mee zeiden ze net, omdat die al door zijn.
Ik vind het wel lollig om dit zo te ontrafelen
Dat probeerde ik ook te zeggen. De doelpunten van Duitsland tellen niet mee. De doelpunten tegen Duitsland wel.
Gast- Gast
Lenthe heeft gelijk, de wedstrijden met Duitsland tellen dan niet mee. De doelpunten voor en tegen allebei niet. Dit legt het wel redelijk duidelijk uit:
Als meer dan twee teams gelijk eindigen worden de duels waarin de betreffende teams niet tegen elkaar speelden weggestreept. In het geval dat drie ploegen een gelijk aantal punten hebben, tellen alleen de drie wedstrijden mee waarin die teams daadwerkelijk tegen elkaar speelden. Mocht het puntenaantal gelijk zijn, dan is het onderlinge doelsaldo doorslaggevend.
Geeft het onderlinge resultaat geen uitsluitsel, dan is het doelsaldo over de gehele groepsfase bepalend. Mocht dat gelijkwaardig zijn, dan gaat het team met de meeste doelpunten vóór door naar de kwartfinale.
In het geval dat onderlinge resultaten en doelsaldi geen uitkomst bieden, laat de UEFA het land met het beste coëfficiënt op de ranglijst van de Europese voetbalbond doorgaan naar de laatste acht.
Als meer dan twee teams gelijk eindigen worden de duels waarin de betreffende teams niet tegen elkaar speelden weggestreept. In het geval dat drie ploegen een gelijk aantal punten hebben, tellen alleen de drie wedstrijden mee waarin die teams daadwerkelijk tegen elkaar speelden. Mocht het puntenaantal gelijk zijn, dan is het onderlinge doelsaldo doorslaggevend.
Geeft het onderlinge resultaat geen uitsluitsel, dan is het doelsaldo over de gehele groepsfase bepalend. Mocht dat gelijkwaardig zijn, dan gaat het team met de meeste doelpunten vóór door naar de kwartfinale.
In het geval dat onderlinge resultaten en doelsaldi geen uitkomst bieden, laat de UEFA het land met het beste coëfficiënt op de ranglijst van de Europese voetbalbond doorgaan naar de laatste acht.
RYW- Ratel
RYW schreef:Lenthe heeft gelijk, de wedstrijden met Duitsland tellen dan niet mee. De doelpunten voor en tegen allebei niet. Dit legt het wel redelijk duidelijk uit:
Ik heb het dus over het schuingedrukte. Daarnaast spelen ze pas één keer tegen elkaar, en geen drie keer.
Gast- Gast
Maura schreef:RYW schreef:Lenthe heeft gelijk, de wedstrijden met Duitsland tellen dan niet mee. De doelpunten voor en tegen allebei niet. Dit legt het wel redelijk duidelijk uit:
Ik heb het dus over het schuingedrukte. Daarnaast spelen ze pas één keer tegen elkaar, en geen drie keer.
Maar je hebt:
Nederland - Denemarken
Denemarken - Portugal
Portugal - Nederland
Dat zijn de drie wedstrijden waarover het dikgedrukte stuk gaat.
Leine- Prater
Ooooh. Ja, maar alsnog klopt het dan niet, wat je zegt. Als Denemarken verliest en Nederland wint met 3-0, dan is Nederland door, of Denemarken nou verliest met 3-0 of 5-0 of wat dan ook. Want op dat moment tellen alleen nog de doelpunten van de wedstrijden zonder Duitsland mee. Pas op het moment dat Nederland wint met 2-0 gaan de doelpunten tegen Duitsland meetellen, want dan staan Nederland en Portugal precies gelijk.
Hahaha, ik vind dit echt heel grappig trouwens, Maura
RYW- Ratel
Leine schreef:Maura schreef:RYW schreef:Lenthe heeft gelijk, de wedstrijden met Duitsland tellen dan niet mee. De doelpunten voor en tegen allebei niet. Dit legt het wel redelijk duidelijk uit:
Maar je hebt:
Nederland - Denemarken
Denemarken - Portugal
Portugal - Nederland
Dat zijn de drie wedstrijden waarover het dikgedrukte stuk gaat.
Volgens mij staat er: tellen alleen de drie wedstrijden mee waarin die teams daadwerkelijk tegen elkaar speelden.
En dan heb ik het idee dat we praten over de competitie i.p.v. toernooi.
Gast- Gast
RYW schreef:Ooooh. Ja, maar alsnog klopt het dan niet, wat je zegt. Als Denemarken verliest en Nederland wint met 3-0, dan is Nederland door, of Denemarken nou verliest met 3-0 of 5-0 of wat dan ook. Want op dat moment tellen alleen nog de doelpunten van de wedstrijden zonder Duitsland mee. Pas op het moment dat Nederland wint met 2-0 gaan de doelpunten tegen Duitsland meetellen, want dan staan Nederland en Portugal precies gelijk.
Maar daar zeg je het alweer. Of Duitsland nu wint met 3-0 of 5-0, dat maakt niets uit. Maar als Duitsland wint met 5-1, dan telt die doelpunt weer voor Nederland om extra bij te scoren.
Maar we komen er niet uit. Dus we wachten zondag maar af. En schroom dan niet om je te realiseren dat ik toch best gelijkl had.
Gast- Gast
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...