2e verjaardag....wat voor cadeaus?
+6
Kat1980
maiadebij
Susan
JD
Liadan
vlinder19
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
2e verjaardag....wat voor cadeaus?
Hoi!
Wat hebben jullie je kindje gegeven voor zijn/haar 2e verjaardag of wat gaan jullie geven?
Ik vind het echt moeilijk om van alles te bedenken...heb al wel wat natuurlijk maar niet genoeg haha.
Geld kan natuurlijk ook, maar het is ook wel leuk als ze wat tastbaars krijgen vind ik zelf...
Ze krijgt sowieso al geld waar ik kleren voor haar voor ga kopen. Van ons waarschijnlijk een driewieler.
Verder heb ik: potloden, wasco, boekjes, een rugtas voor de peuterspeelzaal... en daar houd het wel op haha.
Wat hebben jullie je kindje gegeven voor zijn/haar 2e verjaardag of wat gaan jullie geven?
Ik vind het echt moeilijk om van alles te bedenken...heb al wel wat natuurlijk maar niet genoeg haha.
Geld kan natuurlijk ook, maar het is ook wel leuk als ze wat tastbaars krijgen vind ik zelf...
Ze krijgt sowieso al geld waar ik kleren voor haar voor ga kopen. Van ons waarschijnlijk een driewieler.
Verder heb ik: potloden, wasco, boekjes, een rugtas voor de peuterspeelzaal... en daar houd het wel op haha.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 2e verjaardag....wat voor cadeaus?
Yara krijgt van ons een houten garage en tractor. Voor sinterklaas heeft ze een keukentje gehad (ikea) met houten keukenspulletjes (hema).
Verder hebben we aan een aantal mensen duplo gevraagd voor haar verjaardag, daar speelt ze graag mee.
Boekjes vindt ze ook altijd leuk. En ze is helemaal gek op haar pop.
Verder hebben we aan een aantal mensen duplo gevraagd voor haar verjaardag, daar speelt ze graag mee.
Boekjes vindt ze ook altijd leuk. En ze is helemaal gek op haar pop.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
je kunt inderdaad al wat leuke knutsel-achtige dingen kopen.... inderdaad potloden, wasco, kleurboeken, klei, waterverf/vingerverf?
en inderdaad wat hierboven genoemd wordt....een keukentje, en dan kun je ook aan alle visite bijbehorende spulletjes vragen....
een leuk serviesje? (die houten van de hema is leuk!)
misschien leuke voorleesboeken? leuke cd's?...dirk scheele ofzo?
en dan niet van die kartonnen boekjes, maar bijv die vna de mol of berenjacht....?
en inderdaad wat hierboven genoemd wordt....een keukentje, en dan kun je ook aan alle visite bijbehorende spulletjes vragen....
een leuk serviesje? (die houten van de hema is leuk!)
misschien leuke voorleesboeken? leuke cd's?...dirk scheele ofzo?
en dan niet van die kartonnen boekjes, maar bijv die vna de mol of berenjacht....?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ezra heeft voor zijn tweede verjaardag een winkeltje van Haba gekregen, maar eerlijk gezegd heeft hij er tot nu toe minder mee gespeeld dan verwacht. Ze spelen nu allebei wel heel veel met het Ikea-keukentje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
N heeft een balans fiets van ons gekregen. Daarnaast van bezoek ook knutsel spulletjes, voorleesboeken, duplo, puzzels en zo'n schoonmaakwagentje met een emmertje, dweil, bezem en zwabber omdat hij graag helpt als ik aan het schoonmaken ben. Een keukentje had hij al en vind hij ook erg leuk!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
C krijgt hier een kareoke set, omdat hij heel erg met zingen bezig is en een tas voor de psz.
2 maanden terug hebben we al een little tike loopauto voor hem gekocht, maar die heeft hij al in gebruik.
M, hebben we toen hij 2 werd een tracker gegeven, met nog wat kleine dingentjes.
2 maanden terug hebben we al een little tike loopauto voor hem gekocht, maar die heeft hij al in gebruik.
M, hebben we toen hij 2 werd een tracker gegeven, met nog wat kleine dingentjes.
Gast- Gast
Jamie heeft voor zijn tweede verjaardag een trein met rails etc. van duplo gehad van ons en voor de rest van de visite ook heel veel van duplo. Van opa en oma heeft hij een fietsje met zijwieltjes gehad, alleen is die nog te groot.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Mijn zoontje was/is helemaal fan van Thomas de Trein dus hij heeft toen de rails met huisjes erbij gekregen, en nog wat treintjes en van de oma's Cars spullen. Van de overige familie en vrienden geld.
Laatst aangepast door Lindsya op di 21 dec 2010 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Wij hebben een Babyborn pop gegeven met wat losse spulletjes zoals een potje, flesje enz.
Van visite kreeg ze vooral veel knutselspulletjes en duplo, welke beide erg goed gebruikt worden!
Van visite kreeg ze vooral veel knutselspulletjes en duplo, welke beide erg goed gebruikt worden!
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ciske heeft van ons een zilveren Nijntje spaarpot gekregen. Van visite veel puzzels, een vrachtauto, megabloks piratenschip (waar hij erg blij mee is!), geld, H&M bonnen, een loopfiets (zo'n tweewieler), zo'n bakje om visjes mee te vangen en nog wat kleine dingetjes.
Gast- Gast
Een keukentje! Of een voorleesboek zoals bv. Jip & Janneke of Dikkie Dik. Boek/DVD van Nijntje. Een babypop (met kleertjes).
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft van mij, opa en oma en de ouders van mijn vriend het ikea keukentje gekregen en van andere visite ook allerlei dingen voor erbij gekregen. Daar speelt hij nu elke dag wel mee.
Verder duplo vind hij erg leuk.
Puzzels kunnen voor een 2 jarige erg leuk zijn, maar heeft mijn zoontje absoluut geen interesse in.
Bij papa heeft hij de duplo trein gekregen waar hij ook gek mee is.
Hamertje tik of houten blokken zijn ook leuk.
Een speelkleed met wegen en dan evt kleinere auto's daarbij. (ikea heeft bijv. een speelkleed)
Knutselen en vooral kleien vind mijn zoontje ook steeds leuker nu en vraagt hij geregeld om.
Succes met verzinnen verder!
Edit: zag net dat het om een meisje gaat, dan is een kleed met auto's mss minder leuk. Al kunnen meiden natuurlijk net zo goed met auto's spelen .
Verder duplo vind hij erg leuk.
Puzzels kunnen voor een 2 jarige erg leuk zijn, maar heeft mijn zoontje absoluut geen interesse in.
Bij papa heeft hij de duplo trein gekregen waar hij ook gek mee is.
Hamertje tik of houten blokken zijn ook leuk.
Een speelkleed met wegen en dan evt kleinere auto's daarbij. (ikea heeft bijv. een speelkleed)
Knutselen en vooral kleien vind mijn zoontje ook steeds leuker nu en vraagt hij geregeld om.
Succes met verzinnen verder!
Edit: zag net dat het om een meisje gaat, dan is een kleed met auto's mss minder leuk. Al kunnen meiden natuurlijk net zo goed met auto's spelen .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Een krijtschoolbord van de Ikea, een kassa-tje, schilder/tekenspullen, ze heeft ook enorm veel puzzels gehad, een stoeltje.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» Cadeaus 2e verjaardag
» Cadeaus eerste verjaardag meisje
» Ideeën nodig voor cadeaus
» Wat te vragen voor 1e verjaardag?
» Cadeaus 2e verjaardag
» Cadeaus eerste verjaardag meisje
» Ideeën nodig voor cadeaus
» Wat te vragen voor 1e verjaardag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: