Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil er even meekijken (enige haast)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil er even meekijken (enige haast) Empty Wie wil er even meekijken (enige haast)

Bericht  Kruidkoek zo 3 jun 2012 - 21:02

Ik werd net gebeld door mijn toekomstige baas, hij is met mijn contract bezig en wil graag weten welke trede van salarisschaal ik ingedeeld wil worden. Natuurlijk moet het wel realistisch zijn maar hij vraagt mij wel met een eerste inzet te komen.

Dit is de link van de coa/salarisschalen: http://www.ggznederland.nl/cao/index.php?p=138721 En ik moet kijken naar schaal 40a. De vraag is dus welke trede maar ik geloof niet dat ik het schema helemaal snap Wie wil er even meekijken (enige haast) 878948377 Helaas kan ik het ook niet vergelijken met mijn huidige salaris, ik werk nu in de gehandicapten zorg voor 21 uur per week en dat wordt veel minder betaald. Ik wil er wel graag op vooruit gaan, vooral omdat ik straks veel verder moet rijden en de overheid de reiskosten wil gaan belasten, wil ik wel voldoende overhouden.

Dus wie heeft er verstand van salaris/personeelszaken en wil/kan mij een advies geven? Alvast bedankt!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meekijken (enige haast) Empty Re: Wie wil er even meekijken (enige haast)

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 21:12

Volgens mij heeft het te maken met je jaren werkervaring. Dus die cijfers die ervoor staan, staan ongeveer gelijk aan je werkervaring.

Gast
Gast

Wie wil er even meekijken (enige haast) Empty Re: Wie wil er even meekijken (enige haast)

Bericht  Curious zo 3 jun 2012 - 21:26

Ik ken deze cao heel goed.
het is inderdaad zo dat je in een bepaalde schaal valt, in jou geval 40a.

Voor elk jaar dat je er werkt ga je 1 periodiek omhoog. (je blijft in 40a alleen je gaat 1 nummertje omhoog in schaal 40a) Het heeft dus idd met ervaring te maken.
In de ggz, of waar dan ook in de zorg wordt er meestal niet gekeken naar functioneren en wordt er bijna nooit een schaal extra gegeven omdat je 'zo je best doet/goed functioneert'. Hou daar dus rekening mee.
Eigenlijk is de mogelijkheid er bijna alleen om te onderhandelen bij een arbeidsvoorwaarden gesprek. Zorg dus dat je nu goed onderhandeld!

Voor mensen zonder of met weinig ervaring of nog geen diploma heb je ook aanloopschaal 39. Dat is ook toebehorend tot schaal 40. In jou geval, of je nu ervaring hebt of niet, zou ik daar niet op inzetten, je hebt niet voor niets te horen gekregen dat je in schaal 40 komt.
Zet liever wat hoger in, waarschijnlijk proberen ze je toch nog naar beneden te lullen.

Succes!
ALs je nog vragen hebt PM gerust.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Kruidkoek zo 3 jun 2012 - 21:33

Oh ja Chipp, dat zou heel goed kunnen, had ik nog niet bedacht Embarassed

Curious, ik ga je even een pm sturen

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Curious zo 3 jun 2012 - 21:35

Is goed!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Curious zo 3 jun 2012 - 22:04

beantwoord!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  PaarsBlauw ma 4 jun 2012 - 1:46

Heb je ook rekening gehouden met ORT en evt. nachtdiensten enzo bij het bepalen van je uurloon van je oude werk? Daar kan je beter naar kijken dan naar je uurloon oid, die ORT kunnen stiekem best veel zo veel opleveren dat je er meer aan overhoudt dan mogelijk bij je nieuwe baan smile
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: