Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

+23
Jeanette
Bliss
Ella
TukTuk
Bacio
Discordia
Twellie
Pompoen
Zwerver
Tania
Poubelle
Floor
Lejow
Joli86
Puggle
Makamba
Mamsie
Gizmo
Mizz_S
Beachgirl
Leine
Rovine
Ilargi
27 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Empty Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:22

Ik ben gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens naar het zwembad geweest. Ik had een badpak aan en voelde me daar zo suf en degelijk in! Nadat ik eens rond heb gekeken heb ik besloten dat ik me er maar over heen moet zetten en gewoon een bikini aan moet doen. Ik ben niet zozeer ontevreden met mijn figuur, maar mijn buik is echt om te huilen Cry.

Een tijdje terug dacht ik er al over om dan zo'n fifties bikini met hoge taille aan te schaffen. Dan is het tot aan je navel zeg maar bedekt. Alleen hebben die bikini's altijd broekjes met pijpjes en dat ziet er dan weer niet charmant uit bij mij op de een of andere manier.

Nu kwam ik net deze tegen en die vind ik best aardig. Ik twijfel nog een beetje...wat vinden jullie?

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Vvx_1000019104

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Vvx_1000019104

Laatst aangepast door Minneke op za 16 jun 2012 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Empty Re: Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

Bericht  Ilargi ma 28 mei 2012 - 1:29

Ja die vind ik heel leuk!!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Empty Re: Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...)

Bericht  Rovine ma 28 mei 2012 - 1:30

Ik vind hem leuk! Sowieso vind ik rokjes of jurkjes bij zwemkleding heel mooi.

Wel lijkt het alsof hij een beetje ruim zit onder de borsten van het model, alsof hij er elk moment overheen kan floepen. Maar da's een kwestie van passen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:30

Ik vind hem best leuk!
Mijn buik is ook om te huilen maar iets anders dan een bikini trek ik echt niet aan. Heb je veel striae? Is dat het?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:42

Parel schreef:Ik vind hem best leuk!
Mijn buik is ook om te huilen maar iets anders dan een bikini trek ik echt niet aan. Heb je veel striae? Is dat het?

Jep, helaas wel. Echt strepen van 2/3 cm dik zitten er tussen. Het is niet alleen dat ik de strepen vervelend vind, maar vooral dat het daardoor gewoonweg vervormd lijkt/is.

Gast
Gast

Bericht  Leine ma 28 mei 2012 - 1:58

Ik vind 'm eerlijk gezegd niet zo.. De voorkant van het broekje/rokje is niks mis mee, maar vind de achterkant een beetje vreemd zitten. De top word door de witte banden ook heel groot/massief. Ik denk dat er leukere bikini's te vinden zijn die aan jouw eisen voldoen.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Beachgirl ma 28 mei 2012 - 1:59

Ik denk dat zoiets juist alleen maar de aandacht naar je buik toetrekt. Vooral met die brede strepen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:39

Ik vind hem minder. Ik vind het broekje niet echt mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:43

Ja, nice!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:45

Ik heb m maar gewoon besteld, dan kan ik zien hoe het staat.

Ik vind hem leuk, hij voldoet aan alle basisvoorwaarden en is niet duur. Als ik nou een briljant lichaam zou hebben zou ik wellicht voor iets anders gaan, maar ik denk dat dit voor mij een goede optie is.

Bedankt voor de reacties!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:49

Niemand is perfect qua figuur. En ik vind dat van jou echt héél oké!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:52

Ik ben er ook niet weg van, ik denk dat hij erg massief oogt. Proberen kan natuurlijk altijd Wink
En ik zou nu al met jouw lichaam willen ruilen, moet je nagaan als ik twee kinderen heb gehad!

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 28 mei 2012 - 3:54

Ik vind m van de voorkant wel erg leuk, maar aan de achterkant vind ik het broekje niet mooi zitten op het plaatje. Maar misschien valt dat in het echt wel heel anders, is vaak toch even een kwestie van proberen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:56

Chipp schreef:Ik ben er ook niet weg van, ik denk dat hij erg massief oogt. Proberen kan natuurlijk altijd Wink
En ik zou nu al met jouw lichaam willen ruilen, moet je nagaan als ik twee kinderen heb gehad!

Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad. Maar ik ben wel 1,81, dus ik kan wel wat hebben wat dat betreft. We zullen zien!

En bedankt voor je compliment, erg lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 5:13

Minneke je bent echt prachtig, daar doet wat striae meer of minder niks aan af. Ik IND het best een leuke bikini overigens! Alleen denk dat iets fleurigers à la high walst top vintage bikini je beter staat!

Gast
Gast

Bericht  Gizmo ma 28 mei 2012 - 5:16

Mizz_S schreef:Ik vind m van de voorkant wel erg leuk, maar aan de achterkant vind ik het broekje niet mooi zitten op het plaatje. Maar misschien valt dat in het echt wel heel anders, is vaak toch even een kwestie van proberen.

Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Voorkant is leuk, maar de achterkant van het broekje is net alsof het rokje opkruipt. Zou mooier zijn als het daar ook lager zou zitten.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 6:37

Ik vind hem ook erg massief ogen door de top en de dikke banden zwart/wit. Door het wat heb je aan vandaag topic heb ik het idee dat jij veel subtieler bent. Ik vind hem zo 'hard'.

En zoiets dan. Deze zijn toch hoog in de taille maar hebben geen pijpjes.

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Image4xl

Deze is reteduur :P
Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Image1xl

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Image1xl

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 28 mei 2012 - 8:07

Heb je echt striemen over heel je buik of alleen onder je navel? Ik heb een lelijk velletje onder mijn navel en ik draag dus een monokini. Ideaal!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 8:11

Die bikini's van punk'd zijn cool! Die bikini in de openingspost lijkt me niks. Volgens mij krijg je daar een enorme kont van.

Gast
Gast

Bericht  Leine ma 28 mei 2012 - 8:19

Die bikini's die Punk'd post zijn mooi! Ze passen ook een stuk beter bij je denk ik. smile
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Mamsie ma 28 mei 2012 - 8:24

Die bikini's moet je echt aanzien. Ik heb ook een paar van zulke gepast en ik vond het eht geen porum bij mijzelf.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie ma 28 mei 2012 - 8:37

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Hot-buy-alloy-hobie-triple-scoop-monokini-

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) L-space-jet-set-monokini-profile

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) 334_89B016_SPFW

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) 41r%2BzYFC7pL

Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) Hunkemoller_monokini

Zelf heb ik zo'n model alleen dan zwart met witte stipes.
Is dit leuk? (Bikini) (update p. 5...) 213288
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Makamba ma 28 mei 2012 - 18:06

De voorkant is heel leuk, de achterkant minder!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:30

Ik vind de bikini van de openingspost wel erg leuk! En ik denk niet dat je er een dikke kont in krijgt, want volgens mij heb je die bij lange na niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:21

Wat lief dat jullie zo meedenken. Wat alleen (naast de buik) ook nog een belemmerende factor is, zijn mijn borsten. Die hebben namelijk een stevig bovenstukje nodig (je zou het vast niet zeggen, maar ik heb cup F). Dus de meeste bikini's van Punk'd vallen af, en de monokini's zeker (bovendien lopen de strepen helemaal door op mij zij, tot op mijn rug...). Daarin zouden ze waarschijnlijk om mij oren heen wapperen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling Wink

Ik wacht rustig mijn bestelling even af.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: