waar kijk jij naar uit?
+30
RYW
SarahKey
Monte
Middleme
Jade
Benthe
Kowalski
Ibbeltje
Sarah1985
Curious
sanne-84
Kreeftje
Snoes
M@niek
Linnie1985
SnowWhite
Jasmine
Yaelynn
Yumi
Blond
Sterre
Oasis
Stuiterbal
Arwyn
Mida4you
Gympie
Rush
Marin
Krullebol
Lejow
34 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: waar kijk jij naar uit?
Linnie1985 schreef:Youandi schreef:Linnie1985 schreef:Naar de eerste echo en gesprek met de VK op 21 juni!
Ooooh Linnie, is het zo ver? Ik volgde je steeds al wat, maar had dit niet mee gekregen!! Gefeliciteerd!!
Thnx, ik testte gisteren positief. Huilen en ik kon amper een foto maken zo erg trilde ik hahaha.
Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Snoes schreef:Ja, ik ben het nu gewoon echt zat. Eergisteren barstte ik gewoon in huilen uit omdat het huis zo'n rommel was en ik niet wist waar ik moest beginnen met opruimen (hormonen he ). Die hele renovatiewerken beginnen me nu toch wel op te breken, dus echt chapeau voor jou hoor!Charlie schreef:Snoes schreef:Ik kijk uit naar half juli, dan zijn onze renovatiewerken (hopelijk) klaar en kunnen we eindelijk weer normaal leven.
oooh dat is zo vervelend, zeker als je zwanger bent. Hier waren het de eerste weken ook echt PUIN.
volgens mij hoef je nog niet eens zwanger te zijn om te huilen met een verbouwing;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Linnie1985 schreef:Youandi schreef:Linnie1985 schreef:Naar de eerste echo en gesprek met de VK op 21 juni!
Ooooh Linnie, is het zo ver? Ik volgde je steeds al wat, maar had dit niet mee gekregen!! Gefeliciteerd!!
Thnx, ik testte gisteren positief. Huilen en ik kon amper een foto maken zo erg trilde ik hahaha.
Gefeliciteerd!
Thnx meiden
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
sanne-84 schreef:Snoes schreef:Ja, ik ben het nu gewoon echt zat. Eergisteren barstte ik gewoon in huilen uit omdat het huis zo'n rommel was en ik niet wist waar ik moest beginnen met opruimen (hormonen he ). Die hele renovatiewerken beginnen me nu toch wel op te breken, dus echt chapeau voor jou hoor!Charlie schreef:Snoes schreef:Ik kijk uit naar half juli, dan zijn onze renovatiewerken (hopelijk) klaar en kunnen we eindelijk weer normaal leven.
oooh dat is zo vervelend, zeker als je zwanger bent. Hier waren het de eerste weken ook echt PUIN.
volgens mij hoef je nog niet eens zwanger te zijn om te huilen met een verbouwing;)
Nee inderdaad, het is gewoon altijd vreselijk!
Gast- Gast
Hier lag ook echt alles onder een laag stof, vreselijk. Zelfs de kamers waar we niet eens kwamen, waren helemaal onder het stof. Ik heb gelukkig geen zware/moeilijke zwangerschap, dat had jij wel he. Dat scheelt denk ik ook wel. Ik weet dat ik nog zo'n 5/6 weekjes moet doorbijten en dat we er dan vanaf zijn, maar soms wordt het me gewoon echt allemaal teveel.Charlie schreef:
Oh ik heb ook zo veel gehuild. ALLES lag hier gewoon onder een dikke laag stof, elke kamer, zelfs alle kleding. En dat voor een astmatische zwangere! Ik ben op een gegeven moment bij mijn ouders gaan logeren, kan jij dat niet doen?
Al mag ik me gelukkig prijzen met (schoon)ouders die nu en dan ons hele huis mee poetsen om het toch maar eventjes proper te hebben .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik kijk uit naar mijn vakantie over 3,5 week!
En naar ons weekendje weg met z'n tweetjes begin Oktober
En naar ons weekendje weg met z'n tweetjes begin Oktober
Gast- Gast
knuffel snoes , weet hoe zwaar het kan zijn! Laat staan als je zwanger bent!
Ik kijk uit naar het klaar zijn van de tuin en de kelder, waarna alles picobello is hier thuis!
Ik kijk uit naar het klaar zijn van de tuin en de kelder, waarna alles picobello is hier thuis!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik kijk uit
2 juni naar de arena voetbal NL elftal
3 juni verjaardags feest van mij
7 juni jarig
9 juni verjaardagsfeest vriend. Plus EK voetbal kijken
29 juni concert roxette
En de bouwvak. Helaas gaan we niet op vakantie. Maar we gaan wel de woonkamer veranderen alles verven. En eindelijk een nieuwe vloer
2 juni naar de arena voetbal NL elftal
3 juni verjaardags feest van mij
7 juni jarig
9 juni verjaardagsfeest vriend. Plus EK voetbal kijken
29 juni concert roxette
En de bouwvak. Helaas gaan we niet op vakantie. Maar we gaan wel de woonkamer veranderen alles verven. En eindelijk een nieuwe vloer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
2 Juni / Lekker dagje met mijn ouders en vriend, en uit eten
6 Juni / Dagje met vriendinnen. We gaan Rotterdam Alexander leegkopen, bijkletsen, uit eten, film kijken.. heerlijke dag!
16 Juni / High tea met familie omdat mijn oom & tante 30 jaar getrouwd zijn.
En nog wel meer dingen op de planning, maar nog geen specifieke datum voor!
6 Juni / Dagje met vriendinnen. We gaan Rotterdam Alexander leegkopen, bijkletsen, uit eten, film kijken.. heerlijke dag!
16 Juni / High tea met familie omdat mijn oom & tante 30 jaar getrouwd zijn.
En nog wel meer dingen op de planning, maar nog geen specifieke datum voor!
Gast- Gast
naar 15.30 vandaag > mijn nichtje gaan zien
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:naar 15.30 vandaag > mijn nichtje gaan zien
Oooo geniet ervan! Lekker knuffelen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dank je Kowalski en ik hoop dat dat kan ja
Naar de dag dat ik mijn scriptie eindelijk af heb en ingeleverd is. En dan natuurlijk ook een goed cijfer op krijg. Ik ben er inmiddels al zo lang mee bezig en ben het zo beu dat het allemaal zo moeizaam gaat. Volgens mij valt er echt een last van mijn schouders als dit achter de rug is.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Oeh, inmiddels kijk ik ook uit naar onze vakantie! Ik heb net een spotgoedkope vakantie naar Duitsland geboekt voor 6 dagen in juli!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oeh, inmiddels kijk ik ook uit naar onze vakantie! Ik heb net een spotgoedkope vakantie naar Duitsland geboekt voor 6 dagen in juli!
Oh leuk!! Waar ergens Duitsland? En hotel ?
Oh Snoes; Duitsland is zo leuk!
Ik kijk ook uit naar de vakantie met mijn vriend. Zoals het er nu uitziet gaan we roadtrippen naar Slovenië. Verder kijk ik ook wel uit naar het moment dat hij er vooruit gaat komen dat hij een vriendin heeft. Ik vind het doodeng en spannend maar hoop dat het allemaal meevalt. Ennn ik ga zo boeken voor een weekend naar mijn nichten in Engeland. Daar kijk ik natuurlijk ook al naar uit . Voor alle dingen moet ik helaas nog even wachten. Zal augustus/ september worden.
Ik kijk ook uit naar de vakantie met mijn vriend. Zoals het er nu uitziet gaan we roadtrippen naar Slovenië. Verder kijk ik ook wel uit naar het moment dat hij er vooruit gaat komen dat hij een vriendin heeft. Ik vind het doodeng en spannend maar hoop dat het allemaal meevalt. Ennn ik ga zo boeken voor een weekend naar mijn nichten in Engeland. Daar kijk ik natuurlijk ook al naar uit . Voor alle dingen moet ik helaas nog even wachten. Zal augustus/ september worden.
Gast- Gast
Ik kijk ontzettend uit naar het moment dat ons huis af is en mijn vriend en ik daar heerlijk samen kunnen gaan wonen! Ik ben daar echt ontzettend aan toe!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Naar vrijdag om 19.30/ 20.00 > dan zit mijn 'laatste' werkdag er op voor een weekje vrij
Zaterdag: meeting weer met de Eindhovengirls
Volgende week donderdag: Knuffelen met zoontje van oud-collega en bijkletsen met die oud-collega.
En misschien nog ergens een keer mijn nichtje zien, als het ze dan uitkomt nog een keer haha
Zaterdag: meeting weer met de Eindhovengirls
Volgende week donderdag: Knuffelen met zoontje van oud-collega en bijkletsen met die oud-collega.
En misschien nog ergens een keer mijn nichtje zien, als het ze dan uitkomt nog een keer haha
- 7 juni: hopelijkeen go naar mn eindgespreken kennismakingsgesprek bij stichting voor invalpoule
- 14 juni: hopelijk eindgesprek!
- 5 juli: diplomauitreiking!
- half augustus: op vakantie!
-eind september: starten met selectie luchtverkeersleiding!
- ?? Samenwonen met vriend
- 14 juni: hopelijk eindgesprek!
- 5 juli: diplomauitreiking!
- half augustus: op vakantie!
-eind september: starten met selectie luchtverkeersleiding!
- ?? Samenwonen met vriend
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zondag: met een vriendin een gezellig avondje uit.
9 juni: overdag gezellig met een vriendin bijkletsen en die avond voetbal kijken(NL elftal)
Juni/juli: EK, heb ik echt heel veel zin in. Vind het altijd een super leuke sfeer hebben
12 juli: vakantie naar Italië
Augustus: als ik nog geen baan heb, langs bij ouders in vakantiehuisje in Oostenrijk. En anders kijk ik uit naar mijn baan.
9 juni: overdag gezellig met een vriendin bijkletsen en die avond voetbal kijken(NL elftal)
Juni/juli: EK, heb ik echt heel veel zin in. Vind het altijd een super leuke sfeer hebben
12 juli: vakantie naar Italië
Augustus: als ik nog geen baan heb, langs bij ouders in vakantiehuisje in Oostenrijk. En anders kijk ik uit naar mijn baan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
We gaan naar Bielefeld! En inderdaad naar een hotel, inclusief ontbijt!Ibbeltje schreef:Snoes schreef:Oeh, inmiddels kijk ik ook uit naar onze vakantie! Ik heb net een spotgoedkope vakantie naar Duitsland geboekt voor 6 dagen in juli!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind Duitsland ook érg leuk. Dat is meestal ook onze bestemming als we een weekendje weg gaan!Zusje schreef:Oh Snoes; Duitsland is zo leuk!
Wat leuk trouwens, jullie vakantieplannen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:We gaan naar Bielefeld! En inderdaad naar een hotel, inclusief ontbijt!Ibbeltje schreef:Snoes schreef:Oeh, inmiddels kijk ik ook uit naar onze vakantie! Ik heb net een spotgoedkope vakantie naar Duitsland geboekt voor 6 dagen in juli!
Ken het verder niet, maar wel lekker er even tussen uit
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit?