Mini Loco / Bambino Loco
+3
Tania
Lejow
Parisienne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mini Loco / Bambino Loco
Ik wil voor N.'s tweede verjaardag Mini Loco / Bambino Loco (= de peuterversie) vragen. Ik vond dit zelf vroeger altijd erg leuk, maar was wel wat ouder weet ik. Bambino Loco is vanaf 2 jaar, maar ik vraag me af of die spellen niet te snel gaan vervelen/te makkelijk worden.
Iemand ervaring met deze spellen, dan met name de Bambino Loco? Welke spelletjes raad je aan, welke raad je af?
Iemand ervaring met deze spellen, dan met name de Bambino Loco? Welke spelletjes raad je aan, welke raad je af?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Mini Loco / Bambino Loco
Mijn kleuters blijven het leuk vinden, je hebt tig verschillende boekjes. En kids zijn gek op herhaling!
Je hebt hele leuke boekjes van Sesamstraat volgens mij!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Mijn kleuters blijven het leuk vinden, je hebt tig verschillende boekjes. En kids zijn gek op herhaling!
Weet jij welke leuk zijjn vanaf 2 jaar al?
Ik wist helemaal niet dat ze dit al voor kleintjes hadden. Ik vond dit vroeger gewelldig weet ik nog.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.bol.com/nl/p/spelen-met-dikkie-dik/9200000001063787/
http://www.bol.com/nl/p/bambino-loco-2-jaar-deel-mijn-eerste-bambino-loco/1001004005535639/
http://www.lobbes.nl/boeken/kinderen-en-jeugd/loco/bambino-loco/
Ken ze zelf niet, maar hier staan een hoop leuke!
http://www.bol.com/nl/p/bambino-loco-2-jaar-deel-mijn-eerste-bambino-loco/1001004005535639/
http://www.lobbes.nl/boeken/kinderen-en-jeugd/loco/bambino-loco/
Ken ze zelf niet, maar hier staan een hoop leuke!
Lejow- Lady Post-a-lot
Erg leuk!
Mijn dochter mag het graag doen. Eerst nog samen, want alleen was het toen nog te moeilijk. Nu kan ze het ook wat beter alleen maar samen heeft nog steeds de voorkeur.
Er zijn heel verschillende boekjes, als de boekjes van 2 jaar te moeilijk worden kun je over op die van 3.
Mijn dochter mag het graag doen. Eerst nog samen, want alleen was het toen nog te moeilijk. Nu kan ze het ook wat beter alleen maar samen heeft nog steeds de voorkeur.
Er zijn heel verschillende boekjes, als de boekjes van 2 jaar te moeilijk worden kun je over op die van 3.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Erg leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:moepie schreef:Erg leuk!
Ach ja... zwanger he
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zoontje heeft het gekregen voor zijn derde verjaardag. Ik merk dat hij het te makkelijk gaat vinden dus ga ik binnenkort over Mini Loco. Hij kan inmiddels al van 1 tot 10 tellen, dus dat scheelt.
Gast- Gast
Hier is het nog steeds een groot succes. Gekregen toen ze 2,5jr was. Toen nog wat lastig en moest ik helpen.
Nu doet ze het alleen. Pas een nieuw boekje gehaad en die is weer wat lastig. Je kan er best lang mee doen!
Nu doet ze het alleen. Pas een nieuw boekje gehaad en die is weer wat lastig. Je kan er best lang mee doen!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
E. heeft meteen mini loco gehad met makkelijke boekjes... Daar word ze nu te groot voor dus ze is toe aan nieuwe boekjes...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik zou voor Mini Loco gaan gelijk. Er zitten echt hele makkelijke boekjes tussen die ze misschien niet direct na d'r verjaardag kan doen, maar toch zeker een paar maanden daarna wel. Mijn dochter maakt nu boekjes 4+ en mijn zoon van 6 en 7 jaar, en die zijn niet zo moeilijk. Sommige plaatjes kunnen ze dan niet alleen maar wel met ons samen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Mijn kleuters blijven het leuk vinden, je hebt tig verschillende boekjes. En kids zijn gek op herhaling!
+1, ook mijn kleuters vinden het geweldig. Ik heb wel de gewone mini Loco trouwens, hier zijn zelfs oefeningen voor groep 3/4 voor.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Bambino loco tips
» bambino loco, welk boekje is leuk voor 2 jarige
» Bambino meegroeistoel
» Bambino campingbedje
» Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)
» bambino loco, welk boekje is leuk voor 2 jarige
» Bambino meegroeistoel
» Bambino campingbedje
» Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: