bieb boekjes.....
+6
loesje
PiP
Coco
Susan
woezel
duckie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
bieb boekjes.....
vanaf wanneer werd jullie kindje lid van de bieb?
A is dol op boekjes maar stopt ze nog wel eens in de mond en sommige boekjes vind ze zo leuk dat ze het niet echt overleven zeg maar maar hoe gaat dat bij jullie met biebboekjes?
A is dol op boekjes maar stopt ze nog wel eens in de mond en sommige boekjes vind ze zo leuk dat ze het niet echt overleven zeg maar maar hoe gaat dat bij jullie met biebboekjes?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: bieb boekjes.....
Bij M deed ik eerst een boekje bij mij op de pas. Die heeft denk sinds hij 4 is een eigen pas. C toen ook een pas gedaan, maar die gebruik ik nog niet. Moet zeggen dat ik er nog weinig boeken haal voor hun. Ze hebben thuis genoeg en je moet er anders zo op letten
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ze zijn sinds oktober lid van de bibliotheek, daarvoor haalde ik wel eens iets op mijn eigen kaart, maar niet zo heel vaak. Ezra heeft nog wel eens de neiging om in zijn enthousiasme bladzijden uit boeken te scheuren. Dat vind ik met hun eigen boeken al vervelend genoeg, maar met bibliotheekboeken nog meer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij kregen direct een maand na hun geboorte al biebpasjes toegestuurd maar ben er nog niet geweest. Daarvoor moeten ze eerst met enig fatsoen met boekjes
omgaan. Nu liggen ze binnen een paar tellen al uit elkaar.
omgaan. Nu liggen ze binnen een paar tellen al uit elkaar.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Toen ze een half jaar was volgens mij al, voor de afwisseling. Niet vaak hoor.
En afgelopen zomer heb ik ook 3 boekjes gehaald voor in de auto.
Ze was helemaal blij als ik elke keer weer wat nieuws uit mijn tas toverde!
Ze vind het ook geweldig om mee te gaan. ze gaat dan heerlijk op een poef zitten en een boekje lezen.
Ik kan vandaag wel weer eens gaan!
Hier kregen we trouwens al vrij snel een brief van de bieb dat we een gratis pasje konden halen.
We kregen toen ook een koffertje met een cd erbij.
En afgelopen zomer heb ik ook 3 boekjes gehaald voor in de auto.
Ze was helemaal blij als ik elke keer weer wat nieuws uit mijn tas toverde!
Ze vind het ook geweldig om mee te gaan. ze gaat dan heerlijk op een poef zitten en een boekje lezen.
Ik kan vandaag wel weer eens gaan!
Hier kregen we trouwens al vrij snel een brief van de bieb dat we een gratis pasje konden halen.
We kregen toen ook een koffertje met een cd erbij.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
a is lid van de bieb maar ik vind de boekje daar nog niet geschikt voor hem en hij vind er niks aan. a houd van boekjes waarbij hij iets moet doen en laten ze die nou net voor heel weinig geld bij de action verkopen en die vind hij geweldig
oja gonnie&vriendjes zoek en vind van olivier dunrea is echt een aanrader! geweldig boek.
oja gonnie&vriendjes zoek en vind van olivier dunrea is echt een aanrader! geweldig boek.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hier hebben ze echt babyboekjes, dus die kartonnen, stoffen en ook badboekjes.
Alles ziet er ook echt perfect ook, er zal wel weinig gebruik van gemaakt worden.
Alles ziet er ook echt perfect ook, er zal wel weinig gebruik van gemaakt worden.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij toen M. anderhalf was werd hij lid van de bieb. Of nog iets later, weet het niet precies meer..
Gast- Gast
loesje schreef:a is lid van de bieb maar ik vind de boekje daar nog niet geschikt voor hem en hij vind er niks aan. a houd van boekjes waarbij hij iets moet doen en laten ze die nou net voor heel weinig geld bij de action verkopen en die vind hij geweldig
jaaaa die van gonnie en vriendjes is echt heel leuk idd ze heeft hem oor haar verjaardag gehad en dat boek pakt ze dus ook elke keer weer, met als gevolg dat er al wat vogeltjes en kipjes gesneuveld zijn
ik heb idd ook vlak na de geboorte al een brief gehad dus wil binnenkort hier tpch maar eens gaan kijken voor dr,.. Denmk dat ik dan zelf ook maar weer lid ga worden
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
M. is ook lid maar ben nog niet geweest om te kijken voor hem.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ons zoontje is sinds kort lid van de bieb, ben er nu 2 keer geweest om boekjes uit te zoeken.
We lezen de boekjes samen of hij leest ze alleen in bij zijn van mij en daarna leg ik ze weg, zo kan hij ze niet kapot maken, al doet hij best voorzichtig met de boekjes.
We lezen de boekjes samen of hij leest ze alleen in bij zijn van mij en daarna leg ik ze weg, zo kan hij ze niet kapot maken, al doet hij best voorzichtig met de boekjes.
Gast- Gast
onze dochter was werd geloof ik vlak voor haar eerste verjaardag lid. De babyboekjes vind ik in onze bieb niet zoveel soeps, dus wij komen er (nog) niet zo vaak.
Gast- Gast
Toevallig heb ik T. afgelopen maandag lid gemaakt van de bieb. Kreeg een heel leuk gratis koffertje cadeau met een stoffen boekje van kikker en een boekje met cd met kinderliedjes en tekst. Ik heb er nog geen boekjes geleend omdat ik net 5min voor sluitingstijd binnen kwam maar wil as. maandag wel even kijken. Ze hebben er veel van die stoffen boekjes die T. niet kan slopen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
t. is al lid van de bieb, dit is gratis tot 13jaar en wij kregen dan een startleespakket mee.
wij kunnen nu dus al boekjes halen (doen we nog niet) en die worden altijd gewassen/schoongemaakt als ze terug komen, dus over het in de mond stoppen hoef je je geen zorgen te maken, eventueel kun je ze zelf nog schoonmaken als je dat prettiger vindt..
wij kunnen nu dus al boekjes halen (doen we nog niet) en die worden altijd gewassen/schoongemaakt als ze terug komen, dus over het in de mond stoppen hoef je je geen zorgen te maken, eventueel kun je ze zelf nog schoonmaken als je dat prettiger vindt..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hier idem. L. is sinds dat hij paar weken/maanden was lid. Kregen een brief van de gemeente. Rondleiding gekregen en hij kreeg een koffertje mee met een cd + boekje erin geloof ik.
Wij lenen nog niets voor L. Gaan we wel doen wanneer we echt voor gaan lezen. Hij heeft nu nog 10 boekjes in de kast staan, dus voorlopig nog wel even genoeg thuis. Zelf heb ik wel een abbonnement, en haal om de week nieuwe boeken/tijdschriften. Kan natuurlijk alles op zijn gratis abbonnement doen, maar denk dat ze op den duur wel denken.......wat moet een peuter met Thrillers en Quest tijdschriften
Wij lenen nog niets voor L. Gaan we wel doen wanneer we echt voor gaan lezen. Hij heeft nu nog 10 boekjes in de kast staan, dus voorlopig nog wel even genoeg thuis. Zelf heb ik wel een abbonnement, en haal om de week nieuwe boeken/tijdschriften. Kan natuurlijk alles op zijn gratis abbonnement doen, maar denk dat ze op den duur wel denken.......wat moet een peuter met Thrillers en Quest tijdschriften
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Komen jullie vaak in de bieb?
» Boekjes?
» leuke boekjes....
» Leuke boekjes voor een driejarige
» 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.
» Boekjes?
» leuke boekjes....
» Leuke boekjes voor een driejarige
» 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: