Welk japans restaurant vind jij het beste/lekkerst?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk japans restaurant vind jij het beste/lekkerst?
Welk japans restaurant vind jij het beste?
Ik zoek er 1....maar vind het lastig. Ik wil wel dat de kok het voor je neus klaarmaakt, en t liefst in omgeving zuid-holland.
welke vinden jullie lekker en leuk?
Ik zoek er 1....maar vind het lastig. Ik wil wel dat de kok het voor je neus klaarmaakt, en t liefst in omgeving zuid-holland.
welke vinden jullie lekker en leuk?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Welk japans restaurant vind jij het beste/lekkerst?
Dit mijn favoriet, maar die zit in Breda
http://www.oosterseten.nl/nll/
http://www.oosterseten.nl/nll/
Gast- Gast
in Zuid Holland moet je naar Shabu Shabu gaan in Den Haag! Daar ga ik voor m'n verjaardag eten.
Mijn favoriete Japanse restaurant zit echter in Cambridge.. Die is echt ultiem lekker.
Ik hou heel erg van kleine hapjes eten en dat kan perfect in de Japanse keuken. Heerlijk lekkere gyoza, edamame, tempura, miso soup. Echt super! (en sushi natuurlijk, maar die andere hapjes vind ik nog lekkerder)
Mijn favoriete Japanse restaurant zit echter in Cambridge.. Die is echt ultiem lekker.
Ik hou heel erg van kleine hapjes eten en dat kan perfect in de Japanse keuken. Heerlijk lekkere gyoza, edamame, tempura, miso soup. Echt super! (en sushi natuurlijk, maar die andere hapjes vind ik nog lekkerder)
Gast- Gast
ok ik ga naar jullie sugessties kijken!
thanks.
thanks.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Shabu Shabu is echt lekker! Zit in Leiden, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam en Zoetermeer.
Gast- Gast
Shabu shabu is inderdaad lekker en er zit een vlak bij mij .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Die in Oosterhout, met zn allen om de wok heen en de kok bakt het voor je neus
Gast- Gast
Marin schreef:in Zuid Holland moet je naar Shabu Shabu gaan in Den Haag! Daar ga ik voor m'n verjaardag eten.
Ja Shabu Shabu is ook mijn favo, alleen ga ik naar die van Rotterdam.
Moet binnenkort echt weer gaan, is te lang geleden
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:in Zuid Holland moet je naar Shabu Shabu gaan in Den Haag! Daar ga ik voor m'n verjaardag eten.
nou als je shabu shabu zo lekker vind dan zou ik je echt aanraden naar sumo te gaan, is het zelfde principe, kost het zelfde maar het eten is zooo veel lekkerder.
in den haag zit hij in de prinsenstraat
MamaVanDarcy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10
Qiara schreef:Shabu shabu is inderdaad lekker en er zit een vlak bij mij .
Bij mij ook! Daarom ook erg aantrekkelijk om er af en toe te gaan eten!
Gast- Gast
MamaVanDarcy schreef:Marin schreef:in Zuid Holland moet je naar Shabu Shabu gaan in Den Haag! Daar ga ik voor m'n verjaardag eten.
nou als je shabu shabu zo lekker vind dan zou ik je echt aanraden naar sumo te gaan, is het zelfde principe, kost het zelfde maar het eten is zooo veel lekkerder.
in den haag zit hij in de prinsenstraat
dat is beide prima als je veel sushi wil voor weinig... maar echt lekker Japans is in Den Haag de Genki Tei! mijn absolute favoriet, echt heerlijk! Iets duurder wel, maar is een echt japans restaurant ipv een all you can eat sushi tent en ookal vind ik shabu shabu lekker, Genki Tei is van een heel ander kaliber
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Nooit geweten dat mijn moeder hier ook zat
Gast- Gast
Darcy schreef:Nooit geweten dat mijn moeder hier ook zat
Jaja, BigMomma is watching you:P
MamaVanDarcy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga altijd in Utrecht vlakbij het Julianapark, maar daar heb je niks aan De kok bereidt het eten ook aan je tafel, zo leuk! Schiet ook het vlees op je bord als je dat wilt Het is wel duur, maar de moeite waard, echt een avondje uit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» welk eten vind jullie kindje het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welke sap vind je het lekkerst?
» Welke theesoort drink jij het meest en vind je het lekkerst?
» welk eten vind jullie kindje het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welke sap vind je het lekkerst?
» Welke theesoort drink jij het meest en vind je het lekkerst?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: