Fototopic nr zoveel
+85
Star007
Blair
Feline
Aziraphale
ladycat
vlinder-2011
TwistedAngel
Takkie
_Femme
Happydobby
Floor
Pinklady
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Monte
Aagje!
Sweety
Printje
Rebecca
Carra
Jeanette
Tazz
_Lacey_
Middleme
GeKKiE
Puggle
studiebol
Arwyn
Guus
Gympie
Lenthe
Sorella
Travelgurly
Tania
Alex
Rumble
Bimbam
Inge
Penélope
loura
Erin
Leine
SoGood
June
Raindrop
Jerry
Krullebol
Stuiterbal
Suus
Toet
Nana
ExpressoB
Tinus
Bazinga
Poubelle
Anousch91
Discordia
Oasis
Mees
Flippin' Bitch
Snoes
Rush
Lavendel
mo-lola
mickey
Jade
Caroow
Bliss
yes1984
Sterre
Eris
Emma_
Kowalski
Lejow
Sugarfall
Ibbeltje
Barbabella
Makamba
Blond
Parisienne
slaatje
Marin
Ilargi
Zora
Shisha
89 plaatsers
Pagina 3 van 27
Pagina 3 van 27 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27
Re: Fototopic nr zoveel
Marin schreef:AH oke! Ik vind je echt super sportief, dat zou ik nooit kunnen
Goed joh!
.
Dank je wel. Ik durf wel een weddenschap te maken dat jij best met de vrouwentriathlon mee kan doen!
Gast- Gast
Hahaha ja als ik zou trainen misschien Ik heig me al suf al als ik drie trappen op ben gelopen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
*
Deze foto is afgelopen weekend van mij gemaakt.
Deze foto is afgelopen weekend van mij gemaakt.
Laatst aangepast door Jade op ma 4 jun 2012 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lola had spagetti door der brokken gekregen met dit als resultaat:lol:
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Mo-lola, heerlijk
Mijn haar is (voor mijn doen) kort!
*
Mijn haar is (voor mijn doen) kort!
*
Laatst aangepast door Reva op ma 4 jun 2012 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk Reva! heeee weet je waar ik je een beetje op vind lijken.. Joan, van het songfestival!
Maar ik vind jou wel veel mooier.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag de foto al voorbij komen op Facebook, wat zag je er prachtig uit Marin! De jurk staat je fantastisch!
Reva, wat heb jij mooie ogen! Wauw, echt een beetje poppenogen (dat bedoel ik positief ). Ook verder ben je een prachtige meid, je haar heeft lekker veel volume zo!
Reva, wat heb jij mooie ogen! Wauw, echt een beetje poppenogen (dat bedoel ik positief ). Ook verder ben je een prachtige meid, je haar heeft lekker veel volume zo!
Gast- Gast
+1Zusje schreef:Ik ben verliefd op Reva; die oooogen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lavendel schreef:Leuk Reva! heeee weet je waar ik je een beetje op vind lijken.. Joan, van het songfestival!
Bwahahahaha (nieuwe favo smiley) Ik vind Joan wel heel leuk, maar ik zie de gelijkenis niet geloof ik.
Thanks dames!
Gast- Gast
Jawel Reev> die vorm ogen, die wangen...die lach...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
hahah nee hoor dat hoeft niet. Je BENT Joan niet Je lijkt er alleen een beetje op
Eén van de eerste keren dat ik een foto van je zie, Reva, maar ik vind je ogen ook echt heel erg mooi!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nieuwe
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Bliss schreef:Pinkpop:
Te grappig..ik sta op twee van je foto's! Dacht toen al dat jij dat was, maar nu weet ik het dus zeker .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Haha, dat is grappig, Mees.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Marin, wat ben je mooi in die galajurk zeg! Beetje off-topic, maar ik zit te twijfelen om een jurk te bestellen bij die site waar jij deze jurk vandaan hebt, ben je er tevreden over?
Reva, grappig om een foto van jou te zien, jij ziet er heel anders uit dan ik me had voorgesteld! Ik zie de gelijkenis tussen jou en Joan Franka ook wel een beetje.
Reva, grappig om een foto van jou te zien, jij ziet er heel anders uit dan ik me had voorgesteld! Ik zie de gelijkenis tussen jou en Joan Franka ook wel een beetje.
Gast- Gast
Dacht je dat Reva meer op mij zou lijken?Zoey schreef:Marin, wat ben je mooi in die galajurk zeg! Beetje off-topic, maar ik zit te twijfelen om een jurk te bestellen bij die site waar jij deze jurk vandaan hebt, ben je er tevreden over?
Gast- Gast
Hahaha wat grappig Mees! Nu zit ik al te zoeken wie er twee x op staat
Zoey, Ja ik ben echt heel tevreden. Je moet je eigen maten opmeten, en dan maken ze 'm op maat voor je. Hij was er echt heel snel, binnen twee weken al, helemaal uit China. En niet duur, 127 dollar incl verzenden. Het enige is dat je, zoals je misschien wel gelezen had in het desbetreffende topic, hij er niet helemaal uit zag zoals op het plaatje en dat ie daarom niet echt mooi stond. Maar heb 'm toen nog even naar de naaister gebracht en daarna zat ie echt heel mooi. Hij sloot ook perfect aan. Dus ja, m'n uiteindelijke oordeel is dat ik erg tevreden ben. Veel complimentjes over gekregen ook. De website is www.jenjenhouse.com mocht je geinteresseerd zijn.
Zoey, Ja ik ben echt heel tevreden. Je moet je eigen maten opmeten, en dan maken ze 'm op maat voor je. Hij was er echt heel snel, binnen twee weken al, helemaal uit China. En niet duur, 127 dollar incl verzenden. Het enige is dat je, zoals je misschien wel gelezen had in het desbetreffende topic, hij er niet helemaal uit zag zoals op het plaatje en dat ie daarom niet echt mooi stond. Maar heb 'm toen nog even naar de naaister gebracht en daarna zat ie echt heel mooi. Hij sloot ook perfect aan. Dus ja, m'n uiteindelijke oordeel is dat ik erg tevreden ben. Veel complimentjes over gekregen ook. De website is www.jenjenhouse.com mocht je geinteresseerd zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
haha Marin ik zat ook al te zoeken
edit: gevonden denk ik! Die met het hoedje? 1x klein stukje te zien achter hoofd van Bliss en 1x rechts als ik het goed heb
edit: gevonden denk ik! Die met het hoedje? 1x klein stukje te zien achter hoofd van Bliss en 1x rechts als ik het goed heb
Ik zeg hoedje..
Inderdaad dus Ibbeltje.
Inderdaad dus Ibbeltje.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Haha Marin, ik had de website al heel uitgebreid bekeken toen jij hulp vroeg bij het kiezen van de kleuren voor deze jurk! Fijn dat je zo tevreden was!
Mevrouw, ik neem aan dat jouw avatar geen foto van jou is dus ik weet niet hoe je eruit ziet.. Dus nee, dat dacht ik niet.
Mevrouw, ik neem aan dat jouw avatar geen foto van jou is dus ik weet niet hoe je eruit ziet.. Dus nee, dat dacht ik niet.
Gast- Gast
Wat grappig, Mees!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 3 van 27 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» Zoveel 'gasten'!
» Zoveel poepluiers
» Klaagtopic nr. zoveel...