Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 9 van 31
Pagina 9 van 31 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31
Re: Hét EK-topic
Maura schreef:Sjees! Kunnen ze zich geen moment aanstellen. Het is maar een verloren wedstrijd....
Nah, het plein waar wij vlakbij wonen staat er om bekend hoor. Er is een samenscholingsverbod voor meer dan 3 mensen en de hooligans die bekend zijn, zijn preventief onder huisarrest geplaatst!
Twee jaar geleden wilde mijn vriend na de halve finale naar huis en was de hele wijk afgezet. Hij werd door een agent tegen gehouden en werd hem gevraagd waarom hij daar was. Later bleek dat er een aantal ME busjes stonden en dat het waterkanon ingezet werd om de hooligans tegen te gaan.
Gast- Gast
Oreo schreef:Volgens mij zijn er in mijn wijk rellen gaande...
er rennen ineens allemaal figuren keihard langs ons huis en zien we 4 (!!!!) ME busjes en 2 politieauto's voorbij rijden met sirene en zwaailichten! WTF!
Den haag? las ik net iets over op nu.nl
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Plien84 schreef:Oreo schreef:Volgens mij zijn er in mijn wijk rellen gaande...
er rennen ineens allemaal figuren keihard langs ons huis en zien we 4 (!!!!) ME busjes en 2 politieauto's voorbij rijden met sirene en zwaailichten! WTF!
Den haag? las ik net iets over op nu.nl
Yup! Dat plein wat ze noemen
Gast- Gast
Oreo, dat klinkt gevaarlijk.
Hier zijn momenteel drie kroegen vol. De één heeft grote schermen hangen en zendt elke wedstrijd uit, de ander heeft een bbq aangezet en de derde... Die heeft de meeste herrie, haha.
Hier zijn momenteel drie kroegen vol. De één heeft grote schermen hangen en zendt elke wedstrijd uit, de ander heeft een bbq aangezet en de derde... Die heeft de meeste herrie, haha.
Gast- Gast
Ja, heel veilig is het niet, Maura! Maar dát wisten we
Twee jaar geleden hing hier ook een spandoek een straat verderop met daarop de tekst "Liever Oranje in de straat dan een handgranaat" en het heeft een week of 2 geduurd voordat we doorhadden waar dat op sloeg. Blijkt dat de granaat bij de inval van de Hofstadgroep hier ongeveer 200m vandaan was..
Twee jaar geleden hing hier ook een spandoek een straat verderop met daarop de tekst "Liever Oranje in de straat dan een handgranaat" en het heeft een week of 2 geduurd voordat we doorhadden waar dat op sloeg. Blijkt dat de granaat bij de inval van de Hofstadgroep hier ongeveer 200m vandaan was..
Gast- Gast
Ah joh, je merkt er nu niks meer van. We zijn hier gaan wonen omdat de huur laag was, ik snap nu waarom
Gast- Gast
Oreo schreef:Ah joh, je merkt er nu niks meer van. We zijn hier gaan wonen omdat de huur laag was, ik snap nu waarom
Whahahaha!
Gast- Gast
Nou ik ben alweer thuis hoor! Wat een wedstrijd! Ze waren gewoon echt niet scherp, ik had het gevoel alsof ze gewoon strak stonden van de zenuwen ofzo! Moet ook eerlijk zeggen dat ik Denemarken goed vond spelen!
Op zich voor mij niet erg, ben helemaal niet lekker dus nu alweer lekker thuis op de bank Duitsland - Portugal kijken. Op naar woensdag, hopelijk doen ze het dan wat beter!
Ik heb trouwens veel bekijks gehad zeg, tjeeeeees! Ik was zo aan het twijfelen of ik er zo ontzettend belachelijk uitzag, maar mijn vriendinnen zeiden dat het echt heel leuk was, dus dat geloof ik dan maar
Op zich voor mij niet erg, ben helemaal niet lekker dus nu alweer lekker thuis op de bank Duitsland - Portugal kijken. Op naar woensdag, hopelijk doen ze het dan wat beter!
Ik heb trouwens veel bekijks gehad zeg, tjeeeeees! Ik was zo aan het twijfelen of ik er zo ontzettend belachelijk uitzag, maar mijn vriendinnen zeiden dat het echt heel leuk was, dus dat geloof ik dan maar
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Of Portugal en Duitsland zijn even slecht of Portugal en Duitsland zijn even goed. Het blijft 0-0. Op zich gunstig. Maar ja, als we de underdog al niet kunnen verslaan........
Gast- Gast
Maura schreef:Of Portugal en Duitsland zijn even slecht of Portugal en Duitsland zijn even goed. Het blijft 0-0. Op zich gunstig. Maar ja, als we de underdog al niet kunnen verslaan........
Helaas... 1-0 voor Duitsland haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
We schijnen hier in het dorp ook voor Duitsland te zijn. Had voetbal net even afgezet en hoor gejuich, dus ik weer naar Ned1 en ja hoor.... Duitsland heeft gescoord. Mooi doelpuntje ook nog.
Gast- Gast
Lejow schreef:Maura schreef:Of Portugal en Duitsland zijn even slecht of Portugal en Duitsland zijn even goed. Het blijft 0-0. Op zich gunstig. Maar ja, als we de underdog al niet kunnen verslaan........
Helaas... 1-0 voor Duitsland haha
Je was me net voor, haha.
Bittere pil denk ik, dit EK.
Gast- Gast
ooh zo jammer ze hadden zoveel kansen. Zonde
Zie bij mijn facebook vrienden veel die meteen alle oranje spul wegdoen want ze verliezen nu toch. Zo negatief, positief blijven in '88 verloren ze eerst ook. En met het WK wonnen ze van denemarken door eigen goal van denemarken
Zie bij mijn facebook vrienden veel die meteen alle oranje spul wegdoen want ze verliezen nu toch. Zo negatief, positief blijven in '88 verloren ze eerst ook. En met het WK wonnen ze van denemarken door eigen goal van denemarken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoorde gisteren in de frietzaak een theorie over dat t gunstig is dat Duitsland gewonnen heeft, klonk heel logisch. Alleen weet ik m niet meer
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:ooh zo jammer ze hadden zoveel kansen. Zonde
Hier kan ik ook niet tegen. Toen laatst die wedstrijd tegen Brazilië stonden we ook vrij snel 1-0 achter en mijn tante en moeder zijn toen sjaggo in de keuken blijven zitten. Ik was zo boos! En uiteindelijk wonnen we nog ook, tssss!
Wat ik niet goed begrijp is dat mensen Denemarken als underdog zien trouwens, die zijn toch ook eens EK kampioen geweest?
Gast- Gast
Denemarken is de underdog van deze poule, omdat in theorie Nederland, Duitsland en Portugal veel sterker zijn.
Ze zijn niet de underdog van het hele EK hoor, dat is eerder Tsjechië ofzo volgens mij.
Ze zijn niet de underdog van het hele EK hoor, dat is eerder Tsjechië ofzo volgens mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Tjonge jonge zeg...ongelooflijk! Je speelt veel beter, creëert ontzettend veel kansen en de Denen komen 1 keer voor de goal en schieten raak! Deze wedstrijd had je gewoon moeten winnen, nu heb ik er echt een hard hoofd in dat we de poule doorkomen...
Alhoewel..Portugal en vooral Duitsland waren gister niet op hun best, en daardoor voor ons ook niet onverslaanbaar. Je zult minder kansen krijgen tegen Duitsland, maar wel meer ruimte omdat Duitsland ook wil voetballen. Keep on hoping...
Alhoewel..Portugal en vooral Duitsland waren gister niet op hun best, en daardoor voor ons ook niet onverslaanbaar. Je zult minder kansen krijgen tegen Duitsland, maar wel meer ruimte omdat Duitsland ook wil voetballen. Keep on hoping...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
PrinsesBo schreef:Ik hoorde gisteren in de frietzaak een theorie over dat t gunstig is dat Duitsland gewonnen heeft, klonk heel logisch. Alleen weet ik m niet meer
Misschien omdat Nederland nu samen met Portugal 0 punten heeft? En als Duitsland - Portugal in een gelijkspel was geëindigd hadden ze beiden 1 punt en stond NL alleen op de 4e plek? Zoiets?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik was echt geïrriteerd gisteren. Maar goed ik ga er ook echt helemaal in op. Ze hadden zoveel kansen zoveel.... en geen enkele erin ? Ik heb me echt zitten afvragen hoe dat mogelijk was.
En dan de scheids die had ik het liefste uit het beeldscherm getrokken ! Jeetje zeg vooral op de laatste 5 minuten daar had Nederland gelijk kunnen maken.
Maar goed na een flinke dosis irritatie, ben ik weer kalm en helemaal klaar voor woensdag.
Ben echt benieuwd naar de wedstrijd Nederland Duitsland want die vind ik nog het spannendste.
En dan de scheids die had ik het liefste uit het beeldscherm getrokken ! Jeetje zeg vooral op de laatste 5 minuten daar had Nederland gelijk kunnen maken.
Maar goed na een flinke dosis irritatie, ben ik weer kalm en helemaal klaar voor woensdag.
Ben echt benieuwd naar de wedstrijd Nederland Duitsland want die vind ik nog het spannendste.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik kon die scheids ook wel smoren dat hij geen enkele keer floot voor hands.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja precies ik snap dat ook niet. Maar goed er is dan gewoon niks meer aan te doen als hij niet ervoor fluit. Dan is het frustratie aan de kant en door spelen.
Misschien heeft deze wedstrijd Nederland wel wakker geschud en komen ze ijzersterk terug !
Misschien heeft deze wedstrijd Nederland wel wakker geschud en komen ze ijzersterk terug !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Om 18.00 begint Spanje - Italië, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar! Spanje is aan haar stand verplicht om te winnen, en zal dat ook wel doen volgens mij.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Bij de poule op mn werk ben ik de enige die zegt dat Italië wint Hoop het zo! Ga zeker kijken, ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ga voor winst voor spanje en Kroatie.
Ierland dat is écht niks
Ierland dat is écht niks
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Pagina 9 van 31 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..