Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

+17
Rouxxxe
Puggle
M@niek
duckie
Poisongirl
Ella
Rose
Paper Crown
Snoes
Mida4you
loesje
Rush
silly-one
Toet
Raindrop
Curious
Fayebella
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? Empty Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 9:28

Ik heb er namelijk nog niet 1 gehad die ik echt super vond. Ik heb vandaag een pakje bij de Aldi meegenomen. Kijken of dat iets is (kwam goed uit de bus bij het programma Kassa!) Dus ik ben benieuwd ! Welke gebruiken jullie altijd? En gebruik je dan los poeder, vloeibaar of tabletten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? Empty Re: Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

Bericht  Fayebella wo 6 jun 2012 - 9:31

Ik gebruik altijd los poeder van Sun. Dus ook het zout + glansspoelmiddel los. Ik vind dat veel prettiger dan tabletten en nu wordt tenminste alles goed schoon.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? Empty Re: Vaatwastabletten, welke vind jij het beste?

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 9:31

Finish 3 in 1. Neem ze altijd mee als er 1+1 gratis is. Ook al schijnen ze goedkoop bij de Action verkrijgbaar te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Curious wo 6 jun 2012 - 9:53

Ik ben tevreden over dreft platinum (en die andere in die serie) en over Sun all in one.

Heb nu in de aanbieding de finish gehaald. Hoorde dat die ook goed zijn.

In ieder geval vind ik de markant, euroshopper en lidl dingen flut.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Raindrop wo 6 jun 2012 - 10:06

Ik haal ze meestal als ze bij de Blokker in de aanbieding zijn. Dat is vaak ook verschillend en tot nu toe ben ik over allemaal wel tevreden. Ik gebruik meestal Finish Calgonit, Sun of Dreft.
Eens in de zoveel tijd vullen we ook zout en glansspoelmiddel bij maar dat geeft de vaatwasser aan.

Laatst aangepast door Raindrop op wo 6 jun 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Curious wo 6 jun 2012 - 10:06

Ik zie op de consumentenbond site dat bij de test van mei 2012 bij all in one tabletten die W5 en de una (geloof lidl en aldi) het beste uit de test komen EN de beste koop zijn.
Qua lidl ben ik t er iig niet mee eens..
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 11:04

HEMA.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 6 jun 2012 - 11:33

Wat vind je er precies niet super aan dan? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er heel veel verschil in zit.
Ik heb al heel wat vaatwassers gebruikt met heel veel verschillende merken, maar heb nog nooit iets gehad dat niet goed schoon was. Op mijn werk kopen we maar net wat in de aanbieding is, de ene keer sun, de andere keer dreft en de andere keer huismerkt maar ik merk weinig verschil.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 15:16

Ik vind alle 5 in 1 tabletten van Sun wel goed. Zelfde geldt voor Finish, die tabletten met een rode bol erin. Hema heb ik ook wel eens gehad, maar die kreeg de pannen niet goed schoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 17:46

.

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 18:09

Sun. Meestal koop ik die als ze in de aanbieding zijn.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 6 jun 2012 - 18:36

Ik had eerste AH eigen merkt, daarna goedkopen van de Action en nu heb ik finish gehaald met een rode bol erin en na één keer gebruiken vind ik die al de beste van de drie. Ik heb nu een keer geen watervlekken op mijn wijnglazen zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 18:52

Ik gebruik Dreft en die vind ik fijner dan zo'n hard blokje.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 6 jun 2012 - 19:07

Jumbo eigen merk, de luxe met 3 kleuren. En ik heb voor een heel jaar Sun all in one gekocht bij het Kruidvat in de aanbieding
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  loesje wo 6 jun 2012 - 19:40

lidl vaatwastabletten vind ik het beste werken bij onze vaatwasmachine
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Mida4you wo 6 jun 2012 - 20:03

Aldi vaatwastabletten kwamen laatst wel als beste uit de test ( Bron: Telegraaf )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 20:32

Wij hebben nu Sun all in one, heel tevreden over!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Paper Crown wo 6 jun 2012 - 20:49

Mijn man had per ongeluk ipv normale finish deze meegenomen:
Vaatwastabletten, welke vind jij het beste? Product_finish_powerball_quantum_largest
Verschrikkelijk duur maar ze werken wel heel goed! Ik merk echt verschil.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 21:14

wij hebben een tijd die van de euroshopper gehad, maar daar werd de vaat heel vaak niet schoon van. We hebben nu de normale van finish en nu wordt de vaat zelfs schoon op de eco-stand.

Gast
Gast

Bericht  Rose wo 6 jun 2012 - 21:31

Dreft!
Ik heb 1x een pakje bij de lidl gekocht, ik had als ik die gebruikte een hele oranje waas in mijn afwasmachine zitten en mijn vaat werd niet goed schoon. 1x en nooit weer!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Ella wo 6 jun 2012 - 21:43

Mirjam4you schreef:Aldi vaatwastabletten kwamen laatst wel als beste uit de test ( Bron: Telegraaf )

Ik gebruik ze al jaren en bevallen prima
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Poisongirl wo 6 jun 2012 - 21:51

Wij hebben altijd Dreft!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  duckie wo 6 jun 2012 - 22:20

ik koop ze net van waar ik toevallig ben of waar ze in de aanbieding zijn... nu toevallig bij de action van finish geloof ik... maar als je all in one tablets hebt wat ze bijna allemaal zijn vul je dan ook nog zout en glansspoel bij want dat doen wij ook nog of is dat een beetje dubbel dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 23:49

Ik gebruik ook zout en glansspoelmiddel.
Zonder is niet alles droog als ik de vaatwasser open trek. Ik vind dat je zonder ook veel sneller ziet dat spullen uit de vaatwasser komen (krassen op glas enzo).

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 7 jun 2012 - 1:01

Finish zijn erg goed. Heb ook sun maar die laten een rare waas achter.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: