Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

+17
Rouxxxe
Puggle
M@niek
duckie
Poisongirl
Ella
Rose
Paper Crown
Snoes
Mida4you
loesje
Rush
silly-one
Toet
Raindrop
Curious
Fayebella
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? - Pagina 2 Empty Re: Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 4:03

Ik heb nu een 3 in 1 tablet van c1000 eigen merk, hiervoor een tijd ah eigen merk gehad. Ben er allemaal wel tevreden over. De vaat is gewoon goed schoon.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? - Pagina 2 Empty Re: Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

Bericht  Rouxxxe do 7 jun 2012 - 8:45

Wij hebben altijd Dreft. Eigenlijk ook nooit n ander merk geprobeerd, deze bevalt nog steeds prima.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  mezzoforte do 7 jun 2012 - 9:45

Wij gebruiken meestal tabletten van Sun of Finish, afhankelijk van wat in de aanbieding is.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  SarahKey do 7 jun 2012 - 18:09

Van de action en bevallen ons prima.

Wij doen er trouwens ook zout en glansspoelmiddel extra bij.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:15

Birgit schreef:Ik gebruik Dreft en die vind ik fijner dan zo'n hard blokje.

Eens.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje vr 8 jun 2012 - 7:30

Ik gebruik ze van de Aldi. Ik ben er zeer tevreden over. Ik sla dan ook meteen altijd wel een paar doosjes in als ik er ben.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Liz vr 8 jun 2012 - 9:12

Ik vind die van de Aldi echt de beste. Heb heel veel merken geprobeerd maar deze springen er echt uit smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Fayebella vr 8 jun 2012 - 11:18

Ostara schreef:
Fayebella schreef:Ik gebruik altijd los poeder van Sun. Dus ook het zout + glansspoelmiddel los. Ik vind dat veel prettiger dan tabletten en nu wordt tenminste alles goed schoon.

Hier ook. Heb ook gehoord van de verkoper dat de verhoudingen in die blokjes niet goed zijn. Dat er veel te veel zout en glasspoelmiddel in zou zitten en dat op den duur slecht is voor de vaatwasser. Ik doe bijna een jaar met 1 bus poeder en zout en glasspoelmiddel hoeven wij ook niet zo vaak bij te vullen.

Ja ik ook, en het zout + glansspoelmiddel gemiddeld zo'n 4 a 5 maanden.

Maar voor degenen die dus tabletten hebben en dus nog zout en glansspoelmiddel erbij doen, is het dan niet veel goedkoper om los poeder te nemen? Als je dan toch nog dat erbij doet?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 8:25

Wij gebruiken ze van de Aldi en ben er erg tevreden over.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:24

Ik hen ze nu ook al 3 keer gebruikt en die van de Aldi zijn idd erg goed !

Voorheen had ik vaak bij Sun of Finisch dat ik in de machine nog een deel van het blokje terug vond en bij Dreft vond ik m'n glazen niet echt helemaal blinkend schoon werden. Maar ik ben nu zeker al dik tevreden van die van de Aldi!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:08

En dan ook nog eens voor een leuke prijs Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:10

Lotje schreef:Wij gebruiken ze van de Aldi en ben er erg tevreden over.

+1.. Hier ook een zeer tevreden klant.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: