Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schroefsysteem bugaboo

Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty schroefsysteem bugaboo

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 1:46

Mijn man heeft het schroefsysteem waarmee je de duwstang omloog en omlaag kan plaatsen naar zijn grootje geholpen. Hij had hem zo strak aangedraaid dat de schroef waarschijnlijk lam is gedraaid met als gevolg dat hij het nu niet meer doet. Wie heeft hier ervaring mee, op de wagen zit geen garantie meer op. Kan ik dit zelf repareren? Ik kan er helemaal niets over vinden op google.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty Re: schroefsysteem bugaboo

Bericht  duckie wo 24 aug 2011 - 1:48

ik heb hier geen ervaring mee... maar ga nu wel even onthouden dat we hier om moeten denken (man lief zou hier zoeits namelijk ook kunnen doen want hij draait hem ook vaak aardig strak) lees nog wel ff mee voor het geval dat
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty Re: schroefsysteem bugaboo

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 1:50

Je kunt naar mijn weten gewoon even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of die hem kunnen maken..... anders ff bugaboo gewoon bellen.

Ik heb paar weken geleden mijn rem laten maken... (iemand dacht dat je dat klepje gewoon omlaag moest duwen...grrrrrrrrr)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty Re: schroefsysteem bugaboo

Bericht  duckie wo 24 aug 2011 - 1:54

BeeGee schreef:Je kunt naar mijn weten gewoon even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en vragen of die hem kunnen maken..... anders ff bugaboo gewoon bellen.

Ik heb paar weken geleden mijn rem laten maken... (iemand dacht dat je dat klepje gewoon omlaag moest duwen...grrrrrrrrr)

ik heb de rem dan (nog) niet stuk maar op de een of andere manier snapt niemand hoe dat ding werkt en iedereen die er achter loopt zit er maar mee te klooien... smile
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty Re: schroefsysteem bugaboo

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:48

Niemand? Hè balen!

Ik heb gisteren contact opgenomen met bugaboo, maar helaas tot nu toe nog niets vernomen. Volgens mij werkt hun e-mail form niet, aangezien ik ook geen bevestigingsmail heb gehad van hen. Morgen ga ik ze proberen te bellen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schroefsysteem bugaboo Empty Re: schroefsysteem bugaboo

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum