Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)
+23
Jeanette
Bliss
Ella
TukTuk
Bacio
Discordia
Twellie
Pompoen
Zwerver
Tania
Poubelle
Floor
Lejow
Joli86
Puggle
Makamba
Mamsie
Gizmo
Mizz_S
Beachgirl
Leine
Rovine
Ilargi
27 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)
Ik ben gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens naar het zwembad geweest. Ik had een badpak aan en voelde me daar zo suf en degelijk in! Nadat ik eens rond heb gekeken heb ik besloten dat ik me er maar over heen moet zetten en gewoon een bikini aan moet doen. Ik ben niet zozeer ontevreden met mijn figuur, maar mijn buik is echt om te huilen .
Een tijdje terug dacht ik er al over om dan zo'n fifties bikini met hoge taille aan te schaffen. Dan is het tot aan je navel zeg maar bedekt. Alleen hebben die bikini's altijd broekjes met pijpjes en dat ziet er dan weer niet charmant uit bij mij op de een of andere manier.
Nu kwam ik net deze tegen en die vind ik best aardig. Ik twijfel nog een beetje...wat vinden jullie?
Een tijdje terug dacht ik er al over om dan zo'n fifties bikini met hoge taille aan te schaffen. Dan is het tot aan je navel zeg maar bedekt. Alleen hebben die bikini's altijd broekjes met pijpjes en dat ziet er dan weer niet charmant uit bij mij op de een of andere manier.
Nu kwam ik net deze tegen en die vind ik best aardig. Ik twijfel nog een beetje...wat vinden jullie?
Laatst aangepast door Minneke op za 16 jun 2012 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)
Ja die vind ik heel leuk!!!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind hem leuk! Sowieso vind ik rokjes of jurkjes bij zwemkleding heel mooi.
Wel lijkt het alsof hij een beetje ruim zit onder de borsten van het model, alsof hij er elk moment overheen kan floepen. Maar da's een kwestie van passen.
Wel lijkt het alsof hij een beetje ruim zit onder de borsten van het model, alsof hij er elk moment overheen kan floepen. Maar da's een kwestie van passen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind hem best leuk!
Mijn buik is ook om te huilen maar iets anders dan een bikini trek ik echt niet aan. Heb je veel striae? Is dat het?
Mijn buik is ook om te huilen maar iets anders dan een bikini trek ik echt niet aan. Heb je veel striae? Is dat het?
Gast- Gast
Parel schreef:Ik vind hem best leuk!
Jep, helaas wel. Echt strepen van 2/3 cm dik zitten er tussen. Het is niet alleen dat ik de strepen vervelend vind, maar vooral dat het daardoor gewoonweg vervormd lijkt/is.
Gast- Gast
Ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo.. De voorkant van het broekje/rokje is niks mis mee, maar vind de achterkant een beetje vreemd zitten. De top word door de witte banden ook heel groot/massief. Ik denk dat er leukere bikini's te vinden zijn die aan jouw eisen voldoen.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik denk dat zoiets juist alleen maar de aandacht naar je buik toetrekt. Vooral met die brede strepen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik vind hem minder. Ik vind het broekje niet echt mooi.
Gast- Gast
Ik heb m maar gewoon besteld, dan kan ik zien hoe het staat.
Ik vind hem leuk, hij voldoet aan alle basisvoorwaarden en is niet duur. Als ik nou een briljant lichaam zou hebben zou ik wellicht voor iets anders gaan, maar ik denk dat dit voor mij een goede optie is.
Bedankt voor de reacties!
Ik vind hem leuk, hij voldoet aan alle basisvoorwaarden en is niet duur. Als ik nou een briljant lichaam zou hebben zou ik wellicht voor iets anders gaan, maar ik denk dat dit voor mij een goede optie is.
Bedankt voor de reacties!
Gast- Gast
Niemand is perfect qua figuur. En ik vind dat van jou echt héél oké!
Gast- Gast
Ik ben er ook niet weg van, ik denk dat hij erg massief oogt. Proberen kan natuurlijk altijd
En ik zou nu al met jouw lichaam willen ruilen, moet je nagaan als ik twee kinderen heb gehad!
En ik zou nu al met jouw lichaam willen ruilen, moet je nagaan als ik twee kinderen heb gehad!
Gast- Gast
Ik vind m van de voorkant wel erg leuk, maar aan de achterkant vind ik het broekje niet mooi zitten op het plaatje. Maar misschien valt dat in het echt wel heel anders, is vaak toch even een kwestie van proberen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Chipp schreef:Ik ben er ook niet weg van, ik denk dat hij erg massief oogt. Proberen kan natuurlijk altijd
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad. Maar ik ben wel 1,81, dus ik kan wel wat hebben wat dat betreft. We zullen zien!
En bedankt voor je compliment, erg lief!
Gast- Gast
Minneke je bent echt prachtig, daar doet wat striae meer of minder niks aan af. Ik IND het best een leuke bikini overigens! Alleen denk dat iets fleurigers à la high walst top vintage bikini je beter staat!
Gast- Gast
Mizz_S schreef:Ik vind m van de voorkant wel erg leuk, maar aan de achterkant vind ik het broekje niet mooi zitten op het plaatje. Maar misschien valt dat in het echt wel heel anders, is vaak toch even een kwestie van proberen.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Voorkant is leuk, maar de achterkant van het broekje is net alsof het rokje opkruipt. Zou mooier zijn als het daar ook lager zou zitten.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik vind hem ook erg massief ogen door de top en de dikke banden zwart/wit. Door het wat heb je aan vandaag topic heb ik het idee dat jij veel subtieler bent. Ik vind hem zo 'hard'.
En zoiets dan. Deze zijn toch hoog in de taille maar hebben geen pijpjes.
Deze is reteduur
En zoiets dan. Deze zijn toch hoog in de taille maar hebben geen pijpjes.
Deze is reteduur
Gast- Gast
Heb je echt striemen over heel je buik of alleen onder je navel? Ik heb een lelijk velletje onder mijn navel en ik draag dus een monokini. Ideaal!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Die bikini's van punk'd zijn cool! Die bikini in de openingspost lijkt me niks. Volgens mij krijg je daar een enorme kont van.
Gast- Gast
Die bikini's die Punk'd post zijn mooi! Ze passen ook een stuk beter bij je denk ik.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Die bikini's moet je echt aanzien. Ik heb ook een paar van zulke gepast en ik vond het eht geen porum bij mijzelf.
Mamsie- Ratel
Zelf heb ik zo'n model alleen dan zwart met witte stipes.
Mamsie- Ratel
De voorkant is heel leuk, de achterkant minder!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind de bikini van de openingspost wel erg leuk! En ik denk niet dat je er een dikke kont in krijgt, want volgens mij heb je die bij lange na niet.
Gast- Gast
Wat lief dat jullie zo meedenken. Wat alleen (naast de buik) ook nog een belemmerende factor is, zijn mijn borsten. Die hebben namelijk een stevig bovenstukje nodig (je zou het vast niet zeggen, maar ik heb cup F). Dus de meeste bikini's van Punk'd vallen af, en de monokini's zeker (bovendien lopen de strepen helemaal door op mij zij, tot op mijn rug...). Daarin zouden ze waarschijnlijk om mij oren heen wapperen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Ik wacht rustig mijn bestelling even af.
Ik wacht rustig mijn bestelling even af.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» bikini's
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: