Vreemd... Ipad dingetje
+3
Marin
_Lacey_
Pompoen
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vreemd... Ipad dingetje
Als ik op t forum iets wil posten en ik druk op een smiley in dat balkje aan de zijkant dan kan ik daarna niet meer verder typen! Pas als ik het plasts en op edit druk kan ik weer iets doen. Hebben jullie dat ook?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vreemd... Ipad dingetje
Ja, ik heb dat ook op mijn iPad.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb dat ook, maar ik duw dan op 'toetsenbordje uit beeld knop' en dan kan ik weer typen.
Gast- Gast
Klopt heb ik ook op m'n iPhone. Ik druk dan altijd even op Gereed en dan weer in het typeveld en dan doet ie t weer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ah ok!
Test! Ja 't werkt!
Test! Ja 't werkt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb het ook. Echt heel irritant! Plaatjes posten lukt me ook niet op de iPad. Jullie wel?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik heb het ook. Echt heel irritant! Plaatjes posten lukt me ook niet op de iPad. Jullie wel?
Photobucket App en de IMG code kopieren en plakken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Razz_ schreef:Ik heb het ook. Echt heel irritant! Plaatjes posten lukt me ook niet op de iPad. Jullie wel?
Jawel, de link van t gekopieerde plaatje eerst in een adresbalk plakken en dat dan selecteren en knippen.
Gast- Gast
Nu er toch een oplossing is gevonden gebruik ik dit topic even voor een iPad-vraag. Kunnen jullie films op je iPad zetten? Dus gewoon downloaden en erop zetten?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Is goed hoor, wie weer steek ik er nog wat van op!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, dat werkt! Bedankt!PrinsesBo schreef:Ik heb dat ook, maar ik duw dan op 'toetsenbordje uit beeld knop' en dan kan ik weer typen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Marin schreef:Razz_ schreef:Ik heb het ook. Echt heel irritant! Plaatjes posten lukt me ook niet op de iPad. Jullie wel?
Photobucket App en de IMG code kopieren en plakken.
Werkt goed!
Ik heb ook het smileyprobleem, maar ik hou teveel van mijn Ipad om het lastig te vinden
Gast- Gast
Parisienne schreef:Nu er toch een oplossing is gevonden gebruik ik dit topic even voor een iPad-vraag. Kunnen jullie films op je iPad zetten? Dus gewoon downloaden en erop zetten?
Een film is me nog niet gelukt, wel meerdere series. Opletten dat ze conventeerd in een bestand wat voor Apple te lezen is, zoals MP4. Ik had een aantal series die een andere bestandsnaam, en dan lukt het niet.
Maar een film is me dus nog niet gelukt... (terwijl ik zat GB heb).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Het is mij wel eens gelukt om een film erop te zetten. Of mijn ex-man deed dat toen voor mij.. In ieder geval: het is ooit gelukt. Ik weet alleen niet meer hoe!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Had het niet meer meegekregen, maar mag ik concluderen dat je topic met redenen om géén iPad te kopen niet geholpen heeft
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Had het niet meer meegekregen, maar mag ik concluderen dat je topic met redenen om géén iPad te kopen niet geholpen heeft
Ehm, ik ben bang dat je dat inderdaad kunt concluderen .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: