persoonlijk profiel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
persoonlijk profiel
Ik probeer een kort stukje 'profiel' voor mijn cv te schrijven, maar ben er niet zo goed in.
Ik heb termen als: hardwerkend, snel nieuwe dingen leren, werken in educatie, anderen iets leren, snel vertaalslag maken naar praktische oplossing, met name op digitaal gebied.
Maar hoe zet je dat een beetje aantrekkelijk neer? Ik heb een hekel aan het ik ... en ik kan goed.... en ik kan ook nog....
Iemand een idee?
Ik heb termen als: hardwerkend, snel nieuwe dingen leren, werken in educatie, anderen iets leren, snel vertaalslag maken naar praktische oplossing, met name op digitaal gebied.
Maar hoe zet je dat een beetje aantrekkelijk neer? Ik heb een hekel aan het ik ... en ik kan goed.... en ik kan ook nog....
Iemand een idee?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: persoonlijk profiel
Je competenties zou ik in steekwoorden bij je CV zetten en geen verhaaltje erbij. Dit wordt vaak toch niet gelezen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Nou daar lees ik dus tegengestelde berichten over. Ik had er nooit in. Maar toch lees ik dat men vaker je brief niet leest, maar je cv en dat het eerst stukje aantrekkelijk moet zijn om verder te lezen. Ik ga nu alleen mijn cv naar iemand sturen (zonder brief), dus ik dacht misschien wel handig om erbij te doen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
O, wat apart. Nog nooit van gehoord. Maar anders zou ik bij je algemene gegevens een kopje : 'kwaliteiten' neerzetten en daar dan jouw kwaliteiten. Hardwerken,leergierig... In ieder geval geen verhaal, want dan kun je beter brief schrijven
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Snel een vraag: Profiel op je cv??!!
» welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?
» ik zoek een liedje (persoonlijk)
» Persoonlijk langsgaan i.p.v brief schrijven?
» faceboek; profiel of pagina voor je club
» welk profiel heb je gekozen op de middelbare school?
» ik zoek een liedje (persoonlijk)
» Persoonlijk langsgaan i.p.v brief schrijven?
» faceboek; profiel of pagina voor je club
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: