Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekjes?

+2
Floor
Jade
6 plaatsers

Ga naar beneden

Boekjes?  Empty Boekjes?

Bericht  Jade vr 1 jun 2012 - 2:43

Mijn vriendin heeft een baby van bijna 5 maanden. Nu gaan we morgen op visite en wil ik graag een kleinigheidje meenemen. Ik dacht aan de boekjes van Nijntje.

Hij is nu natuurlijk nog te klein om te lezen, dus vraag ik mij af of dit wel een leuk cadeau is.

Vonden jullie het leuk om boekjes te krijgen? Of waren andere dingen leuker? En vond je dan de kartonnen/plastic boekjes het leukst, of een voorleesboekje?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boekjes?  Empty Re: Boekjes?

Bericht  Floor vr 1 jun 2012 - 2:50

Wij hebben best veel boekjes gekregen, echte voorleesboeken maar ook boekjes van karton, die boekjes kan ik nu samen met hem 'lezen' (echt blaadjes scheurt hij direct kapot en eet hij op Wink ). Ik vond boekjes leuk om te krijgen, maakt me niet uit welke.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  duckie vr 1 jun 2012 - 2:52

ik heb van difrax een klein badboekje gekregen van nijntje is ook erg leuk... kun je gewoon lezen maar dus ook evt mee in bad, verder zijn kartonnen boekjes vaak fijner omdat met papier de bladzijdes gauw kapot gescheurt worden (hier tenminste wel) plastic kunnen ze vaak nog in de mond stoppen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  studiebol vr 1 jun 2012 - 3:05

Ik vond boekjes ook heel erg leuk om te krijgen.

Misschien kan je een boekje doen waar ze uit kunnen voorlezen, zoiets als Nijntje en misschien kan je er dan een knisperboekje bij doen, daar heeft het kindje al best snel wat aan. Maar ja dat is ook afhankelijk van je budget.

Sorry ik las niet helemaal goed, je gaat niet op kraambezoek maar gewoon op bezoek... Nou dan zou ik idd voor een kartonnen boekje gaan, of zo'n boekje wat ook in bad kan. Altijd leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade vr 1 jun 2012 - 3:11

studiebol schreef:Ik vond boekjes ook heel erg leuk om te krijgen.

Misschien kan je een boekje doen waar ze uit kunnen voorlezen, zoiets als Nijntje en misschien kan je er dan een knisperboekje bij doen, daar heeft het kindje al best snel wat aan. Maar ja dat is ook afhankelijk van je budget.

Sorry ik las niet helemaal goed, je gaat niet op kraambezoek maar gewoon op bezoek... Nou dan zou ik idd voor een kartonnen boekje gaan, of zo'n boekje wat ook in bad kan. Altijd leuk!

Haha, het is inderdaad geen kraambezoek! Ik vind het gewoon leuk om iets kleins mee te brengen. Ik ga eens kijken wat er allemaal te krijgen is!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  moepie vr 1 jun 2012 - 3:52

hartstikke leuk! Boekjes van Nijntje zijn erg leuk hoor. Hij heeft er nu nog niet veel aan, maar als kindjes wat meer geïnteresseerd raken in lezen dan zijn nijntje boekjes erg leuk en niet te moeilijk.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade vr 1 jun 2012 - 4:07

Ik ben even snel het dorp in gefietst en ze hadden geen nijntje boekjes Evil or Very Mad.

Ik heb dus nu een kartonnen boekje van Kikker en Eend (max velthuis) gekocht. De volgende keer ga ik wel even de stad in voor Nijntje boekjes Laughing. Het blijft altijd leuk om baby- en kinder spulletjes te halen Embarassed.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 4:08

Jade schreef:Ik heb dus nu een kartonnen boekje van Kikker en Eend (max velthuis) gekocht.
Mochtie niet in de smaak vallen, stuur dan maar naar mij op hoor! Boekjes?  3079029344 I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Jade vr 1 jun 2012 - 4:12

Filoria schreef:
Jade schreef:Ik heb dus nu een kartonnen boekje van Kikker en Eend (max velthuis) gekocht.
Mochtie niet in de smaak vallen, stuur dan maar naar mij op hoor! Boekjes?  3079029344 I love you

haha, dan zal ik zeker aan je denken!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud