Verkeerde verf in verpakking?
+2
TukTuk
Caro
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verkeerde verf in verpakking?
Oh oh... Ik maak me zorgen haha. Momenteel zit mijn haar in de verf en de kleur ziet er echt roder uit dan de laatste keer dat ik het verfde. Ze zouden toch geen verkeerd flesje in die verpakking hebben gestopt hè? Haha! Heb toch echt dezelfde kleur gekocht... Al twijfel ik daar nu ook weer aan... Nou: op hoop van zegen maar de komende 20 minuten!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verkeerde verf in verpakking?
Vaak ziet het er erger uit dan het wordt! Het enige wat je even kan doen is de kleur codes die op de verpakking staan, vergelijken met de flesjes waar de verf in zit/zat.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
En? Valt het mee?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik verf ook wel eens rood/oranje en die verf is altijd helder paars. Ruikt zelfs naar bosbessen. Maar het wordt toch altijd de kleur van de verpakking.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
En? Hoe is het geworden?
Mijn haar ziet er ook altijd heel rood uit als het in de verf zit. Uiteindelijk valt het dan best mee.
Mijn haar ziet er ook altijd heel rood uit als het in de verf zit. Uiteindelijk valt het dan best mee.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Nou, het is goedgekomen hoor! Het is weer mooi bruin :-). Wel blijf ik er een roodachtige gloed overheen zitten die ik dacht ik, voorheen niet had. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar wellicht dat ik de vorige keer de 6N heb gepakt en nu de 6G. Dat kan natuurlijk wel verschil uitmaken!
De dag erna is mijn haar wel altijd zo slap als een vaatdoek haha! Wel zacht, maar ook behoorlijk slap :-)
De dag erna is mijn haar wel altijd zo slap als een vaatdoek haha! Wel zacht, maar ook behoorlijk slap :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:
Oh de dag nadat ik m'n haar heb geverfd is altijd m'n best hair day Zo mooi is het dan, inderdaad ook echt heel zacht. Maar slap wordt t sowieso niet gauw bij mij.
Maar fijn dat het gelukt is met de kleur!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» VERKEERDE PIJLER, SORRY! :lol:
» Hoe lang zullen muisjes goed zijn in de verpakking?
» verkeerde diagnose?
» Verkeerde postcode
» verkeerde levering h&m
» Hoe lang zullen muisjes goed zijn in de verpakking?
» verkeerde diagnose?
» Verkeerde postcode
» verkeerde levering h&m
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: