Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 19 van 31
Pagina 19 van 31 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 31
Re: Hét EK-topic
Jammer maar wel goed geprobeerd..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Niks volgens mij, dan hebben ze beide 2 wedstrijden gewonnen en gaan wij sowieso niet door.Susan schreef:Wat zou Nederland er trouwens aan hebben als Duitsland expres verliest van Denemarken, dat mis ik even?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
RYW schreef:Maura schreef:RYW schreef:It's me schreef:Maar dan snap ik nog steeds niet wat Nederland daarmee te maken heeft, want in beide gevallen ligt Nederland er gewoon uit toch?RYW schreef:Zoals ik het lees zouden bij gelijkspel tussen NL en Duitsland in de laatste wedstrijd Duitsland en Denemarken er allebei baat bij hebben om gelijk te spelen tegen elkaar, want dan gaan ze beiden door. Ze zouden dus lekker rustig aan doen om blessures en energie te sparen voor de volgende ronde, en afspreken het 0-0 te houden waardoor zij beiden door zijn en NL en Portugal niet.
Als Duitsland nu wint, dan heeft Duitsland daar niet per se baat bij om gelijk te spelen, zal dan met reservespelers spelen die willen laten zien wat ze waard zijn en zullen dan ook willen winnen.
Lees ik het goed?
Nee, zei die man net op tv, als Duitsland wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal, dan staan NL, Portugal en Denemarken gelijk (allemaal 1x gewonnen) en dan gaan ze doelpunten tellen.
Precies, maar Duitsland kan wel verliezen van Denemarken, als vriendendienst, maar zouden ze het daarop wagen? Duitsland heeft niets te verliezen, maar ik geloof wel dat ze aardig loyaal zijn t.o.v. Nederland. Deeltje Fairplay.
Edit; Als Portugal dan toch nog wint van Nederland. Dan is het Portugal 6, Duitsland 7 en ligt Denemarken er ook sowieso uit. Ook met gelijkspel. 4 pnt namelijk.
Waarom vecht Nederland altijd zo laat in de wedstrijd....
Ja, en omdat Portugal tegen Nederland eerder is dan Denemarken tegen Duitsland kunnen ze dat rustig afwachten
Ik kom er volgens mij net achter dat Duitsland Denemarken niet kan laten winnen. Omdat het allemaal dan 6 punten is. En het dan bepaald wordt aan de hand van doelsaldo.
Edit; Mocht Nederland verliezen...
Laatst aangepast door Maura op wo 13 jun 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hogere wiskunde, dit
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Hogere wiskunde, dit
Ja, echt... ik vind het simpeler als het wat verder is en het is gewoon een knock-out gebeuren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Maura schreef:RYW schreef:Maura schreef:RYW schreef:It's me schreef:Maar dan snap ik nog steeds niet wat Nederland daarmee te maken heeft, want in beide gevallen ligt Nederland er gewoon uit toch?RYW schreef:Zoals ik het lees zouden bij gelijkspel tussen NL en Duitsland in de laatste wedstrijd Duitsland en Denemarken er allebei baat bij hebben om gelijk te spelen tegen elkaar, want dan gaan ze beiden door. Ze zouden dus lekker rustig aan doen om blessures en energie te sparen voor de volgende ronde, en afspreken het 0-0 te houden waardoor zij beiden door zijn en NL en Portugal niet.
Als Duitsland nu wint, dan heeft Duitsland daar niet per se baat bij om gelijk te spelen, zal dan met reservespelers spelen die willen laten zien wat ze waard zijn en zullen dan ook willen winnen.
Lees ik het goed?
Nee, zei die man net op tv, als Duitsland wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal, dan staan NL, Portugal en Denemarken gelijk (allemaal 1x gewonnen) en dan gaan ze doelpunten tellen.
Precies, maar Duitsland kan wel verliezen van Denemarken, als vriendendienst, maar zouden ze het daarop wagen? Duitsland heeft niets te verliezen, maar ik geloof wel dat ze aardig loyaal zijn t.o.v. Nederland. Deeltje Fairplay.
Edit; Als Portugal dan toch nog wint van Nederland. Dan is het Portugal 6, Duitsland 7 en ligt Denemarken er ook sowieso uit. Ook met gelijkspel. 4 pnt namelijk.
Waarom vecht Nederland altijd zo laat in de wedstrijd....
Ja, en omdat Portugal tegen Nederland eerder is dan Denemarken tegen Duitsland kunnen ze dat rustig afwachten
Ik kom er volgens mij net achter dat Duitsland Denemarken niet kan laten winnen. Omdat het allemaal dan 6 punten is. En het dan bepaald wordt aan de hand van doelsaldo.
Edit; Mocht Nederland verliezen...
Ja OF het moet voor Duitsland gunstiger zijn om tweede te worden in de groep omdat je dan in de volgende ronde een makkelijker tegenstander treft of zo, maar dat weet ik ook allemaal niet
RYW- Ratel
De commentator is wel optimistisch..
Sweety- Ratel
RYW schreef:
Ja OF het moet voor Duitsland gunstiger zijn om tweede te worden in de groep omdat je dan in de volgende ronde een makkelijker tegenstander treft of zo, maar dat weet ik ook allemaal niet
Ja, maar dat soort strategieën snap ik al helemaal nooit, als er een of andere onoverwinnelijke ploeg rondloopt dan kom je die vanzelf wel een keer tegen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind het trouwens wel een stuk meer ontspannen kijken nu, veel meer dan toen het 0-0 stond
RYW- Ratel
Ja, maar toch, toen vond ik het nog wel leuker. Al heb ik wel een hekel aan wedstrijden die 0-0 blijven.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind die wissel zo stom van Duitsland.
Sweety- Ratel
RYW schreef:
Wij hadden al een vrij moeilijke poule. Duitsland en Portugal zijn geen kleintjes. Denemarken was een land waar niemand iets van verwachte en die heeft ons allen even op zijn nummer gezet.
Frankrijk en Spanje zijn volgens mij nog de landen waar je bang voor kunt zijn. Al heb ik begrepen dat ze het ook allemaal niet zo heel goed hebben gedaan.
Maar volgens mij is het niet afhankelijk van tegen wie je speelt in de volgende ronde.
Gast- Gast
Susan schreef:RYW schreef:
Ja, maar dat soort strategieën snap ik al helemaal nooit, als er een of andere onoverwinnelijke ploeg rondloopt dan kom je die vanzelf wel een keer tegen.
Ja, maaaar... (wij hebben op het werk een workshop van een sportpsycholoog gehad kortgeleden, haha) je hebt ook zoiets als een 'angstgegner', een ploeg die gevoelig ligt, en waarvan je dan hoopt dat een ander die uitschakelt zodat je daar dan niet tegen hoeft. Tactiek!
RYW- Ratel
Overdrijven is ook een vak: 'Dat de droom uitmondde in een nachtmerrie.' Een nachtmerrie, ik bedoel, come on...
Susan- Lady Post-a-lot
RYW schreef:Susan schreef:RYW schreef:
Ja, maaaar... (wij hebben op het werk een workshop van een sportpsycholoog gehad kortgeleden, haha) je hebt ook zoiets als een 'angstgegner', een ploeg die gevoelig ligt, en waarvan je dan hoopt dat een ander die uitschakelt zodat je daar dan niet tegen hoeft. Tactiek!
Oh ja, oké, daar zit wat in.
Susan- Lady Post-a-lot
Helaas.. Nu hopen dat ze veel goals maken tegen Portugal..
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Susan schreef:Overdrijven is ook een vak: 'Dat de droom uitmondde in een nachtmerrie.' Een nachtmerrie, ik bedoel, come on...
Was het uberhaupt een droom dan?
Helaas!
Gast- Gast
Susan schreef:Overdrijven is ook een vak: 'Dat de droom uitmondde in een nachtmerrie.' Een nachtmerrie, ik bedoel, come on...
Sowieso, met sport is dat altijd ik lees ook altijd in de krant kreten als 'afgemaakt' en 'slachting' en krijg dan bloederige beelden voor mijn ogen, over voetbalvelden met losliggende lichaamsdelen enzo
RYW- Ratel
Maura schreef:Susan schreef:Overdrijven is ook een vak: 'Dat de droom uitmondde in een nachtmerrie.' Een nachtmerrie, ik bedoel, come on...
Was het uberhaupt een droom dan?
Helaas!
Hij had het volgens mij over de WK-finale van twee jaar terug, maar dan nog, een náchtmerrie. Doe normaal.
Susan- Lady Post-a-lot
Nederland verliest van Denemarken en Duitsland. Duitsland wint van Portugal. Portugal verliest van Denemarken.
Ik geloof van harte dat Denemarken en Duitsland het hebben verdient om door te gaan.
En ach, het is maar een spelletje. Vanaf morgen dan.
Ik geloof van harte dat Denemarken en Duitsland het hebben verdient om door te gaan.
Gast- Gast
Maura schreef:Nederland verliest van Denemarken. Duitsland wint van Portugal. Portugal verliest van Denemarken.
Ik geloof van harte dat Denemarken en Duitsland het hebben verdient om door te gaan.En ach, het is maar een spelletje. Vanaf morgen dan.
Portugal heeft toch gewonnen van Denemarken?
Susan- Lady Post-a-lot
Ah, wat een rauwe emotie. Mooie televisie!
RYW- Ratel
Susan schreef:Maura schreef:Nederland verliest van Denemarken. Duitsland wint van Portugal. Portugal verliest van Denemarken.
Ik geloof van harte dat Denemarken en Duitsland het hebben verdient om door te gaan.En ach, het is maar een spelletje. Vanaf morgen dan.
Portugal heeft toch gewonnen van Denemarken?
Ik zie inderdaad dat ik scheel heb gekeken. En ik heb de wedstrijd gezien, hoe slecht dat ik dan denk dat Denemarken heeft gewonnen.
Het is vast het borreltje dat ik vanavond van mezelf mocht drinken.
Gast- Gast
Welnee, je bent gewoon bamboozled door al het regenweer van vanavond
Het erge is: als een hele kroeg vol dronken kerels dit blijkbaar in no time kunnen begrijpen, waarom hebben wij er dan zoveel moeite mee?
Het erge is: als een hele kroeg vol dronken kerels dit blijkbaar in no time kunnen begrijpen, waarom hebben wij er dan zoveel moeite mee?
RYW- Ratel
Pagina 19 van 31 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 31
Pagina 19 van 31
Permissies van dit forum: