Fototopic nr zoveel
+85
Star007
Blair
Feline
Aziraphale
ladycat
vlinder-2011
TwistedAngel
Takkie
_Femme
Happydobby
Floor
Pinklady
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Monte
Aagje!
Sweety
Printje
Rebecca
Carra
Jeanette
Tazz
_Lacey_
Middleme
GeKKiE
Puggle
studiebol
Arwyn
Guus
Gympie
Lenthe
Sorella
Travelgurly
Tania
Alex
Rumble
Bimbam
Inge
Penélope
loura
Erin
Leine
SoGood
June
Raindrop
Jerry
Krullebol
Stuiterbal
Suus
Toet
Nana
ExpressoB
Tinus
Bazinga
Poubelle
Anousch91
Discordia
Oasis
Mees
Flippin' Bitch
Snoes
Rush
Lavendel
mo-lola
mickey
Jade
Caroow
Bliss
yes1984
Sterre
Eris
Emma_
Kowalski
Lejow
Sugarfall
Ibbeltje
Barbabella
Makamba
Blond
Parisienne
slaatje
Marin
Ilargi
Zora
Shisha
89 plaatsers
Pagina 27 van 27
Pagina 27 van 27 • 1 ... 15 ... 25, 26, 27
Re: Fototopic nr zoveel
Leuk, PB!
Ik wil even m'n broertje 'showen' laatste tijd gaat 't zo goed tussen ons! Paar maanden geleden kon ik 'm niet uitstaan, de druiloor... Maar laatste weken is 't gewoon weer 't lieve ventje van vroeger, alleen dan ietsjes groter (1mtr81, met z'n 13 jaar ) Van 't weekend gingen we even 't dorp in hier, voordat we naar een feestje gingen en m'n vader besloot even te gaan wandelen, alleen ik had hakken aan! Auwch... Heeft m'n broertje me de hele tijd aan de arm gehouden, haha, stond-ie galant met z'n arm klaar en bij elke stoeprand even stil staan. Zo lief!
Hij doet vaak zó mans... maar uiteindelijk staat-ie me altijd te knuffelen als ik weg ga
(Niet quoten..)
Ik wil even m'n broertje 'showen' laatste tijd gaat 't zo goed tussen ons! Paar maanden geleden kon ik 'm niet uitstaan, de druiloor... Maar laatste weken is 't gewoon weer 't lieve ventje van vroeger, alleen dan ietsjes groter (1mtr81, met z'n 13 jaar ) Van 't weekend gingen we even 't dorp in hier, voordat we naar een feestje gingen en m'n vader besloot even te gaan wandelen, alleen ik had hakken aan! Auwch... Heeft m'n broertje me de hele tijd aan de arm gehouden, haha, stond-ie galant met z'n arm klaar en bij elke stoeprand even stil staan. Zo lief!
Hij doet vaak zó mans... maar uiteindelijk staat-ie me altijd te knuffelen als ik weg ga
(Niet quoten..)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat zijn jullie toch mooi PB en Goochem.
Leuke foto's Tris! Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie .
Leuke foto's Tris! Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat een lief leuk broertje heb je tris. Mijn broertje wil vooral ook altijd heel stoer doen maar vraagt vaak 'Ey zus mag ik ff bij jou komen wii-en?' dat vind ik dan wel weer schattig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha dat probeert-ie bij mij ook altijd! En hij noemt me echt standaard zus... Hij was een tijdje heel erg dwars, grote mond, weinig respect, echt een typische puber. Maar de laatste tijd praat hij meer en nu blijkt dat-ie 't thuis gewoon niet leuk heeft. Mijn broertje is m'n halfbroertje uit mijn vaders tweede huwelijk. Dat huwelijk is al ruim 7 jaar voorbij en zijn moeder heeft meerdere relaties gehad. Ze is ook nog een keer getrouwd geweest en na die scheiding, is mijn broertje beetje ontspoord, geloof ik. Nu blijkt hij dat hij niet echt gelukkig was, z'n moeder is amper thuis, heeft voornamelijk oog voor d'r nieuwe vriend en m'n broertje is veel alleen thuis. Op zich geen punt, maar 't jong is pas 13! Nu komt -ie vaker bij m'n vader langs en dus ook bij mij en leert-ie over z'n gevoelens te praten Heb ook besloten gewoon meer lol met 'm te maken, gek te doen, k denk dat-ie dat nodig heeft.. (Dus stonden we te dansen in de Scapino vorig weekend )
Bazinga- Ratel
Ahh tris dat is wel heel leuk, samen dansen in de scapino. Mijn broertje houdt ook echt van dat soort rare acties. Laatst zijn we samen (met baby erbij) naar de stad gereden omdat hij mij zo graag een chocomel met slagroom wou geven
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ahw lief!!
Bazinga- Ratel
Trish wat leuk! En hij is denk ik ook echt een lieverd. Fijn dat jullie weer zo goed met elkaar om gaan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha wat een schatje Tris!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ah, wat een lieve foto, Leaf!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
haha PB, was dit van de laatste keer?
ik kan het me helemaal niet meer herinneren! Was ik zo dronken? hmmm geen wonder dat ik 'migraine' kreeg dan
ik kan het me helemaal niet meer herinneren! Was ik zo dronken? hmmm geen wonder dat ik 'migraine' kreeg dan
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:haha PB, was dit van de laatste keer?
hahaha ik vraag me ineens af of ik die foto dan genomen heb .. Heb namelijk geeeen idee
Hij is trouwens wel heel leuk zeg
Gast- Gast
Pagina 27 van 27 • 1 ... 15 ... 25, 26, 27
Soortgelijke onderwerpen
» Zoveel 'gasten'!
» Zoveel poepluiers
» Klaagtopic nr. zoveel...
» Opeens zoveel minder HRA?
» Zoveel mensen online...
» Zoveel poepluiers
» Klaagtopic nr. zoveel...
» Opeens zoveel minder HRA?