Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

+23
Jeanette
Bliss
Ella
TukTuk
Bacio
Discordia
Twellie
Pompoen
Zwerver
Tania
Poubelle
Floor
Lejow
Joli86
Puggle
Makamba
Mamsie
Gizmo
Mizz_S
Beachgirl
Leine
Rovine
Ilargi
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 Empty Re: Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:45

Het brokje (haha, Pixie!) vind ik eigenlijk juist teveel bedekken, terwijl jij juist prachtig bent.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 Empty Re: Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

Bericht  Floor vr 1 jun 2012 - 8:50

Ik vind hem erg leuk staan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle vr 1 jun 2012 - 8:50

Pippa schreef:Het brokje (haha, Pixie!) vind ik eigenlijk juist teveel bedekken, terwijl jij juist prachtig bent.

Das net zo'n woord als de trurk (trui/ jurk) :P
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Zwerver vr 1 jun 2012 - 8:57

Tania schreef:
Leine schreef:Jij ziet er heel goed uit, dat meen ik echt!

Ik vind alleen de bikini je figuur geen recht doen..

+1
Mee eens.

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:59

Ik vind hem wel leuk. Maar niet zo leuk als dat ik jou, je figuur en je kledingstijl vind!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:09

Minneke, echt, ik had een gerimpeld hangbuikje verwacht (ook niks mis mee, je hebt 2 kinderen gekregen!), maar dat heb je bij lange na niet en je bent hartstikke mooi!

Ik vind deze bikini een beetje cheerleader-achtig ogen. Ik denk dat een 'normale' bikini je mooier staat. Er zijn ook wel andere bikini's met wat hogere broekjes, en dan bedoel ik niet van die ultra hoge, zoals Punk'd (met alle respect) postte, want volgens mij kun je wel meer huid laten zien! En dat meen ik!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:19

Ik zou nog even verder kijken naar andere bikini's. Volgens mij kun jij er een stuk leuker uitzien dan nu met deze bikini het geval is smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:21

Je hebt een prachtig figuur. Ik denk dat je jezelf echt te kort doet met deze bikini!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:23

Hmm, niet echt de reacties waar ik op hoopte Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 394967

Tis ook zo moeilijk... Ik vind het wel prettig dat het wat bedekt is. Op deze foto zie je natuurlijk ook niet goed hoe mijn buik er van dichtbij uitziet.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 1 jun 2012 - 9:28

Weet je, iedereen heeft wel iets, jij hebt een rimpelbuikje waar twee kiddo's uit zijn gekomen. Ik ben te dik (nou ja steeds minder), heb striea op mijn heupen en heb littekens op mijn been. Ik vind het ook niet mooi, maar vind dat me er voor schamen zo zinloos is. Ik háát zo'n natte lap stof om mijn lijf dus draag ik lekker een bikini.
't hoort gewoon bij jouw verhaal, je zou dat niet hoeven verstoppen! Natuurlijk moet je je er niet diep ongelukkig bij voelen. Maar als jij een mooie sexy bikini aantrekt durf ik te wedden dat haast niemand naar je buik kijkt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 9:31

Precies, wat pompoen zegt. Trek een mooie push-up bikini aan en niemand taalt naar jouw buik.

Gast
Gast

Bericht  Twellie vr 1 jun 2012 - 10:15

Bikini: niet leuk.

Jouw figuur: wel leuk.

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 561177

Je hoeft je echt geen zorgen te maken om een gerimpelde buik: van de afstand waarvan de foto is gemaakt, zie je er al helemaal niets van. Er zullen geen mensen zijn die van twee meter afstand jouw buik gaan bestuderen.

Ik heb zelf trouwens twee figuurcorrigerende badpakken van de Wehkamp, klinkt heel ernstig, maar de Wehkamp heeft echt leuke!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 20:26

Ik vind ook dat je er echt prachtig uitziet. Die benen!! Wauwie mooi gespierd! Dat was het eerste wat ik dacht Very Happy .. Pas daarna dacht ik waarom wilde ze ook alweer een hoger broekje? scratch

Maar er zijn echt bikini's die beter bij je lichaam staan, ik weet het zeker!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 2 jun 2012 - 0:05

Nee, ik vind hem toch ook net niet Minneke Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 22:27

Nou, ik heb de bikini's teruggestuurd en een kobalt blauwe aangeschaft. Even wennen, maar hij zit erg lekker. Is dit beter? scratch.

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 IMAG0965

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 IMAG0967

(niet quoten please!)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 22:43

Het broekje vind ik sowieso mooier dan die van de vorige bikini. Het bovenstukje vind ik nog wel wat massief maar misschien komt dat ook door de kleur. Donkere bikini's tekenen altijd zo af op een blank lichaam vind ik, maar goed dat is een kwestie van smaak! Ik vind hem je mooier dan staan dan de vorige smile

Gast
Gast

Bericht  Tania za 16 jun 2012 - 22:45

Ja deze vind ik mooi staan!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Discordia za 16 jun 2012 - 22:49

Hoe je buik er ook van dichterbij uitziet: je hebt een prachtig figuur.

Ik heb geen kinderen gehad, maar ik heb veel meer bil of flubber dan jij en toch ga ik graag in bikini op het strand liggen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 23:00

Ik heb de vorige foto niet gezien dus ik kan niet vergelijken, maar ik vind dat je je wat buik betreft (en de rest trouwens ook) echt niet hoeft te schamen! Op deze foto zie ik niks vreemds en wie gaat er nou zo dichtbij je buik bekijken?

Ik vind het model van deze bikini prima kunnen, ikzelf ben alleen van de wat meer kleurrijke bikini's smile .

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:11

Nou, dat klinkt een stuk positiever.

Bedankt voor jullie eerlijke reacties, ik denk ook dat dit inderdaad beter is! In werkelijkheid is de kleur minder donker trouwens, en je ziet op de foto niet goed dat het bovenstukje een leuk detail heeft.

Discordia, dank je, wat een lieve reactie Embarassed. Van dichtbij is het echt wel minder fraai, maar ach, daar moet ik me maar eens over heen leren zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:14

Volgens mij maakt het niet uit wat voor bikini jij aantrekt. Je hebt echt een super figuur en je moet nu ophouden met zeuren anders wordt Charlie eventjes boos.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:18

Haha, Minneke, weer eens wat anders dan muffins bij de heupen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bacio zo 17 jun 2012 - 0:26

Waar heb je t over Minneke? Je hebt een super mooi figuur!! Die bikini staat je prachtig.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 1:01

Ja, dit staat je goed Minneke! Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) - Pagina 3 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 1:07

Ja, hij staat je super!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: