Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik dit op de verzekering halen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Bubbelicious ma 28 mei 2012 - 20:14

Misschien weten jullie dit? Gisteren heb ik mijn ipod touch laten vallen op de grond, met het gevolg dat mn scherm volledig gebarsten is Sad Nu is het 'probleem' dat ik hem gratis heb gekregen bij het overstappen naar een andere zorgverzekering. Feit blijft dat hij nieuw 379,- waard is, dus ik vind het te duur om een nieuwe te kopen. Maar ik heb dus geen bon, en heb hem zelf niet gekocht. Kan ik dan toch een melding maken? Ik heb mijn verzekering al gemaild, maar misschien is hier iemand die hier verstand van heeft?
Dank alvast!!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Atelier Madame ma 28 mei 2012 - 20:37

Als eerste: welke verzekering bedoel je? Je aansprakelijkheidsverzekering (WA) kun je alleen raadplegen als je schade bij andere hebt veroorzaakt. Of iemand anders de schade bij jou heeft toegebracht (jouw spullen). Maar soms kun je een verzekering afsluiten dat al je producten verzekerd zijn, ook bijvoorbeeld bij diefstal en vallen.

Soms heb je ook specifieke verzekeringen die je bij een product afsluit, dan kan valschade of diefstal ook verzekerd worden. Maar die had je dan apart moeten afsluiten bij de aanschaf. Het feit dat je geen bon hebt maar denk ik niet zo uit, je hebt vast wel een bewijs bij het afsluiten van je verzekering gehad dat je daadewerkelijk een ipod hebt ontvangen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Bubbelicious ma 28 mei 2012 - 23:56

Ik ben voor alles en nog wat verzekerd, ik dacht dit onder inboedel zou kunnen vallen? Ik heb geen specifieke verzekering voor de ipod an sich. Wel voor mn laptop enzo. Maar dat is alleen geldig daarvoor denk ik
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Atelier Madame ma 28 mei 2012 - 23:58

Meestal is een inboedelverzekering toch echt voor schade van buitenaf zoals inbraken en brand? Of als er bijvoorbeeld een waterleiding is gesprongen en je laminaat omhoog is gekomen. Of je daarvoor een kapotte ipod die je nota bene zelf hebt laten vallen ook kunt declareren, lijkt me sterk. Je zou nog wel even kunnen controleren of je laptopverzekering niet toevallig ook andere apparaten dekt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Penny Blossom di 29 mei 2012 - 0:01

Je kan het allicht proberen. Ik heb ooit een keer een kop thee over mij laptop laten vallen. Dit is ook allemaal vergoed toen. Welke verzekering ik daarvoor aangesproken heb, geen idee..
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Bubbelicious di 29 mei 2012 - 0:17

Ach ja, het is gewoon stom. Ik wacht even af tot ze reageren, en anders heb ik gewoon pech. Wel zonde Mad
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik dit op de verzekering halen? Empty Re: Kan ik dit op de verzekering halen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum