voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Maar dan ben je denk ik gewoon rond de 4wkn zwanger. Denk dat je vroege eisprong heb gehad. Ik had ook mijn eisprong redelijk vroeg en dan een kortere cyclus. Je niet teveel zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan!)...je bent gewoon hartstikke zwanger en maakt waarschijnlijk veel HCG aan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Slaatje; Gefeliciteerd!! Je hebt na de miskraam negatieve testen gehad, dus het is gewoon nieuw hcg hormoon hoor. En dat je strepen zo dik zijn en de indicator meer weken aangeeft zou ik aanzien voor een heel goed teken! Misschien idd wel 2
Julia; Ook nog gefeliciteerd!
Silver; Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan.
Ik duim voor iedereen die op het wachtbankje zitten en binnenkort mogen testen!
En een voor iedereen waar het helaas toch langer voor duurt of veel onzekerheid geeft.
Wij moeten nog 2 weken wachten, gaat nu echt opschieten. Binnenkort maar een lijstje met vragen maken voor de arts. Hoop er dan over 3/4 weken ook weer te voor mogen gaan. Kan ik eindelijk weer echt meepraten over het wachtbankje en de testdatum
Julia; Ook nog gefeliciteerd!
Silver; Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan.
Ik duim voor iedereen die op het wachtbankje zitten en binnenkort mogen testen!
En een voor iedereen waar het helaas toch langer voor duurt of veel onzekerheid geeft.
Wij moeten nog 2 weken wachten, gaat nu echt opschieten. Binnenkort maar een lijstje met vragen maken voor de arts. Hoop er dan over 3/4 weken ook weer te voor mogen gaan. Kan ik eindelijk weer echt meepraten over het wachtbankje en de testdatum
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Slaatje, ik weet van Susan dat zij ook een CB test waarop ze langer zwanger zou zijn dan ze daadwerkelijk was. Ik denk ook dat je gewoon snel en veel HCG aanmaakt en een vroege eisprong hebt gehad. Heb je mijn foto op de vorige pagina gezien?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Maar met die vier weken tel jij denk ik ook de weken mee vanaf mijn menstruatie? Er staat nl op de cb verpakking dat die pas rekent vanaf de bevruchting. Ik denk dat ik dan idd ergens tussen 10 en 14 juni bevrucht ben geraakt, toen hebben we dus ook gewipt als konijnen en dat er zoveel hcg is aangemaakt dat de cb test nu ook berekend vanaf de laatste menstruatie. Kunnen jullie het nog volgen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Oh Muis, sorry, die heb ik idd gezien, is idd ook vet positief. Het belangrijkste is nu gewoon en dat is voor het eerst dat ik het durf uit te spreken:
IK BEN ZWANGER :-)
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Oh Muis, sorry, die heb ik idd gezien, is idd ook vet positief. Het belangrijkste is nu gewoon en dat is voor het eerst dat ik het durf uit te spreken:
Weegschaal- Kletskop
slaatje schreef:Oh Muis, sorry, die heb ik idd gezien, is idd ook vet positief. Het belangrijkste is nu gewoon en dat is voor het eerst dat ik het durf uit te spreken:
Kijk, daar deed ik het voor....
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Sleeping Beauty: Spannend hoor, je NOD bijna!
Stitch: Ik ben samen met mijn vriend gegaan maar je kunt ook alleen hoor. Bij mij was het zo dat we een hele vragenlijst doornamen, en als je deze ook voor je vriend kunt beantwoorden is dat geen probleem. Ik hoop voor jou ook dat je cyclus een beetje normaal wordt. Je angst herken ik heel erg, dat je bang bent dat je niet zomaar zwanger kan raken.
Slaatje: Gefeliciteerd!
Sanne-84: Spannend hoor! Nog maar anderhalve dag tot vrijdag!
Maiadebij: Voor jou ook al zo spannend! Hoop dat je het vol kunt houden tot zondag! En natuurlijk dat het hetzelfde is als bij je vorige zwangerschap en dat je nu ook zwanger bent!
@ all: Ik heb gisteren een test gedaan (34 dagen) en die was negatief. Had eigenlijk ook geen positieve verwacht, maar de tijd dat ik zit te wachten ben ik dan opeens toch helemaal vervuld van hoop. Je neemt je nog zo voor om dan niet teleurgesteld te zijn, omdat het al de zovéélste is, maar toch lukt dat nooit
Stitch: Ik ben samen met mijn vriend gegaan maar je kunt ook alleen hoor. Bij mij was het zo dat we een hele vragenlijst doornamen, en als je deze ook voor je vriend kunt beantwoorden is dat geen probleem. Ik hoop voor jou ook dat je cyclus een beetje normaal wordt. Je angst herken ik heel erg, dat je bang bent dat je niet zomaar zwanger kan raken.
Slaatje: Gefeliciteerd!
Sanne-84: Spannend hoor! Nog maar anderhalve dag tot vrijdag!
Maiadebij: Voor jou ook al zo spannend! Hoop dat je het vol kunt houden tot zondag! En natuurlijk dat het hetzelfde is als bij je vorige zwangerschap en dat je nu ook zwanger bent!
@ all: Ik heb gisteren een test gedaan (34 dagen) en die was negatief. Had eigenlijk ook geen positieve verwacht, maar de tijd dat ik zit te wachten ben ik dan opeens toch helemaal vervuld van hoop. Je neemt je nog zo voor om dan niet teleurgesteld te zijn, omdat het al de zovéélste is, maar toch lukt dat nooit
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | Zwanger! |
Smaragdje | 23/30 | Januari 2012 | 2e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Aardbei | Januari 2012 | |||
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Mezzoforte | 22/22 | Februari 2012 | 1e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Dikkie Dik | 30/36 | April 2012 | 1e | Zwanger! |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | |
Mysterious | 31/31 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Julia | 32/26 | Juni 2012 | 2e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Silver | 26/29 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e |
Maia en Razz_; Wat zijn jullie gegevens, dan zet ik jullie ook in te tabel!
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die er nog niet in staan?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, nog maar 2 weken!!
Slaatje, ik heb de rest allemaal niet gelezen, maar het kan ook zijn dat je gewoon héél veel hcg aanmaakt. Ik had ook een superpositieve test, nog positiever dan jouw tweede test. Ik zou me zeker geen zorgen maken hoor, je bent gewoon harstikke zwanger!!!
Slaatje, ik heb de rest allemaal niet gelezen, maar het kan ook zijn dat je gewoon héél veel hcg aanmaakt. Ik had ook een superpositieve test, nog positiever dan jouw tweede test. Ik zou me zeker geen zorgen maken hoor, je bent gewoon harstikke zwanger!!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Weegschaal, nog maar 2 weken!!
Hoe is het met jou, voel je je goed? En hoe was de geslachtsbepaling, konden ze het geslacht zien?
Weegschaal- Kletskop
Hierbij mijn gegevens :
Leeftijd 28, gaan ervoor vanaf Juli, 2e kindje, geen bijzonderheden
Leeftijd 28, gaan ervoor vanaf Juli, 2e kindje, geen bijzonderheden
Gast- Gast
Met mij gaat het prima, ik voel me ook prima! We hadden eergisteren inderdaad de geslachtsbepaling en we weten wat het wordt. We hadden een voorgevoel en het klopteWeegschaal schreef:Snoes schreef:Weegschaal, nog maar 2 weken!!
Hoe is het met jou, voel je je goed? En hoe was de geslachtsbepaling, konden ze het geslacht zien?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Met mij gaat het prima, ik voel me ook prima! We hadden eergisteren inderdaad de geslachtsbepaling en we weten wat het wordt. We hadden een voorgevoel en het klopteWeegschaal schreef:Snoes schreef:Weegschaal, nog maar 2 weken!!
Aha dan weet ik het! Leuk!!
Gast- Gast
@ Slaatje je kan ook vorige maand zwanger zijn geweest van een tweeling. Dat je die bloeding kreeg omdat 1 kindje is gestopt met groeien en dat de ander nog gewoon in je buik zit. Dus dan ben je idd ook langer zwanger dan 3 weken
Gast- Gast
Razz_ schreef:@ Slaatje je kan ook vorige maand zwanger zijn geweest van een tweeling. Dat je die bloeding kreeg omdat 1 kindje is gestopt met groeien en dat de ander nog gewoon in je buik zit. Dus dan ben je idd ook langer zwanger dan 3 weken
Dan zou ze tussendoor geen negatieve test gehad hebben.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Jawel volgens mij kan dat dan nog. Ik heb daar ooit een programma over gezien en die vrouw had toen daarna ook een negatieve test en kwam na een aantal weken pas erachter dat ze (nog steeds) zwanger was omdat ze kwaaltjes bleef houden
Gast- Gast
Dat betwijfel ik gezien ons voorgevoel wel 10 keer veranderd is . Maar de laatste paar dagen hadden we wel allebei hetzelfde voorgevoel, maar (bewust) tegen niemand uitgesprokenRazz_ schreef:
Aha dan weet ik het! Leuk!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Dan zou een clearblue met tijdsindicatie uitslag moeten geven toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dan zou een clearblue met tijdsindicatie uitslag moeten geven toch?
Dat heeft ze gedaan en die gaf zwanger 3+
Gast- Gast
Die heeft ze gedaan, 3+Lejow schreef:Dan zou een clearblue met tijdsindicatie uitslag moeten geven toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
Slaatje gefeliciteerd
Zou ik ook in de tabel mogen?
28/32 gaan er begin oktober voor
Zou ik ook in de tabel mogen?
28/32 gaan er begin oktober voor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
hier mijn gegevens leeftijd 30/30 beginnen vanaf juni voor 3e kindje
ik ga nu snel weer werken, er is veel te doen!
ik ga nu snel weer werken, er is veel te doen!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
slaatje schreef:Mijn cyclus is keurig 28 dagen. T is niet van iemand anders En ik denk dat de optie dat ik gewoon heel veel hcg aanmaak degene is die als beste uit de bus komt.
Flip, mijn vmk heb ik vorige maand gehad. Ik teste op 26 mei positief en op 30 mei werd ik ongesteld, op 2 juni had ik twee negatieve testen in handen. Waaronder dus een digitale cb test.
Hier nog even een nieuwe foto:
Nog even voor degenen die hem gemist hebben En nu ga ik nog heel even proberen te slapen, voor ik naar de huisarts en daarna naar een etentje ga.
Nog even een hele domme vraag...cafeine zit toch alleen in cola, thee en koffie?
slaatje- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012