Wel of niet zwembadje?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of niet zwembadje?
Het is vandaag ook weer behoorlijk warm maar er staat hier nogal een windje. Nu twijfel ik of ik Z. straks lekker in het badje zet... Wat zouden jullie doen? Owja ze is ook nog eens een beetje verkouden maar is bijna over
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wel of niet zwembadje?
Het waait hier wel behoorlijk, dus ik zet het badje niet op. Vindt het toch net wat te fris daarvoor. Ik geef N. wel een teiltje met water, vermaakt hij zich ook prima mee.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Het zwembadje staat hier nog van gisteren, Yara gaat er zo wel in, voor Kian staat de watertafel.
Hij zal het snel koud krijgen in het water met deze wind. Yara misschien ook wel, maar die zegt dat dan wel zelf en komt er dan uit . Ik denk alleen dat zij zich wel vermaakt want ik heb de glijbaan in het zwembadje gezet.
Hij zal het snel koud krijgen in het water met deze wind. Yara misschien ook wel, maar die zegt dat dan wel zelf en komt er dan uit . Ik denk alleen dat zij zich wel vermaakt want ik heb de glijbaan in het zwembadje gezet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij nader inzien zet ik het badje maar niet op. ik maak straks een emmer. daar kan ze zich ook prima mee vermaken :-)
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
het was hier in de achtertuin erg warm en alex heeft met een vriendje lekker in het water gespeeld.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
N. heeft ook in het zwembad op 't balkon gezeten, maar na een tijdje heb ik haar er wel uitgehaald. Ze kreeg kippenvel en blauwe lippen. Als het aan haar lag was ze er nog lang niet klaar mee, maar af en toe die wind vond ik wel wat te koud worden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwembadje
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: