voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Hihi, ik koop ze eigenlijk onbewust wel ergens anders, maar dat komt omdat ik niet altijd in dezelfde plaats ben. De enige kv waar ik ze niet koop, is hier op het dorp....roddelende mensen. Straks weet het hele dorp dat mij misschien zwanger zijn, behalve wij
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Over testen gesproken... Ik heb net weer 2 testen in huis gehaald en het begint bij mij dan meteen te kriebelen. Ik ben nog niet eens in de buurt van mijn NOD.
Ik ga me u even bezig houden met het huishouden. Ik zal vanavond reageren op iedereen.
Ik ga me u even bezig houden met het huishouden. Ik zal vanavond reageren op iedereen.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Nou pff dat valt niet mee op dat streepje op de foto te krijgen zo licht dus...
Eerste is van zwanger en kids en de onderste kruidvat 2v5
Eerste is van zwanger en kids en de onderste kruidvat 2v5
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Filoria schreef:Spannend Pussycat! Ik hoop voor je dat je je snel bij ons komt voegen! En dat van die testen bij verschillende winkels kopen, dat deed ik de laatste tijd serieus Op de een of andere manier kwam ik steeds bij dezelfde kassamedewerkster terecht en dat voelde toch ongemakkelijk
Ow maar ik doe dat ook serieus hoor hahaha. Ik vind dat ook stom staan om elke maand bij dezelfde cassiere te komen. Zul je altijd zien.
Pussycat- Ratel
Ik zie niks Pussycat, maar waar is de C van controle en de T van test? Ik mis het afleesvenstertje?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ pussycat, ik heb in die cyclus van 50 geen afscheiding gehad, en tijdens mijn menstruatie heb ik heel weinig bloedverlies gehad, met bijna geen krampen, en ook duurde het maar 3 dagen. Alle cyclussen daarna heb ik wel vruchtbare afscheiding gehad (ook steeds ong 2 weken voor mijn menstruatie) en als ik ongesteld was had ik er echt heel erg last en het duurt sindsdien ook minimaal 7-8 dagen. Je weet t natuurlijk nooit zeker, maar ik heb dus het vermoeden dat dat meer een soort 'reset' van mijn lichaam was.
En deze maand meen ik 99% zeker te weten wanneer ik mijn eisprong heb gehad, en dat is vandaag 3 weken geleden. Heb zondag voor het laatst getest, en die was negatief.
@slaatje, denk dat ik morgen of zaterdag maar een test doe. Ga er idd vanuit dat die negatief is, al ga je toch ook wel aardig hoop krijgen nu. Ik hou jullie op de hoogte!
En deze maand meen ik 99% zeker te weten wanneer ik mijn eisprong heb gehad, en dat is vandaag 3 weken geleden. Heb zondag voor het laatst getest, en die was negatief.
@slaatje, denk dat ik morgen of zaterdag maar een test doe. Ga er idd vanuit dat die negatief is, al ga je toch ook wel aardig hoop krijgen nu. Ik hou jullie op de hoogte!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ik zie ze wel pussycat. Maar die kv test ziet er gek uit, heb je uit omhulsel gehasld?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja dat omhulsel heb ik er afgehaald zodat ik het makkelijker op de foto kreeg met die andere test samen anders moest het van verder af en zag je minder voor de duidelijkheid: Rechts staat de controlestreep, dus links daarvan moet de teststreep staan
Pussycat- Ratel
Flower, huh wat zie jij dan? Ik zie echt nergens tweede streepjes op deze foto's.
Over een paar dagen weer testen lijkt me niet overbodig. Heb je er nog voldoende in huis Pussycat?
Over een paar dagen weer testen lijkt me niet overbodig. Heb je er nog voldoende in huis Pussycat?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb altijd testen in huis
Pussycat- Ratel
sorrie ik zie ze ook niet...
@stitch; NU zou IK zeggen nog ff wachten (maar als ik in jou positie zat zou ik het ook niet weten). aan de andere kant klopt de eerder gemaakte opmerking misschien ook wel; gewoon testen, dan heb je (weer) duidelijkheid
@stitch; NU zou IK zeggen nog ff wachten (maar als ik in jou positie zat zou ik het ook niet weten). aan de andere kant klopt de eerder gemaakte opmerking misschien ook wel; gewoon testen, dan heb je (weer) duidelijkheid
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat, heb met de beste wil proberen te kijken en zelfs een streep willen zien maar,sorry.. ik zie niets.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha jullie proberen allemaal lief mee voor me, maar wat jullie niet zien, zien jullie niet.
Ik zie ze wel, maar ik wil te graag natuurlijk
Maar waarom flower ze dan ziet?
Ik zie ze wel, maar ik wil te graag natuurlijk
Maar waarom flower ze dan ziet?
Pussycat- Ratel
Bovenste zie ik een donkere waas waar streep moet staan, en onder heeeeeeeeeeeeel licht streepje. Maar als ik langer kijk is ie weg.
Flower_L- Ratel
Onderste...onder de 8...heeeeel iets nr links
Flower_L- Ratel
Oké ik heb hem even heel fout bewerkt, maar zo is hij misschien duidelijker zichtbaar.
Het stelt ook niks voor en zal ook niks zijn hoor, daar ga ik maar vanuit. Maar er verschijnt in mijn ogen wel ''wat''.
Op de bovenste zie ik trouwens ook alleen maar een waas volgens mij is die mislukt. Vraag me niet hoe ik heb gedaan zoals het moet.
O
Het stelt ook niks voor en zal ook niks zijn hoor, daar ga ik maar vanuit. Maar er verschijnt in mijn ogen wel ''wat''.
Op de bovenste zie ik trouwens ook alleen maar een waas volgens mij is die mislukt. Vraag me niet hoe ik heb gedaan zoals het moet.
O
Pussycat- Ratel
Hmmm ik zie niks pussycat...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ik geef het al op.
Pussycat- Ratel
Grrrrrrrrrrrr, had ik een hele lap tekst, druk ik op een verkeerd knopje en is alles weg. Ga niet over nieuw beginnen. Ga de ramen nu lappen. Hier geen bijzonderheden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
nillis schreef:Grrrrrrrrrrrr, had ik een hele lap tekst, druk ik op een verkeerd knopje en is alles weg. Ga niet over nieuw beginnen. Ga de ramen nu lappen. Hier geen bijzonderheden.
Tsssss, lekker makkelijk De ramen kunnen hier ook wel een beurt gebruiken. Zal ik je mijn adres even pmen? :-)
PC, ik zie bij de bovenste heel licht een waas, maar bij de kv test zie ik helemaal niets, sorry.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Pussycat: ik denk dat ik zie wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat je er veel hoop uit moet halen. Heb ze ook wel eens zo gehad, terwijl ik niet zwanger was.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zie zelf ook niet echt wat, Pussycat. Ik zou zaterdag of zondag weer testen denk ik. Als je echt zwanger bent, zou het dan al wel duidelijker te zien moeten zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo allemaal!
Ik ben weer terug in het land der levenden...
Operatie is meegevallen, napijn valt erg tegen
Doe dus de komende dagen weinig meer dan meelezen hier, hele verhalen typen met 1 hand schiet niet op...
Ik ben weer terug in het land der levenden...
Operatie is meegevallen, napijn valt erg tegen
Doe dus de komende dagen weinig meer dan meelezen hier, hele verhalen typen met 1 hand schiet niet op...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn dat de operatie mee is gevallen! Zier er erg charmant uit zo hopelijk is het snel genezen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@Jane Doe...jeetje dat ziet er dik ingepakt uit! Fijn dat het je is meegevallen. Hoelang moet je nu zo in het verband?
@PC sorry ik zie ook echt niets, maarrrrr ben ook een ontzettende leek met testen. Ik durf ze niet eens te kopen, ben dan bang dat het overdreven is.
Nu ook zaterdag waarschijnlijk NOD bij cyclus van 30 dagen, wanneer moet ik testen. Zeker met die onregelmatige cyclus..
Moet ik een week wachten? Omdat ik toen ik een vorige keer was gestopt met pil ook wel eens een cyclus van 34 dagen had. Ik ben zo bang om teleurgesteld te worden en volgens mij vindt mijn man het ook overdreven...
@PC sorry ik zie ook echt niets, maarrrrr ben ook een ontzettende leek met testen. Ik durf ze niet eens te kopen, ben dan bang dat het overdreven is.
Nu ook zaterdag waarschijnlijk NOD bij cyclus van 30 dagen, wanneer moet ik testen. Zeker met die onregelmatige cyclus..
Moet ik een week wachten? Omdat ik toen ik een vorige keer was gestopt met pil ook wel eens een cyclus van 34 dagen had. Ik ben zo bang om teleurgesteld te worden en volgens mij vindt mijn man het ook overdreven...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012