Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:58

.. bij de winkel krijg je dan direct je geld terug? Of moet je het dan eerst retourneren en krijg je het daarna terug gestort?

groetjes Ise

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Re: Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 4:03


Ik kreeg mn geld terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Re: Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 4:05

Je krijgt je geld terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Re: Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 4:05

Dank u

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Re: Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Makamba do 31 mei 2012 - 7:56

Dat vroeg ik me eerder vanavond ook al af, fijn dat ik het antwoord hier nu zie staan! Handig, dit forum.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d.. Empty Re: Als je een webshop bestelling retourneert bij de v&d..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum