Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
+16
Feline
Poubelle
Angela_1986
Rouxxxe
Kowalski
Ibbeltje
loura
girli
Snoes
Rovine
Caramba
Krullebol
slaatje
Marin
Happydobby
Silver
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Maandag 2e Pinksterdag
Goedemorgen,
@Ibbeltje: Gefeliciteerd!
Ik zit vandaag helaas weer de hele dag binnen, te werken aan mijn scriptie.
Vanavond ook nog, vrees ik. Niks spannends dus vandaag!
Fijne dag allemaal
@Ibbeltje: Gefeliciteerd!
Ik zit vandaag helaas weer de hele dag binnen, te werken aan mijn scriptie.
Vanavond ook nog, vrees ik. Niks spannends dus vandaag!
Fijne dag allemaal
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik was om vijf uur al wakker door de wekker van mijn vriend. Hij fietst vandaag ook de elfstedentocht. Ik ben daarna gelukkig weer in slaap gevallen en heb heerlijk geslapen tot kwart over negen.
Ik zit nu lekker in het zonnetje te ontbijten en te lezen. Ondertussen een was in de machine en ik ga zo het huis van mijn vriend even snel door. We wonen praktisch samen, dus een beetje meehelpen is wel op zijn plaats vind ik. Vanmiddag ga ik lekker het terras op met een paar vriendinnen. Vanavond lekker nagenieten met een wijntje en mijn vriend van een heerlijke dag én 2,5 week vakantie.
Fijne dag all!
Ik was om vijf uur al wakker door de wekker van mijn vriend. Hij fietst vandaag ook de elfstedentocht. Ik ben daarna gelukkig weer in slaap gevallen en heb heerlijk geslapen tot kwart over negen.
Ik zit nu lekker in het zonnetje te ontbijten en te lezen. Ondertussen een was in de machine en ik ga zo het huis van mijn vriend even snel door. We wonen praktisch samen, dus een beetje meehelpen is wel op zijn plaats vind ik. Vanmiddag ga ik lekker het terras op met een paar vriendinnen. Vanavond lekker nagenieten met een wijntje en mijn vriend van een heerlijke dag én 2,5 week vakantie.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
@ Feline: Hoe gaat het met je? Al die bossen bloemen verdien je ook, niet eerlijk om met dit weer in het ziekenhuis te liggen . Ik hoop dat je gauw opknapt!
Ik weet nog niet wat ik vandaag allemaal ga doen. Sowieso naar buiten, ik denk in het park liggen met een boek of naar het terras met vriendinnen. Verder ook nog wat wasjes en schoonmaken in huis. Wat een super lekker weekend is dit!
Ik weet nog niet wat ik vandaag allemaal ga doen. Sowieso naar buiten, ik denk in het park liggen met een boek of naar het terras met vriendinnen. Verder ook nog wat wasjes en schoonmaken in huis. Wat een super lekker weekend is dit!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Gaat wel goed. Ben blij dat ik eindelijk uit bed mag! Verder is het gewoon ontzettend kut en lag ik vanochtend te janken. Heb net een nieuwe baan en we zitten in ons drukste periode en gaan deze week verhuizen. Ik lig alleen in een hoek dus er gebeurt helemaal niets hier. En ze weten niet wanneer ik naar huis mag. Ik kan niet eens streepjes zetten..
Maar over paar maanden denk ik: zo erg was het toch allemaal niet..
Maar over paar maanden denk ik: zo erg was het toch allemaal niet..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik kan me goed voorstellen dat je je verdrietig/machteloos voelt. Veel sterkte lady, hopelijk weten ze snel wat meer zodat je je ergens op in kunt stellen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen 1e pinksterdag !!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag
» goedemorgen maandag!!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag!